SL R6 2022/2023 - FC Midtjylland vs. Gymnastikforeningen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL R6 2022/2023 - FC Midtjylland vs. Gymnastikforeningen

Indlæg af FCM2000 »

som jeg kan se det er 7 af de 11 spillere i start 11 fra eget akademi, hvor mange af dem vil kunne få en start plads i FCK, Brøndby, Silkeborg og Agf ?????

Hvis man vil i top 50 så må man til lommerne, mange langer ud efter den daglige ledelse, men helt ærligt, hvor er Benham ?????, det hed sig at når Brentford røg i PL så vil der falde noget af til FCM, jeg kan ikke få øje på noget som helst fra den kant af, det er Holchs penge der går til stadionbyggeri.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

FCM2000 skrev:
20. aug 2022, 18:40
som jeg kan se det er 7 af de 11 spillere i start 11 fra eget akademi, hvor mange af dem vil kunne få en start plads i FCK, Brøndby, Silkeborg og Agf ?????

Hvis man vil i top 50 så må man til lommerne, mange langer ud efter den daglige ledelse, men helt ærligt, hvor er Benham ?????, det hed sig at når Brentford røg i PL så vil der falde noget af til FCM, jeg kan ikke få øje på noget som helst fra den kant af, det er Holchs penge der går til stadionbyggeri.
Ja - ifølge transfermarkt, har Brentford brugt 50 millioner euro i dette transfervindue. Fcm 5 millioner euro.

Men det bør faktisk ikke komme bag på nogen i forhold til indkøbsstrategi. I de seneste transfervindue, hentede vi jo Love og Max Meyer til sidst. Hvorfor? Jamen det var jo fordi muligheden opstod på dette tidspunkt. Det skriger jo til himlen, at vi ingen strategi har - og præcis det samme vi ser på trænerfronten.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det var lidt en træls kamp, da jeg egentlig synes mange ting virkede fint.
Jeg var ikke på noget tidspunkt nervøs for, at der skulle scores mål i mod eller at man ville blive fanget, midtbanen var god også.

Der blev ikke kreeret nok store chancer, på en god dag, havde man fået et mål og kampen var endt 1-0. AGF kommer ikke til ret meget og deres 2 mål er et godt eksekveret standard og en afretning. Det kan ske.

Det der er kritisk er, at man har sat så mange point tidligere, havde man vundet de to forgående SL kampe, så havde man nok bare sagt at det var en "uheldig" kamp. Jeg håber man holder fast i 4 i bagkæden.

Næste kamp bliver meget vigtig, men det er tydelig at man skal have en ny træner ind og nogle nye spillere. Måske man skal acceptere en opbygnings sæson.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Vi vader i hjørnespark, men farligt bliver det aldrig. Håber snart den nye træner er på plads. Så Thomasberg troppe op til kampen...Evander ser lidt ramt ud og tager dårlige skud. Sikkert skuffet over at salg til Gala svitsede. Vi skaber som mange skriver nul og kiks og giver mål væk på de mindste chancer. Vi kan ikke dirke et kompakt defensivt hold op. Skud udefra mangler i ekstrem grad kvalitet. Kaba og Brumado må begge videre. De er ikke gode nok. Banen ringe og trafikafvikling en til stadion håbløs. Alt gik galt. Murphys Lov.
Senest rettet af Jakla 20. aug 2022, 19:04, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Diebesten skrev:
20. aug 2022, 18:52
FCM2000 skrev:
20. aug 2022, 18:40

Ja - ifølge transfermarkt, har Brentford brugt 50 millioner euro i dette transfervindue. Fcm 5 millioner euro.

Men det bør faktisk ikke komme bag på nogen i forhold til indkøbsstrategi. I de seneste transfervindue, hentede vi jo Love og Max Meyer til sidst. Hvorfor? Jamen det var jo fordi muligheden opstod på dette tidspunkt. Det skriger jo til himlen, at vi ingen strategi har - og præcis det samme vi ser på trænerfronten.
de der 35 mio kroner havde mán til gode, så det er ren modregning, man har hente to lottospillere Gartenmann og så ham fra Tunesien, gratis

11 dage før lukketid har man brugt 0 kroner

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Idag var bare en trist dag hvor de score på en dødbold og et afrettet skud, vi er ramt på selvtilliden og det ksn mærkes helt ind i sjælen som fan.

Sæsonen er ved at være væk desværre, man kan vel lige så godt ryde op.
Sælg Evander og Onedika

Sælg Juninho

Køb nogle nye og undgå nedrykning

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
20. aug 2022, 18:06
Klubben er en mega syg patient og operationen står umiddelbart ikke til at lykkedes under nuværende ledelse

Lige nu skal man være glade for bare at spille i den bedste liga i dk for hold nu op hvor har Ikast Herning et dårligt - bedste fodboldhold pt
Jeg har det faktisk som om at kampen i dag kan beskrives ved at operationen lykkedes, men at patienten døde.

Det kunne sagtens være meget bedre, men det defensive udtryk var markant forbedret.

Det negative er:
- at dødbolde er en by i Rusland. Både de offensive og de defensive.
- presset ikke sidder helt i skabet endnu.
- det har kostet voldsomt på det offensive udtryk at skifte formation.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi skal ganske enkelt have den nye træner på plads, så hurtigt som muligt, og gerne senest til første landskampspause.

Jeg håber det kan lykkes, da der så vil være 14 dage, hvor den nye mand kan arbejde med holdet og de facetter i spillet, som han ønsker. Problemet er, at transfervinduet lukker om 11 dage, og det bliver derfor vanskeligt at forstærke holdet med en træner på råd.

Jeg synes personligt, at der skal gøres brug af flere unge fra akademiet. Byskov så jeg gerne på holdkortet, og hvis der hentes noget ind, så mangler vi en 8’er type med internationalt niveau.

Jakla

Indlæg af Jakla »

9 ud af 10 gange havde vi vundet den kamp siger Gartenman ...Er det ikke stort set den sang vi hører hver eneste gang det går galt og også under Bo🤔

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi er i en kæmpe krise, og så taber man sådan en kamp fordi alt tipper væk i sådan en situation.

Jeg synes stadig man kunne overveje det midlertidige setup, der kan jo gå lang tid endnu før den nye træner er fundet.

Og så nærmer transfervinduets lukning sig, vi kunne bruge forstærkning flere steder. Og udlej Brumado, han har bare ikke niveau nok..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Administrator skrev:
20. aug 2022, 20:04

Det negative er:
- at dødbolde er en by i Rusland. Både de offensive og de defensive.
- presset ikke sidder helt i skabet endnu.
- det har kostet voldsomt på det offensive udtryk at skifte formation.
Enig i de to første punkter men ikke det sidste. Forskellen var modstandernes taktik. AGF stillede sig lavt (som altid) med kvalitet i det defensive arbejde og overlod initiativet på bolden til os. Vi fik ikke de omstillinger vi har fået i de andre kampe, og så har vi bare ikke mere at byde på. Vi trænger til en rigtig fodboldtræner og en meget lang pause som der kan trænes i. Og et par nye spillere samt en målmand eller to
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -ud-af-mig

Læs gerne artikel og hør Graversen slagte Brumado for at trodse holdet / træneren. Jeg har påpeget over for mange medfans at Brumado er doven og ugidelig og hvis det stod til mig, så blev han bænket for tid og evighed, indtil han begynder at forstå alvoren. Vi bliver bundhold i år hvis ikke snart en træner bliver præsenteret.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Vi spiller en OK kamp, vi har fuldstændig styr på deres offensiv lige indtil dødbolden, hvor de score.
Offensivt, vi får ikke scoret, men der var flere situationer især i første halvleg hvor vi har gode muligheder.

Vi var udsat for det, vi selv har været gode til i mange år. Have svært ved at skabe chancer, men kunne lave noget på en dødbold og alligevel vinde kampen.

Da vi kom bagud, var det tydeligt at holde mangler selvtillid og vi fik ikke lagt noget pres på dem igen resten af kampen.

Det var enormt positivt at se, hvordan vi kunne holde fast i bolden på modstanderens halvdel og spille den rundt. Og ikke bare losse den fremad. Der er noget mere fodbold i holdet, når vi spiller med 433. Jeg håber, vi holder fast selvom Juninho og Dalsgaard kommer tilbage, jeg tror på Juninho kunne være super i en 4 mandskæde. Ikke så meget taktik og positionering, men mere en zone han skal dominere, det passer bare bedre til ham.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg synes nogen er for flinke ved alle de involverede i klubben
Man ligger isoleret i bunden af superligaen og det er aldrig set værre i fcm - det er en stor fiasko det hele pt.
Det er ren agf om igen
Nogen må snart til at stå til ansvar. Man har vundet 2 kampe i sæsonen hvis man medtager en straffe konkurrence på Cypern

Jeg tror desværre at så længe det handler om vennetjenester og indavlsmentalitet, får man ikke flyttet overliggeren til top 50

Desværre må mange dygtige trænere nok blive sorteret fra til jobbet fordi de ikke gider at finde sig i, at de ikke må få deres eget team med ind, så man ender med et CS og SG valg fordi så har de endnu en at kunne styre

Svend bliver ved med at tale om knock out kriterier men dem han oplister er helt på månen fordi det er efter deres eget hovedet - hvor end ikke assistancen udefra må pille ved mange af de interne folk i fcm som slet ikke er dygtige nok

Smid nu for helvede Heinze, Duncan, Bak og hvem der ellers der sidder derude ned på u holdene og lad den nye træner få sit eget team

Ham den sidste “sportsdirektør” der sidder med om ledelses bordet er også en eller anden selvopfunden CS ide, der har en baggrund først i fcm og så i jura verdenen og så retur. Hvad dælen ser man til ham og hvad byder han ind med?

Det samme med bak, han aner jo ikke hvad han er til for i den funktion han har i dag, det var så mega tydligt at han var i off side, at det vitterligt var pinligt at være vidne til. Få dem dog ud, og ta noget ekstern viden ind - gerne inkl international fodbolderfaring, det kan sgu kun være sundt at få rusket lidt op uanset om det er hos fcm, bestseller, Lego eller whatever

Jacob Nielsen har overlevet i agf hvilket er vanvittigt, så lang en snor bør man ikke få i fcm hvis man har endnu større visioner og drømme

Man får så meget blitz ift AGF’s kæphøje udmeldinger, men faktum er at fcm ligner dem mere og mere. Man mangler vision og ambitioner for spillestil og udtryk. Tom-snakkere det er hvad man er og CS bliver værre og værre på tv hvor de andre har luret ham og er langt klogere. Han bliver sablet gang på gang og han lykkedes ikke længere med at redde trådene ud

5915

Indlæg af 5915 »

Har forsøgt at finde en tråd ang. træninger uden held.
Kan en venlig sjæl hjælpe mig?
Jeg vil gerne til Ikast og se en træning....jeg kan finde datoer på FCM's hjemmeside, men ikke tidspunkter. Nogen der har dybere kendskab?
FCM- always

Besvar