SL29 - AaB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Truppen er klar med Evander tilbage.
Kravet er 3 point, hvis drømmen skal leve.

Danand123

Re: SL29 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Ingen brasilianere i startopstillingen…men fem på bænken. Syv danskere i start11…

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Og så sidder man og følger Brøndby - FCK her inden, dog kun på livescore, kom nu for fa.... Brøndby!

Nå men håber på at Meyer kan fortsætte de gode takter, og at vi selvfølgelig kan få en sejr.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Tak Brøndby. 😁

MFKM

Indlæg af MFKM »

Sublim start!!!

Nu må vores spillere for fanden da snart kende reglementet for, hvilke strømer man må og ikke må have på, når man skal ind på banen! Jøsses hvor er det uprofessionelt!!

Selvfølgelig er det den enkelte spillers ansvar, men der må da også være en holdleder eller andet der er 100 % skarp på den slags.

Desværre er det ikke sikkert vi får Dyhr at se mere i den her sæson, hvis der er tale om en fiber, så vi må håbe Paulinho snart er klart.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Skal vi efterhånden til at kalkulere med, at vi med god sandsynlighed lukker et drop ind hver kamp? Super trist, desværre.

Ousted er klart 2. Keeper materiale - det må efterhånden være definitivt (og forventeligt).
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Et godt første kvarter i starten (højst)
Ellers har man være piv dårlige og bare stået og taget i mod

Igen i dag mangler der effektivitet i omstillingerne (det var der så dog på målene), men både Døhr og Isaksen skal lave en pind allerede i første halvleg. Slutproduktet skal simpelthen højnes

Bekymrende niveau man igen viser, og Bos hensigt ift kampens forløb osv forstår man stadig ikke

Gudskelov smider fck også point

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har ikke mulighed for at se kampen. Fed start. Ved ikke hvordan kampen ellers er foregået, men på livescore kan jeg se, at vi kun har haft 33% boldbesiddelse, men den var helt nede på 25% pånet tidspunkt! Ser ud til at vi har stillet os ned og kørt på omstillinger.
Vi har åbenbart ikke mandskabet/kvaliteten til, at vi kan tage styringen/initiativet selv efter en drømmestart. Eller troen på at vi har kvaliteten. Håber det her holder hjem
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT

Indlæg af JBT »

mousebreaker skrev:
8. maj 2022, 19:46
Jeg har ikke mulighed for at se kampen. Fed start. Ved ikke hvordan kampen ellers er foregået, men på livescore kan jeg se, at vi kun har haft 33% boldbesiddelse, men den var helt nede på 25% pånet tidspunkt! Ser ud til at vi har stillet os ned og kørt på omstillinger.
Vi har åbenbart ikke mandskabet/kvaliteten til, at vi kan tage styringen/initiativet selv efter en drømmestart. Eller troen på at vi har kvaliteten. Håber det her holder hjem
Man er effektive i starten, men spiller ellers forfærdeligt i 80-85 min

Danand123

Indlæg af Danand123 »

mousebreaker skrev:
8. maj 2022, 19:46
Det bliver panisk de sidste 20 minutter, men vi har absolut chancen for 3. mål, men Isaksen, Brumado, Charles m.fl. har bare ikke niveauet til at score. Desværre. Vi vinder klart på xG, men nej Fcm spillede ikke godt. Og Døhr og Dyhr formentlig færdig for sæsonen og Høgh ude til Bif-kampen. Puha…

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Kun ét point op! Klasse runde. Sejr på en svær udebane, selvom det var knap så kønt.

De der målmandskiks må gerne stoppe nu, Ousted..

Og hold kæft, hvor pisser vi så latterligt mange chancer væk... HVORFOR SKER DET SÅ OFTE? Det er jo helt sindssygt. Få nu bare lukket og slukket det i stedet for det sløseri.

Håber, Døhr er OK. Dyhr ser færdig ud. Må håbe Paulos ikke er så slem.

Sådan!

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Havde desværre ikke mulighed for at se den første halve time. Men bedømt på resten af kampen var det ikke videre kønt. Kan egentlig godt købe ind på gameplanen med at spille meget direkte uden mange afleveringer i holdet. Især når man hurtigt er foran 0-2. Men effektiviten oppe foran er jo helt horribel! Isaksen skal vel med lidt god vilje lave 2-3 stykker, mens Brumado også skal lave et par stykker bare på hans korte indhop. Omvendt synes jeg ikke AaB kreerede det helt vilde i det jeg så. Kun målmandskoks gør det usikkert.

Spændende hvor mange spillere vi har til rådighed i næste runde. Måske får vi en 4-back kæde at se pga. manglende wingbacks? (Sker næppe)

Ulækre sidste 15 minutter af kampen. Havde jeg været dommer havde jeg nok stanget et rødt ud. Alene baseret på intention og ikke så meget de enkelte aktioner.
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Synes Døhr så mere færdig ud end Dyhr

Men ja, man er latterligt ineffektive i alle omstillinger. Det er pinligt med så lidt slutprodukt

Selv Dreyer og Evander var helt væk i dag. Meyer heller ikke synlig

Rapha og dalle vel de 2 bedste i dag, chili 3’er

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Stor, stor ros til alle jer, der tog til Aalborg. Så stærkt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Stærkt at vinde 2-1 i Aalborg med det pres der er nu. Men som det siges, var det ikke kønt. Og for pokker jeg er træt af at Aab skal være så svinske. Men hul i det, med FCKs uafgjorte er alt nu åbent de sidste tre kampe og vi kunne ikke drømme om meget mere.

Besvar