Efter at have laest et lille udsnit fra Toeftings nye bog finder jeg det interessant at diskutere om en mere bonus orienteret afloenning af spillerne i FCM kunne vaere vejen frem. Det vil i bund og grund sige at man faar en mindre grundloen og saa en bonus naar man er paa weekendens hold, bonus for maal, clean-sheet osv.
Dette kunne efter min mening give den manglende gejst og vilje til at give sig fuldt ud som vi mangler netop nu! Jeg vil meget gerne have jeres mening om dette...!? Har sakset et lille udsnit ud fra artiklen.
>Stemningen i truppen er fin, selv om det er et hold, der kæmper for overlevelse. Det er et benhårdt professionelt miljø, som i andre tyske klubber. Spillerne er bonuslønnet og yder alt for at komme på holdet. Bonussystemet giver intensitet til træning. Ingen har lyst til at tabe penge ved ikke at være på weekendens hold. Det giver konkurrence...<
Vi har brug for nogle alternativer, dette kunne vaere et...
Er dette en mulighed for FCM???
-
kesse
Er dette en mulighed for FCM???
Senest rettet af kesse 28. okt 2005, 08:08, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Er dette en mulighed for FCM???
Jeg vil sige at midtbanen har været skidt men med tøffe og thyge kunen være godt
-
Lars EC
Re: Er dette en mulighed for FCM???
Fantastisk idé. Når man får en topløn, så skal man altså også præstere hver eneste gang. Sådan som de spiller lige nu, så har holdet virkelig fortjent at komme ud og spille på Ikast station. For lige nu er de virkelig ikke bedre.
Holdet kæmper overhovedet ikke. Vi skulle have en Alex Ferguson i staben, der kastede en støvle i hovedet på en spiller, hvis han ikke gad spille ordentligt
Nej, spøg til side. Drengene spiller skidt lige nu. Men vi skal nok komme igen. Jeg håber drengene kan tage de positive takter fra de sidste 10 min. af kampen med over til Parken.
Selv om vi ikke var mange, og holdet spillede elendigt, så syntes jeg faktisk at folk virkelig sang igennem. Alt taget i betragtning. Selvfølgelig var det ikke på niveau med CSKA kampen, men set i forhold til FCN kampen sidste år, er der flere niveauer imellem.
Holdet kæmper overhovedet ikke. Vi skulle have en Alex Ferguson i staben, der kastede en støvle i hovedet på en spiller, hvis han ikke gad spille ordentligt
Nej, spøg til side. Drengene spiller skidt lige nu. Men vi skal nok komme igen. Jeg håber drengene kan tage de positive takter fra de sidste 10 min. af kampen med over til Parken.
Selv om vi ikke var mange, og holdet spillede elendigt, så syntes jeg faktisk at folk virkelig sang igennem. Alt taget i betragtning. Selvfølgelig var det ikke på niveau med CSKA kampen, men set i forhold til FCN kampen sidste år, er der flere niveauer imellem.
-
BW#3340
Re: Er dette en mulighed for FCM??? OT
Lars EC skrev:
-------------------------------------------------------
> Sådan som de spiller lige nu, så har holdet virkelig fortjent
> at komme ud og spille på Ikast station. For lige
> nu er de virkelig ikke bedre.
Ikast Station? Nej, det er også noget af en straf, men der er da plads til nogle gode raids op ad langsiden. "Gå dog ikke over sporet, der kommer tog".
Hilsen Evo - der eksler slåfjel........
-------------------------------------------------------
> Sådan som de spiller lige nu, så har holdet virkelig fortjent
> at komme ud og spille på Ikast station. For lige
> nu er de virkelig ikke bedre.
Ikast Station? Nej, det er også noget af en straf, men der er da plads til nogle gode raids op ad langsiden. "Gå dog ikke over sporet, der kommer tog".
Hilsen Evo - der eksler slåfjel........