Han er i truppen idag
Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Marrony var en fejlhandel i forhold til kultur, han var slet ikke klar til at forlade Brazilien. Dem der så topkampen mellem fluminense/marronys klub og palmarias, kan jo klart se, at det var en kamp på benfica kvalitetshøjde.3316 skrev: ↑29. aug 2022, 09:21Det var da ellers lige nøjagtigt det du skrev:FCM2000 skrev: ↑29. aug 2022, 08:15nu er det ikke indgangsvinklen, derimod som Steinlein selv lufter i mediano radio, at man ikke har fået løftet holdet i de sidste par vinduer, man må sige at hvis Evander også ryger ud, så er 4 markante spillere forsvundet fra midten, nemlig rafa, Frank, jens og evander, vad har man fået af nyt der hæver holdet "samtidig"
"Problemet for mig at se er, at når man skal ud og hente nogle lige før lukketid, så bliver det dyrt at hente de rigtige, og risikoen for at man tager af de lidt lavere hængende frugter, øges. det er vel det vi har set ske, en del gange de sidste par år."
Steinlein og andre (fx CV i Brøndby) påstår at der kan opnås bedre handler sidst i vinduet. Du kalder bullshit, og siger at det er sidst i vinduet de dårligste handler bliver lavet, og at FCM bør handlet tidligt, så vi også har spillerne til rådighed tidligere.
Det er da en super spændende diskussion, og noget vi (fx via Sort Snak) kan forholde ledelsen, hvis der er noget om snakken.
Men det kræver, at du har modet til at argumentere for din holdning, i stedet for at fyre en påstand af som en det er en veldokumenteret sandhed, og så ignorere eller snakke udenom, når du bliver bedt om at uddybe.
Jeg er med på at det for dig er nemmest at komme med eksempler på spillere, du synes har fejlet. Men din påstand holder kun, hvis du også kommer med eksempler på gode handler indgået tidligere i samme transfervinduer, og jeg fornemmer at det er lidt sværere for dig at være positiv.
Mht de navne du har nævnt, er Marrony klart største fejlhandel. Desværre for dig blev han og Love handlet med mere en uge før deadline, så når du nævner dem som fejlkøb, argumenterer du imod dig selv.
Så hvis Ousted, Pfeiffer og Meyer er dine bedste argumenter for at vi handler dårligt i slutningen af vinduet, håber jeg vi kan mane den påstand i jorden en gang for alle?
Modsat dig forholder jeg mig til fakta, hvis du kun vil kværulere med mig, så find dig en anden legekammerat og lad være med at referer mig for noget jeg ikke har skrevet tak.
Hvis de bedste handler laves til sidst, så har man solgt rafa for billigt *-) set med Brugge briller.
Et godt råd til dig, lydt til radio mediano engang og imellem, her får man ikke altid farvede indlæg fra CV og Steinlein, men derimod indlæg fra objektiv brilleglas. Jeg gentager gerne at hr. Steinlein indrømmede over for panelet på radio mediano, at truppen ikke er blevet bedre de sidste vinduer. Man vil gerne blive 5pct. bedre hvert vindue, men det er mislykket det sidste vinduer, TRODS man har fået store beløb ind fra Frank, Jens og andre. evander er nu alene tilbage, men Frank, jens og nu Rafa er væk, hvad har man tilbage ?
Det kommer MEGET an på hvem der er med hos Mediano.FCM2000 skrev: ↑29. aug 2022, 11:33Marrony var en fejlhandel i forhold til kultur, han var slet ikke klar til at forlade Brazilien. Dem der så topkampen mellem fluminense/marronys klub og palmarias, kan jo klart se, at det var en kamp på benfica kvalitetshøjde.3316 skrev: ↑29. aug 2022, 09:21Det var da ellers lige nøjagtigt det du skrev:FCM2000 skrev: ↑29. aug 2022, 08:15
nu er det ikke indgangsvinklen, derimod som Steinlein selv lufter i mediano radio, at man ikke har fået løftet holdet i de sidste par vinduer, man må sige at hvis Evander også ryger ud, så er 4 markante spillere forsvundet fra midten, nemlig rafa, Frank, jens og evander, vad har man fået af nyt der hæver holdet "samtidig"
"Problemet for mig at se er, at når man skal ud og hente nogle lige før lukketid, så bliver det dyrt at hente de rigtige, og risikoen for at man tager af de lidt lavere hængende frugter, øges. det er vel det vi har set ske, en del gange de sidste par år."
Steinlein og andre (fx CV i Brøndby) påstår at der kan opnås bedre handler sidst i vinduet. Du kalder bullshit, og siger at det er sidst i vinduet de dårligste handler bliver lavet, og at FCM bør handlet tidligt, så vi også har spillerne til rådighed tidligere.
Det er da en super spændende diskussion, og noget vi (fx via Sort Snak) kan forholde ledelsen, hvis der er noget om snakken.
Men det kræver, at du har modet til at argumentere for din holdning, i stedet for at fyre en påstand af som en det er en veldokumenteret sandhed, og så ignorere eller snakke udenom, når du bliver bedt om at uddybe.
Jeg er med på at det for dig er nemmest at komme med eksempler på spillere, du synes har fejlet. Men din påstand holder kun, hvis du også kommer med eksempler på gode handler indgået tidligere i samme transfervinduer, og jeg fornemmer at det er lidt sværere for dig at være positiv.
Mht de navne du har nævnt, er Marrony klart største fejlhandel. Desværre for dig blev han og Love handlet med mere en uge før deadline, så når du nævner dem som fejlkøb, argumenterer du imod dig selv.
Så hvis Ousted, Pfeiffer og Meyer er dine bedste argumenter for at vi handler dårligt i slutningen af vinduet, håber jeg vi kan mane den påstand i jorden en gang for alle?
Modsat dig forholder jeg mig til fakta, hvis du kun vil kværulere med mig, så find dig en anden legekammerat og lad være med at referer mig for noget jeg ikke har skrevet tak.
Hvis de bedste handler laves til sidst, så har man solgt rafa for billigt *-) set med Brugge briller.
Et godt råd til dig, lydt til radio mediano engang og imellem, her får man ikke altid farvede indlæg fra CV og Steinlein, men derimod indlæg fra objektiv brilleglas. Jeg gentager gerne at hr. Steinlein indrømmede over for panelet på radio mediano, at truppen ikke er blevet bedre de sidste vinduer. Man vil gerne blive 5pct. bedre hvert vindue, men det er mislykket det sidste vinduer, TRODS man har fået store beløb ind fra Frank, Jens og andre. evander er nu alene tilbage, men Frank, jens og nu Rafa er væk, hvad har man tilbage ?
Sådan en som Leander (er der ikke mere) snakkede jo konstant bullshit.
Peter Brüchmann har også haft sine mærkelige hetz mod Midtjylland
Hvad har jeg refereret dig for, som du ikke har skrevet?FCM2000 skrev: ↑29. aug 2022, 11:33Marrony var en fejlhandel i forhold til kultur, han var slet ikke klar til at forlade Brazilien. Dem der så topkampen mellem fluminense/marronys klub og palmarias, kan jo klart se, at det var en kamp på benfica kvalitetshøjde.3316 skrev: ↑29. aug 2022, 09:21Det var da ellers lige nøjagtigt det du skrev:FCM2000 skrev: ↑29. aug 2022, 08:15
nu er det ikke indgangsvinklen, derimod som Steinlein selv lufter i mediano radio, at man ikke har fået løftet holdet i de sidste par vinduer, man må sige at hvis Evander også ryger ud, så er 4 markante spillere forsvundet fra midten, nemlig rafa, Frank, jens og evander, vad har man fået af nyt der hæver holdet "samtidig"
Vi to er enige om, at de seneste års transfervinduer ikke har været på højt nok niveau, og at der skal nye spillere til på midtbanen. Det tror jeg også Steinlein og de fleste fans er enige i.
Men når du påstår, at det pr. definition er dyrere at handle sidst i vinduet, og risikoen for fejlkøb øges, så må du forvente at blive bedt om kunne argumentere for dette.
Det er jo trods alt et debatform.
Steinlein siger intet om, at den manglende forstærkning af truppen skyldes at de har handlet for sent i vinduet, så det interview kan ikke bruges som argument for din påstand.
Lad os - også for husfredens skyld her på Graven - håbe, at vi trækker et par klassekøb op her på falderebet.
I øvrigt utroligt, at der slet ikke er nogle rygter
I øvrigt utroligt, at der slet ikke er nogle rygter
FCK henter ihvertfald voldsomt ind hvis de får Piatek...
Hvis han præsterer så vinder de 100% mesterskabet
Hvis han præsterer så vinder de 100% mesterskabet
Altså der er flere FCM-fans der, uafhængige af hinanden, melder Kasper Dolberg på vej ind på en lejeaftale. Kunne det eventuelt være interessant? Lyder virkelig dyrt imo. Er han ikke også skadet eller hvad?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Mon ikke det er en and. Vi har brug for en der kan gå ind fra dag et og gøre en forskel og det lader til at Dolberg stadig er skadet - https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... e-hos-nice
Jeg tror også, det er en and, men fik vi tilbudt Dolberg - skadet eller ej - så er jeg sikker på, at vi ville slå tilKongeren82 skrev: ↑29. aug 2022, 15:31Mon ikke det er en and. Vi har brug for en der kan gå ind fra dag et og gøre en forskel og det lader til at Dolberg stadig er skadet - https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... e-hos-nice
Tjaa hvis man kun ser på Brumados ansigts udtryk, så kommer vi til at mangle en (angriber).
Enig - der skal en ny klassespiller ind for Brumado - det var en tydelig langvarig knæskade - selvom man måske ikke lige have kalkuleret med en ny mand i front. Så måske Faghir spøger på heden - lad os se
Brumado satte ikke et eneste ben rigtig i den kamp, var han fysisk og psykisk klar ?
Ja det ligner en klassisk korsbåndsskade, Kaba får næppe lov at rejse nu
Man kunne lave en kort lejeaftale med dini pro omkring artem dovbyk, ig derned hjælpe med at få ham solgt i næste vindue, med en stor gevinst for FCM
Senest rettet af FCM2000 29. aug 2022, 21:20, rettet i alt 1 gang.
Ja det er vel en transfer på en måde, men ifølge Svend vender Lössl retur efter franskmændene ikke fik styr på finanserne i tide.
Jeg tror, at han en ret god chance for spilletid meget snart. Elias har set skidt ud i længe
Jeg tror, at han en ret god chance for spilletid meget snart. Elias har set skidt ud i længe
Hvis truppen holdes intakt som den er nu, så er der kun to ønsker herfra.
En midtbane profil og jf skade til Brumado, så Wahid Faghir.
En midtbane profil og jf skade til Brumado, så Wahid Faghir.