Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 6256 »

felisan skrev:
27. aug 2022, 08:55
Acebone skrev:
27. aug 2022, 08:40
felisan skrev:
27. aug 2022, 08:26
Der arbejdes på en ny keeper. Faktisk en mørkhåret, pokalvindernes, boldspillende, erfaren herre med klubben under huden, hvis eneste svage punkt højden 😊
Er vi ved at hente Jesper Hansen tilbage? Vildt rygte her fra morgenstunden! Det er godt nok en bemærkelsesværdig kovending, hvis det sker.

I så fald kan man ikke lade være med at tænke på, hvordan det var gået, hvis man aldrig havde sendt ham væk.
Jeg var lige så overrasket som dig, da jeg hørte det. Kilden er dog intern fra klubben, så det er ikke det pure opspind. Kilden understregede ‘arbejder på’ og ‘men, det er svært’.

Det er en perfekt #andellerej til BT hvis vi vil have gravet lidt dybere
Der er vel nogen der kommer til at tabe ansigt i forhold til at få ham tilbage. Det var ikke et kønt forløb, da Løssl overtog den plads.

Vil JH overhovedet selv?

Løssl er vel i princippet også stadig ejet af FCM.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Det er sgu til grin hvis man seriøst er igang med af skaffe Jesper Hansen tilbage… På alle mulige måder. Oveni, er der andre keepere bare i egen andedam, som er i langt højere kurs. CARLGREN!!
/ ABT

Billede

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

ABT skrev:
27. aug 2022, 09:26
Det er sgu til grin hvis man seriøst er igang med af skaffe Jesper Hansen tilbage… På alle mulige måder. Oveni, er der andre keepere bare i egen andedam, som er i langt højere kurs. CARLGREN!!
Hvis man fortsat tror på Elias på den lange bane, så giver det måske mere mening at hente en målmand på 37, end en på 30.?

Jesper Hansen har vel forsat et godt niveau? Og passer godt ind i Capellas stil tror jeg. Så er spørgsmålet om Elias skal udlejes eller blive og lære af Jesper. Hvis ellers handlen faldet på plads.

Og så lige en sidste ting: Hvornår har du ABT sidst haft en positiv kommentar ift. klubben? Mange skriger på en ny keeper og så snart der kommer et rygte om at man arbejder på en keeper så er der igen en negativ kommentar fra dig. Du har ret til din holdning, men måske det bliver lidt ensporet?

JBT

Indlæg af JBT »

Hvorfor så ikke bare bruge løssel altså…
Carlgren er endnu ikke købt fordi man vil have det hele til den halve pris evigt og altid. Derfor forsøger man vel men Hansen. Men det er da en kæmpe pinlighed hvis det sker

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kan det være noget, Capellas har vægtet højt - at have en målmand, der er dygtig med fødderne?

Jeg tænker stadig, Peter Vindahl ville være et bedre bud i den henseende. Jesper Hansen var fantastisk i sin FCM-tid - måske klubbens bedste målmand samlet set - men nu er han 37...

JBT

Indlæg af JBT »

Acebone skrev:
27. aug 2022, 09:42
Kan det være noget, Capellas har vægtet højt - at have en målmand, der er dygtig med fødderne?

Jeg tænker stadig, Peter Vindahl ville være et bedre bud i den henseende. Jesper Hansen var fantastisk i sin FCM-tid - måske klubbens bedste målmand samlet set - men nu er han 37...
Udmærket bud med Vindahl, eller fx Runasson hvis ikke han havde dannet sig et lidt for overdrevet godt cv med tiden

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
27. aug 2022, 09:39
Hvorfor så ikke bare bruge løssel altså…
Carlgren er endnu ikke købt fordi man vil have det hele til den halve pris evigt og altid. Derfor forsøger man vel men Hansen. Men det er da en kæmpe pinlighed hvis det sker
ja det er FCM, derfor har det de seneste år endt med nogle fuserindkøb, sælg til overpris og køb til underpris. cajuste fejlede man med, evander det samme ?

Hvis Kaba ryger er ham her bestemt en man kunne bruge

Ohi Omoijuanfo fra Røde Stjern

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mig bekendt skulle Raphael Onyedika til lægetest i går, hvis sådan en test er god, hvilket vi vel alle ved den er, burde der så ikke snart komme en udmelding om køb ? Vildt og helt fortjent at han allerede er videre, hvis han altså sælges. Som Onyeka vil vi virkelig mangle Rafa når og hvis Brygge køber ham. Vi mangler flere spillere fra Ebedei akademiet asap. Gerne en Onuachu type stor og stærk og god på hovedet :-)

3316

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
27. aug 2022, 12:13
Mig bekendt skulle Raphael Onyedika til lægetest i går, hvis sådan en test er god, hvilket vi vel alle ved den er, burde der så ikke snart komme en udmelding om køb ? Vildt og helt fortjent at han allerede er videre, hvis han altså sælges. Som Onyeka vil vi virkelig mangle Rafa når og hvis Brygge køber ham. Vi mangler flere spillere fra Ebedei akademiet asap. Gerne en Onuachu type stor og stærk og god på hovedet :-)
Tænker faktisk vi er ok dækket af på 6'er positionen med Kouakou og Sørensen. Vil hellere at vi bruger pengene på den offensive midtbane.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

TrueWolfMidt skrev:
27. aug 2022, 12:13
https://mobile.twitter.com/NicoSchira/s ... 5246577665

Sahl

Indlæg af Sahl »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... y-maalmand

Mon det betyder, at nogle herinde for deres drøm opfyldt? i forhold til Carlgren?
Personligt ser jeg helst, at man giver Elias chancen, men det kan jo være Capellas har et krav til, at en målmand kan bruge fødderne.

Jeg tror der kommer ting at ske ekstremt meget, her på de sidste dage af transfermarkedet.
Rafe solgt, muligvis ryger Evander også, så skal man have 2 nye til midten og helst mindst en større handel.

Bliver i øvrigt spændende, at se hvor meget indflydelse Capellas får på de spillere der kommer ind og ud.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Dondinho skrev:
27. aug 2022, 09:38
ABT skrev:
Hvis man fortsat tror på Elias på den lange bane, så giver det måske mere mening at hente en målmand på 37, end en på 30.?

Jesper Hansen har vel forsat et godt niveau? Og passer godt ind i Capellas stil tror jeg. Så er spørgsmålet om Elias skal udlejes eller blive og lære af Jesper. Hvis ellers handlen faldet på plads.

Og så lige en sidste ting: Hvornår har du ABT sidst haft en positiv kommentar ift. klubben? Mange skriger på en ny keeper og så snart der kommer et rygte om at man arbejder på en keeper så er der igen en negativ kommentar fra dig. Du har ret til din holdning, men måske det bliver lidt ensporet?
Sådan er det med brødrene BT (ABT og JBT). Jeg synes, vi i en lang periode har været gode til at undlade at kommentere på deres opslag. Det er ikke meget andet en mavesyre. For JBTs vedkommende læser jeg bevidst ikke hans indlæg - det holder min mavesyre i ro :D

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Dondinho skrev:
27. aug 2022, 09:38
ABT skrev:

Du siger det egentlig meget godt selv:

1. Jesper Hansen er 37. Han bliver ikke bedre, tværtimod. Vi kommer til at få de samme monster problemer med ham på den europæiske scene, hvor han ikke magter at styre feltet. Oveni er det jo en pinlig affære og erkendelse at sende ham ud på røv og albuer for så at komme kravlende tilbage. Og højest sandsynligt til overpris, hvis det kommer til at ske.

2. “Hvis man fortsat tror på Elias på den lange bane”. Det har klubben måske en romantisk drøm om. Realiterne er desværre bare en anden, hvilket klubben jo nok finder ud af på et tidspunkt. Især med de nye boller på suppen som Capellas bringer. Elias bliver aldrig god nok med fødderne. Det er nemt at se, når man bare sidder på stadion og ser opvarmning bare, at hans sparketeknik er helt off (det samme gælder egentlig også Ousted). Hvis man ser de små videoklip fra træningsbanen af Capellas, snakker han jo hele tiden også om at alle skal være spilbare og turde have bolden. For mig ligger det heri implicit, at han forventer, at dem der er på banen kan mestre spillet i fødderne. Som jeg har sagt tidligere, er Elias en type målmand, som da han var 6 år blev kastet på mål, hvorefter han aldrig har forladt stregen. Det bærer hans spidskompetencer hvert fald stort præg af!

PS: Inden du skyder mig i skoene, at jeg er negativ omkring ALT, kunne du jo gøre dig den ulejlighed at bruge 3 sekunder på at trille ned over mine seneste indlæg på min brugerprofil. Så vil du opdage, at jeg faktisk roser og er positivt stemt overfor hvad Capellas kan bringe, og at han nok er det bedste vi kan få. Så pak venligst din personlige vendetta sammen, og undlad at læse med, hvis du ikke kan tåle debat, nuancer og bemærkninger om tingenes tilstand.
Senest rettet af ABT 27. aug 2022, 16:33, rettet i alt 1 gang.
/ ABT

Billede

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Det er klogt ulvelars.

Man bliver så deprimeret af de store mængder galde der konstant lukkes ud af BT tvillingerne. Der skal ikke mere end et par halvårlige kampe til før de fyrer et halvt dusin spillere, træner teamet og gentager den nærmest rituelle Steinlein bashing.

Nu hvor vi rent faktisk spiller elendigt i en længere periode, og de ro derfor har en pointe, kører deres galde jo 24/7.

Det har dræbt al debat herinde fra mere nuancerede debattører og man ser kun den evige negative messen herinde.

Mvh igboun.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Og så får vi lige tråden tilbage på sporet

Låst