Club Brugge har RIGTIG mange penge, da de er i CL så ofte, og generelt bare sælger deres spillere til rigtig høje priser. De har f.eks. lige solgt Charles De Ketelaere til Milan for 240 mio. kr.6256 skrev: ↑24. aug 2022, 19:48Kan de overhovedet være med på det beløb vi forlanger?CasperA skrev: ↑24. aug 2022, 17:05https://www.hln.be/club-brugge/vindt-cl ... ~a066d8c2/
Club Brugge skulle være en ret seriøs bejler til Rapha, og vil efter sigende gå ind og overbyde Milan.
Rapha skulle også selv være mere hooked på Brugge, da der er større sandsynlighed for spilletid hos dem.
Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Jeg har meget meget svært ved at se, at FCM ikke leder efter en klassemålmand, FCK har 3 af dem, igen ser vi aften hvor vigtigt det er at have en målmand der kan diske op med pointgivende redninger og give ro i forsvaret, Jeg har endnu ikke set Elias diske op med en eneste redning hvor man siger wow,
Oplagt mere end nogensinde at købe eller leje Faghir nu
Capellas kender ham og vil sikkert spille ofte med Isaksen - Faghir - Dreyer ala u21
Han er vel også bedre i de fleste af spillets facetter end Kaba og Brumado synes jeg. Det vigtigeste er at man får en central 9er ind der kan lave massere mål
Capellas kender ham og vil sikkert spille ofte med Isaksen - Faghir - Dreyer ala u21
Han er vel også bedre i de fleste af spillets facetter end Kaba og Brumado synes jeg. Det vigtigeste er at man får en central 9er ind der kan lave massere mål
Wahid Faghir ville være den perfekte spiller. Ung og har kæmpe potentiale, kender Superligaen og den nye træner. Endnu større videresalgspotentiale.
Med Isaksen, Sisto, Dreyer og Chili til kanterne, så findes ikke bedre offensiv i Superligaen.
Med Isaksen, Sisto, Dreyer og Chili til kanterne, så findes ikke bedre offensiv i Superligaen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Han er på alle parametre bedre end både Kaba og Brumado, køb Faghir jo før desto bedre.JBT skrev: ↑25. aug 2022, 06:41Oplagt mere end nogensinde at købe eller leje Faghir nu
Lyon er ude efter Evander, de står over for et kæmpesalg af en af deres egne
https://www.fanatik.com.tr/transfer-hab ... de-2297867
Der begynder så småt at blive skrevet rundt på Twitter, at Rapha til Milan går hjem.
Vi får en hidsig transfer deadline, haha!
Vi får en hidsig transfer deadline, haha!
/ ABT

Homme du Match, som artiklen refererer til, meldte Cajuste på vej til Lazio for 123 mio. kr. sidste sommer, så man skal ikke regne med alt der kommer fra dem.FCM2000 skrev: ↑25. aug 2022, 16:45Lyon er ude efter Evander, de står over for et kæmpesalg af en af deres egne
https://www.hommedumatch.fr/articles/ex ... nd_2580282
Det kan ikke passe andet end at man køber minimum 3-6 nye spillere hvis fx Kaba, sisto, Evander, Rapha ryger
De skal erstattes 1:1 men man skal også ud og hente et par ekstra spillere med kvalitet at tilføje truppen da den er piv elendig på kvalitet pt
De skal erstattes 1:1 men man skal også ud og hente et par ekstra spillere med kvalitet at tilføje truppen da den er piv elendig på kvalitet pt
Jeg har set flere der efterlyser 'klasse signings' til nærmest hver kæde, og at det skal være spillere, som kan præstere fra dag 1.
Vil I skrive et par eksempler på spillere til hver position, som I synes er klasse spillere, som I tror vil have lyst til at spille i FCM (og bo i området), og som samtidigt er inden for klubbens økonomiske rækkevidde?
Det synes jeg vil gøre debatten lidt mere interessant
Fx har jeg set Faghir foreslået.. Tror I på han vil kunne præstere fra dag 1, med den begrænsede spilletid in mente?
Vil I skrive et par eksempler på spillere til hver position, som I synes er klasse spillere, som I tror vil have lyst til at spille i FCM (og bo i området), og som samtidigt er inden for klubbens økonomiske rækkevidde?
Det synes jeg vil gøre debatten lidt mere interessant
Fx har jeg set Faghir foreslået.. Tror I på han vil kunne præstere fra dag 1, med den begrænsede spilletid in mente?
Det var denne her jeg så:
https://twitter.com/mbs2401/status/1562 ... VW01mF-QSA
Nu kan jeg så se på bold, at det ser ud til, at det er Brügge der lander ham. Summa summarum er Rapha fortid.
/ ABT

Mht Carlgren på målmandsposten, så må jeg indrømme at jeg ikke har set ret mange andre Randers kampe end dem mod FCM, og så højdepunkter fra de øvrige.
Jeg er enig i, at han er en god på stregen og redder en del point til Randers. Hans fødder er også bedre end Elias', men det kan man jo desværre sige om de fleste..
Min største bekymring er, at jeg ikke synes han er særlig dygtig i feltet, og med en højde på 1,88 cm, vil vi sandsynligvis skulle tilpasse forsvarsspillet efter hans evner, ligesom man fx har hørt Schmeichel udtale Leicester og landsholdet har gjort. Og jeg synes der er rigeligt med andre der skal styr på i defensiven pt.
.
Jeg er enig i, at han er en god på stregen og redder en del point til Randers. Hans fødder er også bedre end Elias', men det kan man jo desværre sige om de fleste..
Min største bekymring er, at jeg ikke synes han er særlig dygtig i feltet, og med en højde på 1,88 cm, vil vi sandsynligvis skulle tilpasse forsvarsspillet efter hans evner, ligesom man fx har hørt Schmeichel udtale Leicester og landsholdet har gjort. Og jeg synes der er rigeligt med andre der skal styr på i defensiven pt.
.
Vi bør købe Carlgren og Lasse Berg Johnsen nu - så er der styr på 2 centrale positioner. Håber godt nok at Kouakou skal afløse Onyedika for Oliver Sørensen er overhovedet ikke klar til det.
Håber Capellas kan få spillerne til at flytte skøjterne for bevægelse har vi ikke haft meget af. Vi har alt for mange boldberøringer i forhold til alle andre hold i ligaen.
Håber Capellas kan få spillerne til at flytte skøjterne for bevægelse har vi ikke haft meget af. Vi har alt for mange boldberøringer i forhold til alle andre hold i ligaen.