Dondinho skrev: ↑27. aug 2022, 09:38
ABT skrev: ↑27. aug 2022, 09:26
Det er sgu til grin hvis man seriøst er igang med af skaffe Jesper Hansen tilbage… På alle mulige måder. Oveni, er der andre keepere bare i egen andedam, som er i langt højere kurs. CARLGREN!!
Hvis man fortsat tror på Elias på den lange bane, så giver det måske mere mening at hente en målmand på 37, end en på 30.?
Jesper Hansen har vel forsat et godt niveau? Og passer godt ind i Capellas stil tror jeg. Så er spørgsmålet om Elias skal udlejes eller blive og lære af Jesper. Hvis ellers handlen faldet på plads.
Og så lige en sidste ting: Hvornår har du ABT sidst haft en positiv kommentar ift. klubben? Mange skriger på en ny keeper og så snart der kommer et rygte om at man arbejder på en keeper så er der igen en negativ kommentar fra dig. Du har ret til din holdning, men måske det bliver lidt ensporet?
Du siger det egentlig meget godt selv:
1. Jesper Hansen er 37. Han bliver ikke bedre, tværtimod. Vi kommer til at få de samme monster problemer med ham på den europæiske scene, hvor han ikke magter at styre feltet. Oveni er det jo en pinlig affære og erkendelse at sende ham ud på røv og albuer for så at komme kravlende tilbage. Og højest sandsynligt til overpris, hvis det kommer til at ske.
2. “Hvis man fortsat tror på Elias på den lange bane”. Det har klubben måske en romantisk drøm om. Realiterne er desværre bare en anden, hvilket klubben jo nok finder ud af på et tidspunkt. Især med de nye boller på suppen som Capellas bringer. Elias bliver aldrig god nok med fødderne. Det er nemt at se, når man bare sidder på stadion og ser opvarmning bare, at hans sparketeknik er helt off (det samme gælder egentlig også Ousted). Hvis man ser de små videoklip fra træningsbanen af Capellas, snakker han jo hele tiden også om at alle skal være spilbare og turde have bolden. For mig ligger det heri implicit, at han forventer, at dem der er på banen kan mestre spillet i fødderne. Som jeg har sagt tidligere, er Elias en type målmand, som da han var 6 år blev kastet på mål, hvorefter han aldrig har forladt stregen. Det bærer hans spidskompetencer hvert fald stort præg af!
PS: Inden du skyder mig i skoene, at jeg er negativ omkring ALT, kunne du jo gøre dig den ulejlighed at bruge 3 sekunder på at trille ned over mine seneste indlæg på min brugerprofil. Så vil du opdage, at jeg faktisk roser og er positivt stemt overfor hvad Capellas kan bringe, og at han nok er det bedste vi kan få. Så pak venligst din personlige vendetta sammen, og undlad at læse med, hvis du ikke kan tåle debat, nuancer og bemærkninger om tingenes tilstand.