Nu ved jeg godt, at jeg mere er halvt tomt end halvt fyldt typen (bare stop her, hvis du ikke gider mere af de typer

), men jeg sad altså med en underlig fornemmelse efter den her udsendelse.
Det er fedt at høre Bo og det er tydeligt at mærke, at han brænder for sagen. Brænder for det her med at skabe noget stort, fede oplevelser osv. i en samhørighed i klubben mellem det der sker på banen og udenfor banen og med fansene. Det er tydeligt at mærke, at her har han noget at komme med og på mange måder er en kulturbærer, som går foran og vil det.
Jeg synes tilgengæld han famlede meget mere, da det handlede om det taktiske og det spillemæssige udtryk. Her sad jeg med en fornemmelse af, at han er noget mere på udebane og jeg blev aldrig klar over, hvad det er de gerne vil taktisk og spillemæssigt. Der var noget om det høje pres, men de rigtige spillere er åbenbart ikke tilgængelige til at køre det helt igennem (så har vi godt nok handlet skidt ind) Og det der med at vi spiller 4-3-3 mere end 5-2-3 og at alle vi andre ikke kan se det. Jo vist kan jeg måske godt se det engang imellem, når der tales om Joel, der rykker frem. Jeg synes nok bare det er lidt for billigt og ser ikke, at vi slår gevinst af det (med undtagelse af en kamp, som jeg ikke lige kan huske modstanderen i). Meyers mulighed for succes røg vel også her, som Bo indrømmede i en anden artikel, for vi kunne tilsyneladende ikke finde ud af, at spille med tre på midten, selvom vi har forsøgt det.
Og hans kasten rundt med tal, der underbygger, at vi faktisk er de bedste over hele sæsonen. Jeg synes, det bliver tenderende til tåkrummende når man på den måde skal til at belære os og alle mulige andre bl.a. Morten Bruun fra den anden udsendelse (som man i øvrigt kan mene om, hvad man vil). For samtidigt, indrømmer han jo også, at vi skal meget bedre til vel nærmest det hele.
Jeg synes ikke han forholder sig nok til f.eks. tallene fra Viborgkampen. Eller Brøndby, hvor vi selvfølgelig skal føre, men bliver sat helt i stå af en taktisk ændring fra Niels Frederiksen resten af kampen. Eller Dreyers tal og betydning for vores præstationer (og det at han lige kom ind fra højre til slutspillet). Hvordan havde det set ud, uden ham?
At man ændrer i trænerteamet er vel også udtryk for et eller andet ...
Jeg har svært ved at se hvor vi står, og er på vej hen. Det kan også bare være, at det går over min taktiske og fodboldmæssige forstand og jeg ikke er god nok til at se nuancerne, som han nok vil sige..