Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Le Compte

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Le Compte »

Kan vi ikke blive enige om at man har lov at være negativ. Så kan man jo sortere selv hvis man ikke gider læse det. Der er ikke for meget aktivitet herinde alligevel.

Men jo nogen er jo mere negative end andre. Men jeg er nok til gengæld for optimistisk og for positivt stemt.

Selvom nogle er negative hele tiden kan de jo godt have ret. Og det bidrager til debatten. (Hvis der er argumenter og ikke bare brok)

Lad os udfordre hinanden på mere på argumenterne og mindre på holdningerne
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

JBT

Indlæg af JBT »

Igboun skrev:
27. aug 2022, 16:33
Det er klogt ulvelars.

Man bliver så deprimeret af de store mængder galde der konstant lukkes ud af BT tvillingerne. Der skal ikke mere end et par halvårlige kampe til før de fyrer et halvt dusin spillere, træner teamet og gentager den nærmest rituelle Steinlein bashing.

Nu hvor vi rent faktisk spiller elendigt i en længere periode, og de ro derfor har en pointe, kører deres galde jo 24/7.

Det har dræbt al debat herinde fra mere nuancerede debattører og man ser kun den evige negative messen herinde.

Mvh igboun.
Livet er hårdt ligeså snart der træder en ny dreng ind i klassen, som er lidt klogere end en selv.
Så bliv endelig ved med at scrolle og tie stille ala Lars, hvis man ikke kan tåle andre holdninger i debatten - som både er berettiget og reelle

De kommentarer fra ellers “erfarne” brugere burde efterhånden give en udelukkelse herinde. Men tænker ikke at kommenterer på denne typer personrelateret galle fremover. Det er direkte pinligt at man kan blive ved på den måde, i stedet for bare at forholde sig til indlæggene og klubben, med det man nu selv vil sige og mene.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Sig hej til Igboun og UlveLars

Ulvegravens uundværlige orakler og smagsdommere, hvis hedeste drøm er at kunne bestemme hvad man må mene og hvilken holdning, der er den eneste valide at have. Uden dem og deres fantastisk berigende indspark, ville der faktisk slet ikke være nogen Ulvegrav. Bare hvis I skulle være i tvivl.

On topic: Er der en admin til stede til at ryde op i alt det her nonsens? Transferdebatten afspores desværre af folk, som sætter en ære i kaste mudder efter andre, som uheldigvis ikke har præcis samme holdning som dem selv. Det er en skam, at man ikke magter at springe forbi indlæg, hvis man er så tyndhudet og føler sig så forudrettet, at man ikke kan indgå i en debat.
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Et par hurtige takes

Der har været en del snak om en transfer af Kaba til Spanien - nogen der se en ide i har fcm kaprer ham Ohi fra røde stjerne eller kender ham?

Kunne der være nogle potentielle danske u21 spillere, som Capellas har haft på landsholdet, fcm kan kaprer til ham, fordi han kender dem derfra og har en måde at vil spille på?

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Le Compte skrev:
27. aug 2022, 16:52
Kan vi ikke blive enige om at man har lov at være negativ. Så kan man jo sortere selv hvis man ikke gider læse det. Der er ikke for meget aktivitet herinde alligevel.

Men jo nogen er jo mere negative end andre. Men jeg er nok til gengæld for optimistisk og for positivt stemt.

Selvom nogle er negative hele tiden kan de jo godt have ret. Og det bidrager til debatten. (Hvis der er argumenter og ikke bare brok)

Lad os udfordre hinanden på mere på argumenterne og mindre på holdningerne
+1 👍
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
27. aug 2022, 17:13
Et par hurtige takes

Der har været en del snak om en transfer af Kaba til Spanien - nogen der se en ide i har fcm kaprer ham Ohi fra røde stjerne eller kender ham?

Kunne der være nogle potentielle danske u21 spillere, som Capellas har haft på landsholdet, fcm kan kaprer til ham, fordi han kender dem derfra og har en måde at vil spille på?
erfaring har u21 spillere ikke, der skal være en balance på et hold, kaba er 27, så det giver god mening at tage en rutineret ind.

JBT

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
27. aug 2022, 17:57
JBT skrev:
27. aug 2022, 17:13
Et par hurtige takes

erfaring har u21 spillere ikke, der skal være en balance på et hold, kaba er 27, så det giver god mening at tage en rutineret ind.
Jeg tænker begge dele og at vi ser mindst 3-6 nye ansigter efter på onsdag

3316

Indlæg af 3316 »

Hvor mange nye vi får ind afhænger af hvor mange der sælges. Hvis Onyedika er eneste salg, tror jeg ikke der kommer mere end 1-2 køb, hvoraf en offensiv midtbane spiller er den sikre.
Det skal ikke være et talent, men en spiller der kan tage en plads i startopstillingen fra dag 1, for det er der brug for, når vi skal til at spille med to 8'ere.
For mig må det gerne være en skandinav, som ikke skal bruge tid på at omstille sig til ligaen. Håber ikke det bliver en brasilianer.
Jeg har set Lasse Berg Johnsen nævnt, men jeg håber vi sigter lidt højere end det..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ærlig talt kunne jeg godt se idéen i at prøve at komme til enighed med AaB om Iver Fossum. Han er for god til at sovse rundt i nedrykningsspillet, og hvis AaB skal have lidt håndører for ham, er det nu. Hans kontrakt udløber næste sommer.

26 år, kender ligaen. Bør være så tæt på plug and play i en 4-3-3, som man kan komme.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Acebone skrev:
27. aug 2022, 18:44
Ærlig talt kunne jeg godt se idéen i at prøve at komme til enighed med AaB om Iver Fossum. Han er for god til at sovse rundt i nedrykningsspillet, og hvis AaB skal have lidt håndører for ham, er det nu. Hans kontrakt udløber næste sommer.

26 år, kender ligaen. Bør være så tæt på plug and play i en 4-3-3, som man kan komme.
Det er ren leverpostej, hvis du spørger mig.
Men det kan jo være, der er nogle der har bedre data end mig.

Derudover synes jeg mange undervurderer Charles herinde. Jeg tror han kan blive ganske god, med 3 på midten.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg har nævnt det før og en spiller som Lasse Berg Johnsen er bare en slider og er altid i bevægelse. Han ville passe godt ind defensivt. Tror han er attraktiv for mange så køb ham før FCK synes det er sjovt.

3316

Indlæg af 3316 »

tatoo skrev:
27. aug 2022, 19:31
Jeg har nævnt det før og en spiller som Lasse Berg Johnsen er bare en slider og er altid i bevægelse. Han ville passe godt ind defensivt. Tror han er attraktiv for mange så køb ham før FCK synes det er sjovt.
En ting er spillerens niveau, og der tænker jeg at en skandinavisk spiller skal være omkring landsholdet, hvis det skal være en performance spiller i FCM.

En anden ting er truppens sammensætning i forhold til ønsket formation mv., og der tænker jeg mere vi mangler en 8'er end en 6'er trods Onyedikas afgang.

På den baggrund synes jeg ikke Lasse er en oplagt kandidat for nuværende..

JBT

Indlæg af JBT »

3316 skrev:
27. aug 2022, 20:34
tatoo skrev:
En ting er spillerens niveau, og der tænker jeg at en skandinavisk spiller skal være omkring landsholdet, hvis det skal være en performance spiller i FCM.

En anden ting er truppens sammensætning i forhold til ønsket formation mv., og der tænker jeg mere vi mangler en 8'er end en 6'er trods Onyedikas afgang.

Ift resten af fcms trup har manden minimum samme niveau - o Sørensen er milevidt fra samme, og man mangler da netop en defensiv ankermand til at rette op på alle de mål der går ind. Capellas spiller 4-2-3-1 så han vil passe fint sammen med Evander derinde. Man kan også rykke Evander som fremskudt 10’er og købe en klasse 8’er

3316

Indlæg af 3316 »

JBT skrev:
27. aug 2022, 21:12
3316 skrev:
27. aug 2022, 20:34
tatoo skrev:

Ift resten af fcms trup har manden minimum samme niveau - o Sørensen er milevidt fra samme, og man mangler da netop en defensiv ankermand til at rette op på alle de mål der går ind. Capellas spiller 4-2-3-1 så han vil passe fint sammen med Evander derinde. Man kan også rykke Evander som fremskudt 10’er og købe en klasse 8’er
Tror du at han vil spille med to seksere? - For i så fald er jeg enig i, at der skal hentes en ekstra mand til den plads.
Men jeg tror kun han vil spille med én, og så tænker jeg at Kouakou, Sørensen, Charles og evt. en af de overskydende spillere fra forsvaret (fx Døhr) fint kan dække den plads.
Så vil jeg hellere bruge pengene på at hente den klasse 8'er, som vi åbenbart begge tænker der mangler :)

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Oliver Sørensen er ikke rigtigt en 6’er, så det ville da være ærgerligt, hvis man tror, han kan dække Raphas rolle. Han er i langt højere grad en dynamisk 8er med en sikker pasningsfod.

Låst