Jeg ved ikke med jer, men når jeg kikker i bakspejlet, så mener jeg at klubben har floppet "Bigtime", med deres indkøb af vores brasilianere. Marrony er en utrolig sag i sig selv og tragisk, at vi kan skyde sådan over målet og fejlkøbe en spiller, der skulle være med til at sikre mesterskabet. Brumado er endnu langt fra hvad vi må forvente af en angriber. Drejer har leveret bedre efter sin hjemkomst ( kort periode ) Charles er jeg sådan lidt ambivalent med, måske ok på midten, men sløj på ving bakken og utrolig langsom i løb tilbage for at hjælpe med at forsvare. Juninho har ikke leveret meget der retfærdiggør at han skulle til fcm, langsom i tilbageløb og ikke speciel god på pladsen. De eneste som virkelig har gjort sig fortjent til meget spilletid, er Paulinho og Evander.
Jeg synes at Dyhr og Døhr har gjort det FANTASTISK, de gør det godt fremad banen og er altid villige til at tage de tilbageløb, der er nødvendig, hvis man vil være tophold. Desværre begge skadede.
Burde vores brasilianere ikke være kørt ind på holdet for længst og brage igennem. Jeg er skuffet over deres præstation. Når jeg tænker tilbage på denne sæson, så tænker jeg, at vi kunne have hentet Cappis, Prip, samt en god CB for billigere end de nævnte. Lad os få gang i debatten, som højst sandsynligt, vil skabe en god debat og få uenigheder frem