Horsens -FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Ravnen »

Det er ikke Henrik Jensens skyld at vi står i den her forfatning, men desværre evner han ikke det midlertidige job, så måske skulle man støve Bak af og lade ham tage de kommende?

Henrik Dalsgaard, nu har jeg snart i længere tid synes han har set skidt ud, men han er bare ikke centerforsvarer og det er simpelthen for dumt at sakse en spiller sådan ned når vi er i fuld kontrol - og så kyler han bare anførerbindet fra sig! Over the hill, sælg!

Selv i perioden vi kommer foran 3-0 er vi jo ikke specielt godt spillende, eller jo, hvis vi var Horsens havde det været fint, det er jo i typisk Bo stil langt tilbage, ingen midtbane og så ellers kontra på alt. Det bliver jo tydeligt da vi ikke evner at forsvare en føring da vi ikke længere er mand nok til at spille kontra.

Det er skuffende med streg under. Det er langt under niveau af hvad vi bør kunne forvente.

Kaba, Sisto og Isaksen gør det ellers godt oppe foran, men når resten sejler og en tremålsføring ikke er nok....

JBT

Indlæg af JBT »

Mener thygesen sagde det meget godt

Det hold vi har nu er et niveau eller 2 under de hold tidligere

Hvorvidt noget handler om formation og at nogen præsterer under evne er svært at sige, faktum er må jo at det kun kan være CS og sushi ansvar at man har sejlet rundt i handlerne ind og ud ad kiosken et stykke tid

Heiselberg, MA, Høgh, J Hansen, løssel, pheiffer, tandlægens søn - og også folk før dem - utroligt man næsten sidder og savner nogen af dem for så gode var det heller ikke og slet ikke til top 50

Ang top 50 tænker jeg al snak skal forstumme og CS bare skal grave sig ned inden han ryger ud på røv og albuer (til en gang vm i hest)

Simpelthen for grinagtigt og pinligt, absurd og tragikomisk på en og samme tid det her kaos

JBT

Indlæg af JBT »

Dem der nævner bak til at overtage - er folk blevet rablende - han kan ikke en skid

Så hellere ove p men det er jo helt vildt at alt ramler på en gang og man er på herrens mark efter en ny træner

Også derfor CS og sushi er taget med bukserne nede af de højere magter

Nu sejler det hele så - derfor må min. 1 af dem ud

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er bare et skud. Bak. Vi har også Ove P og Kenneth siddende som begge har erfaring til at stoppe den her blødning.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

det er hele 6 seks mandskæden bagerst den er gal med, joel støder op på midten, men her er han bare ikke god nok, dyhr fylder for lidt offensivt, defensivt er han for sløv, hvad er meningen med pablo otiz og gartenmann ?

JBT

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
12. aug 2022, 22:32
det er hele 6 seks mandskæden bagerst den er gal med, joel støder op på midten, men her er han bare ikke god nok, dyhr fylder for lidt offensivt, defensivt er han for sløv, hvad er meningen med pablo otiz og gartenmann ?
Ja man tror man kan gøre som cancelo i city bare ved at se lidt tv

haha hold nu kæft en brænder af en taktisk geni streg mand

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Butikken er blevet for stor til Steinlein

JBT

Indlæg af JBT »

Det mest vamle er næsten at den tjener boksen og alligevel pisser så groft på deres omgivelser

Enten er man sisto pigesur eller også sylter man bare et hold foran 1-3 ved at lave saksen “fordi man lige vil ha gang i gutterne”… wtf!!? Man er foran 3-1?! Det er dog det sygeste jeg længe har hørt

For så at stå og grine i interview efterfølgende og være piv lige glad, i øvrigt mene det var i orden og ikke indser og indrømmer sin egen fejl

Jeg får kraftedme flashback til scenerne af Evander og Kaba i Brøndby eller dengang på Amager med Evander og Mabil der skændtes som to små børn om et frispark

Nøj for er det plat det her, CS og sushi må ud
Senest rettet af JBT 12. aug 2022, 22:48, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Hvor skal man næsten starte og slutte… Det vi er vidende til er både absurd og tragikomisk på en og samme tid. FCM burde refundere pengene til hver og en der har mødt op på udebane de sidste par runder (inkl. kørsel og forplejning). At man pisser så hårdt op og ned af dem, som er årsagen til at der er en klub, er så vammelt som det kan blive. At det er unge Isaksen der skal skubbes i front og være første mand nede ved fansene synes jeg siger en del. Midtjylland er en syg klub på så mange punkter, og har været det en rum tid efterhånden.

Mine betragtninger set fra udeafsnittet:

Hvis vi starter fra de bagerste geledder, så tæller jeg én gang, at Elias har adresse på et udspark, og som lander ved en mand i sort (Kaba). Det var ÉT udspark. På 100 minutters fodbold. Vanvittigt. Det var ret interessant at se Kabas opgivende hovedrysten, hver eneste gang Elias i blinde huggede en bold frem i banen. Man ved ikke om man skal grine eller græde. Det har så kanon stor impact på så mange ting, at spillet fra målmanden er ikke-tilstedeværende. Det er seriøst lige før man bør overveje at sætte en markspiller til at sparke målspark. Så grelt er det.

Inden det hele rabler, er 5 backkæden nogenlunde komfortable mod en monster svag modstander. Alligevel er der uro et par gange. Jeg lagde mærke til, at da Dalsgaard blev kaldt til indskiftning fik han tyret sin overtrækstrøje væk, hvor det næsten lignede, at han var træt af at skulle i aktion, nu hvor han havde set frem til at slikke sol på bænken hele aftenen. Det kan godt være, at det ikke har noget på sig, men jeg synes det var en underlig/voldsom måde at kaste med trøjen på den måde han gjorde. Hvis han så også efter kampen har været en tegning at se og høre på, så er det jo bare ud af vagten. Ganske simpelt. Send ham til AaB med løn betalt. Hvad som helst. Ønsker ikke at se ham i start XI igen. At banens ældste og mest erfarne spiller som anfører kan tabe hovedet på den måde og sælge sit hold er så uacceptabelt, at han ikke burde få løn den første. Føj.

Evander og Onyedika spiller en fornuftig kamp - igen, før det hele rabler. Onyedika stærk medskyldig i første mål pga en pis aflevering op i banen. Omvendt bør vores statister i forsvaret afværge situationen en 14-15 gange, men det har de naturligvis ikke niveauet og evnerne til. At Evander er tvunget til at spille fuld tid ovenpå en måneds skadespause siger også alt om trupsammensætningen. Vi har seriøst intet der bare minder om kvalitet at sætte ind. Pilen peger på Sushi Svend og Claus Stein.

Fronttrioen gør egentlig hvad de kan, og er piv effektive (det kan vi ikke forvente hver gang). Især med tanke på hvor elendigt Kaba blev fodret fra de bagerste geledder.

Indskiftningen af Lind har jeg svært ved at forstå. Da indskiftningen kommer har vi næsten kun dværge på banen til at holde Horsens kæmper i skak - hvorfor kommer Brumado ikke ind, så vi kan afvæbne dem bare en lille smule? Fra min plads på stadion er Lind også skyld i at Juninho må trække en nødbremse på sit første gule kort, da han ifm. med et indkast højt på Horsens banehalvdel vælter over sine egne ben eller lignende, og sætter en kontra i gang. Det viste sig så at være en rigtig dyr seance…

Der skal rulles hoveder ovenpå det vi har set de seneste par uger/måneder. Først røg bong-kammeraten til Stein i form af Bo. Vikaren (Henrik Jensen), kan man vel næppe kappe halsen over på. Pilen peger mod ledelsesgangene. FCM er blevet en for stor klub og virksomhed til at Stein + venner kan sidde at træffe beslutningerne over er glas rødvin. De har ganske enkelt ikke evnerne, virker det til. Jeg synes vi så småt ser mere og mere, hvor stor en betydning Rasmus Ankersen havde for klubben. Vi sejler mildest talt siden han smuttede (og til dels også op til hans afsked).

Vores trup bærer præg af egentlig at være “bred”, men samtidig ultratynd på flere nøglepositioner. At truppen ikke er skruet bedre sammen, og at trænerstaben er så langt ude i hegnet som noget kan være, er der kun ganske få i klubben, som der kan stilles til ansvar for: Dupont & Dupont - Svend & Claus.
/ ABT

Billede

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg er pisse irriteret over resultatet - Men jeg retter ikke skylden mod Dalsgaard. Han har set 100% rigtigt. Holdet mangler tænding og “ild i øjnene”. Erik er super sympatisk, men en indpisker er han sgu ikke. Hvor er FCM-udtrykket? Jeg husker da Bak savede en AaB’er over, fordi han ikke udviste fairplay. Dengang kunne man kende FCM på udtrykket. Jeg tror, at det er det Dalsgaard prøvede at finde. Han lykkedes ikke, men hvem har det sidste halvandet år formået at få det frem i holdet?

JBT

Indlæg af JBT »

Konsulen skrev:
12. aug 2022, 22:50
Jeg er pisse irriteret over resultatet - Men jeg retter ikke skylden mod Dalsgaard. Han har set 100% rigtigt. Holdet mangler tænding og “ild i øjnene”. Erik er super sympatisk, men en indpisker er han sgu ikke. Hvor er FCM-udtrykket? Jeg husker da Bak savede en AaB’er over, fordi han ikke udviste fairplay. Dengang kunne man kende FCM på udtrykket. Jeg tror, at det er det Dalsgaard prøvede at finde. Han lykkedes ikke, men hvem har det sidste halvandet år formået at få det frem i holdet?
Ja men det gir ham sgu da på ingen måde ret til at save en mand midt over, midt på banen sågar og oppe med 3-1

Manden har spillet på landshold og prl, har anførerbindet og burde vide bedre end at smide hjernen i handskerummet som en anden 12 årig knejt

Og prøv se hans helt hjernedøde interview efterfølgende

Han skal ikke vise sig mere på det her fcm hold

Debussy

Indlæg af Debussy »

Konsulen skrev:
12. aug 2022, 22:50
Der var ikke Bak, men Martin Albrechtsen.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
12. aug 2022, 21:15
Fundamentet er fuldstændigt væk

Dalsgaard sætter sig over holdet og klubben, han kommer ikke til at spille en kamp mere for fcm
Var på stadion og vi talte om, at nu tager han bare ikke Kaba ud igen…hvem skulle Elias ellers sigte efter. Efter hvilke forventninger vi har, så er denne krise på niveau med efteråret 2012, hvor var truet af nedrykningsstregen efter et nederlag på 1-3 til Silkeborg kort før jul.

Selv et nederlag til Fck kan slet ikke løfte humøret efter vores kæmpe fadæse.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det eneste positive i den her elendighed er at FCK ikke er en døjt bedre. Der er et mesterskab billigt til salg.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ravnen skrev:
12. aug 2022, 22:31
Det er bare et skud. Bak. Vi har også Ove P og Kenneth siddende som begge har erfaring til at stoppe den her blødning.
Stop nu Ove P er vel 70 og vi kan ikke bruge tidligere indavlede trænere. Der er kun en måde at gøre det på og det er at få fat i en træner der kan få sat en dagsorden.

Og det kan kun gå for langsomt.

Besvar