Kanske helt fel plats för denna fråga, men vad tycker ni om Glen Riddersholm? Han är aktuell som tränare för mitt IFK Norrköping och jag hör lite oroande snack om honom.
Bästa hälsningar
/Martin
Hvis han bliver træner for IFK Norrköping, så kan I godt være glade. Han er en dygtig træner, dygtig til at løfte de enkelte spillere og rigtig dygtig med de unge spillere.
Men hvis klubben skifter retning til noget som han ikke er enig i, så er han ikke bange for at sige sin mening. Selvom det koster ham jobbet. Det gjorde det, da han stoppede som træner hos os og igen i Sønderjyske.
Sønderjyske kollapsede fuldstændig efter han stoppede og rykkede ned.
Kanske helt fel plats för denna fråga, men vad tycker ni om Glen Riddersholm? Han är aktuell som tränare för mitt IFK Norrköping och jag hör lite oroande snack om honom.
Bästa hälsningar
/Martin
Fantastisk og meget umiddelbar mand. Kan lide at avle egne talenter. God med mennesker. Kan til tider fremstå lidt kejtet i medierne. Nem at elske for egne fans, men også en mand mange modstanderfans elsker at hade.
Ham kan I være rigtig glade for, hvis I får.
Flere Midtjylland fans havde håbet på vi fik ham, men han er raget uklar med ledelsen da han stoppede sidst.
Hvis der kommer udskiftning i ledelsen, kunne jeg godt forestille mig han fik en periode mere i Midtjylland.
Han er en undervurderet træner, der går allin på den klub han træner. Han vil gerne benytte sig af klubbens egne unge spillere hvis det er muligt.
Hvis han bliver jeres træner, så burde i være godt tilfreds.
en mønt har altid to sider, den anden side af mønten er, at han måske blander sig lidt for meget i den overordnede ledelse i de klubber han har været i, Glen Riddersholm dur næppe i en topklub med en stor økonomi, her hjælper det ikke at bruge ordet proces i lange perioder, som undskyldning for dårlige resultater.
Club Brügge skulle eftersigende have budt 22.5 millioner på Waldemar Byskov. Jeg håber virkelig at der bliver sagt nej, og at vi giver ham minutter. Han er en Christian Eriksen 2.0, så han er den oplagte arvtager for Evander.
Club Brügge skulle eftersigende have budt 22.5 millioner på Waldemar Byskov. Jeg håber virkelig at der bliver sagt nej, og at vi giver ham minutter. Han er en Christian Eriksen 2.0, så han er den oplagte arvtager for Evander.
Hej Martin
Glenn er en dygtig træner og jeg er overbevist om at han vil gøre det godt hvis han bliver træner hos jer.
Vi mangler selv en træner lige nu og hvis Glenn skulle blive træner i vores klub igen, vil jeg være klart positiv.
Han førte klubben til dets første mesterskab, og for det vil han altid have en særlig plads hos FCM.
Kendetegn ved Glenn som jeg ser det:
- tæt på spillerne
- god i pressen og til kommunikation
- Har kant og pakker ikke tingene ind
- Har blik for udvikling af unge spillere
Link?
Eller nået du har hørt?
De nævnte den også i transfervinduet.
Her nævnte de også en Pedro Raul fra Goias i Brasilien. Han havde selv udtalt at den danske liga var interessant, men kun de 3 store.
Herudover var der også jonas Løssl tæt på Bordeaux, det skulle kun være de personlige detaljer der mangler.
Link?
Eller nået du har hørt?
Her nævnte de også en Pedro Raul fra Goias i Brasilien. Han havde selv udtalt at den danske liga var interessant, men kun de 3 store.
Herudover var der også jonas Løssl tæt på Bordeaux, det skulle kun være de personlige detaljer der mangler.
Byskov tror jeg ikke smutter endnu.
Pedro Raul er ikke et talent og på stats are Brumado bedre, hvis du spørger mig, så det giver intet mening.
Hvis man sælger Evander, så så jeg tilgengæld gerne, at man fik en ny brasser til midten på 20-23 år, med stor potentiale.
Link?
Eller nået du har hørt?
pedro Raul har 1/2 år tilbage af kontrakten med Goias og han ligger nr. 2 ! på den brazilianske topscorerliste i seria A !!!
Det værste jeg har hørt fra Steinlein er da at man også ville udvikle BH så han kunne sendes videre til en udenlandsk klub. Steinlein det ville aldrig kunne lade sig gøre med BH, og det burde du vide.
Holdet råber på fornyelse og nye leder. 1 målmand med autoritet og lederskab, tænker Per Calgreen eller Fredrik Rønnow kunne være løsningen. Defensiven sejler og kunne bruge nyt luft, Måske en Alexander Scholtz retur vil give noget ro. Midtbanen kunne jeg se Andreas Christensen ( Malmø) gå ind med den alder og rutine gøre som Jacob Poulsen tage temperaturen i kampene og styre spillet. Få nu Juninho solgt.