SL R7 2022/2023: Brøndby - FCM
SL R7 2022/2023: Brøndby - FCM
En af de kampe i lang tid, som jeg har set mest frem til, pga tilgangen af Capellas.
Dels bliver det spændende at se den første startopstilling, og så bliver det også spændende at se, om han har nået at sætte et aftryk på spillestilen.
Ved godt det er kort tid han har haft med holdet, men håber der er kommet mere afklarethed i forsvaret.
Med hensyn til startopstillingen tror jeg på følgende:
Elias
Andersson - Gartenmann - Erik - Paulinho
Kouakou
Evander - Sørensen
Dreyer - Kaba - Sisto
Hvilken opstilling tror I på, og hvilket aftryk håber I man kan se i Capellas første kamp?
Dels bliver det spændende at se den første startopstilling, og så bliver det også spændende at se, om han har nået at sætte et aftryk på spillestilen.
Ved godt det er kort tid han har haft med holdet, men håber der er kommet mere afklarethed i forsvaret.
Med hensyn til startopstillingen tror jeg på følgende:
Elias
Andersson - Gartenmann - Erik - Paulinho
Kouakou
Evander - Sørensen
Dreyer - Kaba - Sisto
Hvilken opstilling tror I på, og hvilket aftryk håber I man kan se i Capellas første kamp?
Re: SL R7 2022/2023: Brøndby - FCM
Med ny og anderledes træner på plads, er det ganske rigtigt en af de mest spændende kampe længe. Vi skal nok hen efter vinterpausen før vi ser et reelt billede af hvad han gør ved holdet, men der skulle være en chance for at se noget allerede nu, det lyder til at de har arbejdet intensivt på træningsbanen og Capellas er meget tydelig i hvad han vil.
Under alle omstændigheder tyder alt på 4-3-3 og dermed et farvel til det tunge forsvar og goddag til mere midtbane. Absurd nok er mesterskabet ikke fløjet, for ligaen er skør og hvis vi kommer godt i gang med Capellas er vejen stadig åben, men det kræver en lynstart.
FCK ligner et hold som har sit fokus på CL, vi har selv set hvad det kan gøre ved et hold når der er for meget fokus på "sjove" kampe. Forhåbentlig er det ikke en fejl vi også begår.
Brøndby, hvor er de. Den er svær. Men ret beset må de være favoritter på hjemmebanen mens vi har sejlet spillemæssigt i længere tid. Spørgsmålet er hvad Capellas gør og kan, vi har i lang tid savnet en rigtig taktiker på sidelinien, en som kan tage temperaturen på kampen og ændre billedet hvis det er nødvendigt. Jeg håber så inderligt at Capellas er sådan en type. Vi må se.
Under alle omstændigheder tyder alt på 4-3-3 og dermed et farvel til det tunge forsvar og goddag til mere midtbane. Absurd nok er mesterskabet ikke fløjet, for ligaen er skør og hvis vi kommer godt i gang med Capellas er vejen stadig åben, men det kræver en lynstart.
FCK ligner et hold som har sit fokus på CL, vi har selv set hvad det kan gøre ved et hold når der er for meget fokus på "sjove" kampe. Forhåbentlig er det ikke en fejl vi også begår.
Brøndby, hvor er de. Den er svær. Men ret beset må de være favoritter på hjemmebanen mens vi har sejlet spillemæssigt i længere tid. Spørgsmålet er hvad Capellas gør og kan, vi har i lang tid savnet en rigtig taktiker på sidelinien, en som kan tage temperaturen på kampen og ændre billedet hvis det er nødvendigt. Jeg håber så inderligt at Capellas er sådan en type. Vi må se.
Desværre er både Andreas Maxsø og Simon Hedlund tilbage i Bif kamptruppen efter deres skader.
Niels Frederiksen og trænerteamet har udtaget følgende trup til kampen mod FC Midtjylland:
16 Thomas Mikkelsen (GK)
50 Lucas Ziegler (GK)
2 Sebastian Sebulonsen
3 Henrik Heggheim
4 Sigurd Rosted
5 Andreas Maxsø
6 Joe Bell
8 Mathias Greve
10 Daniel Wass
18 Kevin Tshiembe
22 Josip Radosevic
23 Christian Cappis
24 Marko Divkovic
25 Anis Slimane
27 Simon Hedlund
29 Peter Bjur
32 Frederik Alves
36 Mathias Kvistgaarden
38 Yousef Salech
41 Oscar Schwartau
Niels Frederiksen og trænerteamet har udtaget følgende trup til kampen mod FC Midtjylland:
16 Thomas Mikkelsen (GK)
50 Lucas Ziegler (GK)
2 Sebastian Sebulonsen
3 Henrik Heggheim
4 Sigurd Rosted
5 Andreas Maxsø
6 Joe Bell
8 Mathias Greve
10 Daniel Wass
18 Kevin Tshiembe
22 Josip Radosevic
23 Christian Cappis
24 Marko Divkovic
25 Anis Slimane
27 Simon Hedlund
29 Peter Bjur
32 Frederik Alves
36 Mathias Kvistgaarden
38 Yousef Salech
41 Oscar Schwartau
Til gengæld fint for os at Hermansen og Blas stadig er ude.
Mht FCM's opstilling, er jeg spændt på hvordan Juninho fungerer i et 4 mands forsvar - måske det er godt til ham..
Derudover også spændende med Dreyer på midten, om han skal spille som 8'er eller 10'er..
Mht FCM's opstilling, er jeg spændt på hvordan Juninho fungerer i et 4 mands forsvar - måske det er godt til ham..
Derudover også spændende med Dreyer på midten, om han skal spille som 8'er eller 10'er..
Det der spil foran feltet går galt. Det har vi ikke forsvar og målmand til.
Endelig var på vores side. Første gang i sæsonen.
Paulinho ud før han ryger ud. Ind med Dyhr.
Enig i af Paulinho skal tages ud, og synes også godt Sørensen kan byttes
2-0 i pausen uden at vi for alvor har spillet godt. Håber vi bliver bedre til at holde i bolden, og på den måde forsvare os i 2. halvleg.
Elias er verdensmester i at sparke uden en modtaget eller direkte til indkast
enig synes dog Paulinhos temperament kommer ned på jorden.
Sørensen kan slet ikke følge med
Hvad var det M. jørgensen sagde ?????, at det er vanskelig at finde en afløser for Rafa så sent i vinduet *-)
Oliver har satme også nok at se til med det midtbane-setup.
Og ellers enig, med det filmehumør de er i, er Paulinho (og generelt alle) ret udsat... Mon ikke vi ser et rødt uddelt før eller siden.
Og ellers enig, med det filmehumør de er i, er Paulinho (og generelt alle) ret udsat... Mon ikke vi ser et rødt uddelt før eller siden.
Kunne godt tænke mig at se Kouakou på banen i stedet for Oliver Sørensen. Synes stadig vi mangler bevægelse uden bold på den centrale del.
Ser også gerne Kouakou få chancen i stedet for Sørensen.
Men der er heller ikke megen defensiv hjælp at hente i de to 8'ere i dag.
Men der er heller ikke megen defensiv hjælp at hente i de to 8'ere i dag.
Man ser flere gange at Olafsson spiller kort til Juninho, der derefter spiller den frem. Så jeg er lidt i tvivl; er det Olafsson eller Juninho der der smider den direkte ud til indkast?