Ja? Hvad mener du med dem?FCM2000 skrev: ↑28. aug 2022, 23:48det er da nemt, f.eks. Ousted, Luca Pfeiffer, meyer, love og marrony3316 skrev: ↑28. aug 2022, 22:24Kan vi ikke blive enige om, at et plus på transfers som udgangspunkt ikke en dårlig ting? - FCM kan nemlig ikke eksistere uden.FCM2000 skrev: ↑28. aug 2022, 22:10som jeg kan regne det ud, så har FCM indtil videre i det her vindue fået transfer på ca. 130-140 mil kr + præstationstillæg + videresalg.
udgiftsiden ser mindre prangende ud Gartenmann og kouakou på fri transfer, Ortiz 2-5 mill kr. måske ? Anders dreyer var jo ren modregning + nogle små skillinger
Mht Dreyer købet, så er det rent regnskabsmæssigt lige dyrt, om vi afskriver et tilgodehavender eller hæver pengene på kontoen.
Du har muligvis ret, men det er svært at forholde sig til uden navne.
Så vil du ikke liste de handler op fra de sidste par år, foretaget tidligt i vinduet som du synes er gode, og så dem foretaget sidst i vinduet, som du synes er dårlige.
Så har vi noget at forholde os til og debattere..
Ousted, rutineret reservekeeper, der ikke var udset til ret meget spilletid.
Luca blev en god case. Han kom vidst til at savne Tyskland, og på trods af (synes jeg) lovende takter blev det et retur til Tyskland på leje, og efterfølgende en rigtig god økonomisk case.
Meyer, leje og dermed ikke en økonomisk belastning. Jeg fatter ikke hvorfor han blev fundet for let, men han var ikke et økonomisk belastning på transferdelen.
Love, imo gav det mening at hente en rutineret målræv. Det gav bare slet ikke mening at han stort set ikke spillede. EN kort aftale uden at betale en transfer. Måske også lige så meget for at pleje brasserne lidt.
Marrony. Økonomisk ender vi sikkert i plus, og sportsligt i minus. Har læst mig til at han ligner en helt anden i Brasilien, og jeg synes vi så et par halve kampe hvor han viste hvad han kunne. Men når det ikke blev til mere spilletid, går en udvikling ofte i stå. Jeg vil hverken kalde det en god eller dårlig case endnu.