Dårligt fan klub

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Dårligt fan klub

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Syns ikke det er godt at vi ikek har bedre tålmodighed, og ikke tilfreds med at når man råber navne op så råber i aldrig Marc Møller en banes bedste i går
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 30. okt 2005, 19:46, rettet i alt 1 gang.

Søren Ross

Re: Dårligt fan klub

Indlæg af Søren Ross »

Du starter bare med at råbe.. Jeg er sikker på at der nok skal være andre der vil råbe med dig :)

Søren Ross/ Sofa-fan nr 1 :)

YahooSeeker [Bot]

det har jeg prøvede på mange gange ingen der går med det er da noget som black wolwes formand hekler eller sån en må begynde

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Hej Simon.

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med manglende tålmodighed, men min holdning til det er, at der er mange her i graven, der forventer for store ting på for kort tid. Som også visse dele af pressen gør. - Og som der heldigvis er mange her, der har påpeget. Som Ravnen skriver andetsteds er det lige nu op ad bakke, men op skal vi jo! Det er oven i købet i de rigtig tunge tider, at man kan opbygge en styrke, der giver pote på den lidt længere bane. Hvis du løbetræner er det jo ikke de første kilometer, du løber uden problemer, der giver forbedringer, det er de næste, rigtig svære. (Hold da kæft - det blev jo helt filosofisk).

Mht. til Marc Møller er jeg sikker på, at han nok skal udvikle sig positivt, og dermed vil flere begynde at lære ham at kende. Og man råber altid mest på dem man kender, og på dem der træder tydeligst frem. Og som Ross skriver, en skal jo begynde at råbe, så følger der flere med. Også her må man (du) have lidt tålmodighed. Og så vil jeg lige sige, at jeg altså har hørt flere rundt omkring råbe på Marc også - det skal nok komme.

Hilsen Evo.

YahooSeeker [Bot]

har kun hørt mig selv...

Jeg stod bag en igår som var pisse træls og brokkede sig og sagde vi skulel stoppe at synge så der er mange der er utålmodige

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

En er ikke det samme som mange.

Keep faith!

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Jamen du siger det jo selv...: "Jeg stod bag en igår som var pisse træls og brokkede sig og sagde vi skulel stoppe at synge "

det vil altså sige 1 du har 'mødt' der er "utålmodig". Hvad med resten - jeg var sku også pisse-nervøs, og i den grad sejrshungrende - men det er ik det samme som at alle er utålmodige og i øvrigt ikke synger om netop din ynglingsspiller...

Jesper - BW415

Jamen du siger det jo selv...: "Jeg stod bag en igår som var pisse træls og brokkede sig og sagde vi skulel stoppe at synge "

det vil altså sige 1 du har 'mødt' der er "utålmodig". Hvad med resten - jeg var sku også pisse-nervøs, og i den grad sejrshungrende - men det er ik det samme som at alle er utålmodige og i øvrigt ikke synger om netop din ynglingsspiller...

YahooSeeker [Bot]

der var mange flere, men vi skal bare forsætte vi er på vej nu GO FCM

YahooSeeker [Bot]

det er bare dårligt når man gør det ved alle andre!!!! GO FCMM men jesper der var flere

Jesper - BW415

simon møller skrev:
-------------------------------------------------------
> det er bare dårligt når man gør det ved alle
> andre!!!!

Lagde så ik mærke til at han evt. blev glemt - det var sku nok ikke 'med vilje'... Men selvf, det skal da (helst) være lige for alle spillere...

YahooSeeker [Bot]

han var altså en af banens bedste, hørte mange syns det så det er lidt svært at glemme men oki der var mange utålmodige

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

Der blev sq heller ik sunget af alle de andre..

Simon Møller, Ansvaret for at der bliver sunget til Marc Møller er dit.
Vær klar over at det i ligeså høj grad er dit ansvar hvordan og hvad der bliver sunget på tribunen, som det er alle os andres..

Søren Ross/ der er noget om snakken - der står "element 1" i nakken..

YahooSeeker [Bot]

nok ikek når man er ung vel? ingen gider hører efter så

Jesper - BW415

det skal du så nok ik være så sikker på... Hvor gammel er du?? 12-13 eller hva? - du skal bare skrige igennem...

Besvar