FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af mousebreaker »

V. Lind ind …. Isaksen ud
Fuck jeg er træt at BH.
Hvis man ikke kan bruge Vagner i en kamp som denne med ca en halv time igen, så ….

Lind har jo ikke niveauet.

Håber på et kraftigt jinx
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

O

Indlæg af O »

Meyer viste sig godt frem. Vildt han vurderes end ikke at være god nok til bænken når vi er skades- og karantænefri.

Også pudsigt med Lind, som heller ikke har været i truppen, men nu pludselig vægtes over Vagner Love, som ellers er blevet smidt ind de seneste mange kampe.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Sølle indsats fra begge sider. Synes at vi burde have jagtet sejren hårdere.

Tankevækkende at trupper der tilsammen beløber sig til i omegnen af 300 millioner kan levere så svag og søvndyssende kamp.

Nå, lad os se om FCC får noget gummiguf over de sidste 4. Brøndby havde et forspring på 6 point i sin tid, så helt lukket er den ikke endnu. Det kræver selvfølgelig, at vi gør rent bord resten af vejen.
/ ABT

Billede

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Jeg synes det er en kamp hvor vi det meste af tiden lykkes med planen men desværre mangler den sidste kvalitet eller held til at få et mål.

FCK synes jeg var dårlige idag offensivt.

Nu skal vi fokuserer på at gå videre i pokalen og så AaB så vi sikre 2. Pladsen - så må vi se om BIF hjælper os.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
1. maj 2022, 21:02
Sølle indsats fra begge sider. Synes at vi burde have jagtet sejren hårdere.

Tankevækkende at trupper der tilsammen beløber sig til i omegnen af 300 millioner kan levere så svag og søvndyssende kamp.

Nå, lad os se om FCC får noget gummiguf over de sidste 4. Brøndby havde et forspring på 6 point i sin tid, så helt lukket er den ikke endnu. Det kræver selvfølgelig, at vi gør rent bord resten af vejen.
Nej, Brøndby havde et forspring på fem point med fire kampe igen. Smider ni point i de fire kampe i 2018.

Til kampen: Ringe niveau ligesom de andre kampe mod dem i år. Vi skaber for lidt…og har scoret nul mål mod dem i tre kampe. Så kan vi tale marginaler i dem alle, ja de peger alle til FCK’s fordel, men sådan er det bare. Vi kan ikke påberåbe os at være bedre end Fck i denne sæson, selv om de slet ikke har været overbevisende. Synes vi gør, hvad vi kan, så på den måde er jeg ikke skuffet. Men vi har bare slet ikke styrke i feltet længere på indlæg i hovedhøjde. Tror snart vi har ligaens dårligste offensiv på hovedstødschancer.

Selv om bolden er rund, kan jeg slet ikke se, vi kan skabe spænding i guldduellen nu. Fck vinder sikkert over Brøndby i næste kampe, mens vi selv har svære kampe i AaB og Silkeborg.

I øvrigt fed stemning og opbakning hos cc… på det punkt har vi rykket os i denne sæson. Så fortsæt det!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Elendig kamp af de 2 stærkeste klubber i superligaen. Vores våben som er spillet på i alt for lang tid, individualisterne skal gøre det for os og i dag blev de pakket ned af FCK som kom efter 0-0 med deres opstilling. Vi har spillet hele foråret uden centerforward, og der har vores indkøbs politik slået mega fejl, det er råbt på en 9’ i lang tid og nu koster det endnu et mesterskab.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sådan en skam at vi ikke satser mere undervejs. Det her er intet andet end en tabt mulighed, som kun FCK kan være tilfredse med. At Bo mener FCK vil smide det trods denne gang er kun til at trække på smilebåndet over, hvorfor skal andre gøre dit arbejde for dig Bo?

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Det er da tankevækkende, at Bo ikke kan se potentialet i Meyer. Med Evander ude, lå den da lige til højrebenet - men først da han (Bo) bliver en lille smule modig i 2. halvleg, sender han Meyer på banen. Meyer skabte jo mere kreativt i de få minutter han fik, end holdet havde gjort indtil da…
Desuden burde han efter min mening ikke erstatte Charles, men i stedet burde Oniyedika en tur på bænken

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Konsulen skrev:
1. maj 2022, 23:20
Det er da tankevækkende, at Bo ikke kan se potentialet i Meyer. Med Evander ude, lå den da lige til højrebenet - men først da han (Bo) bliver en lille smule modig i 2. halvleg, sender han Meyer på banen. Meyer skabte jo mere kreativt i de få minutter han fik, end holdet havde gjort indtil da…
Desuden burde han efter min mening ikke erstatte Charles, men i stedet burde Oniyedika en tur på bænken

Der er mange spørgsmål der kræver et svar.

- Meyer viser igen idag at han kan sætte angrebet op.

- Oniyedika, Ja mange spørgsmål kan rejses, hvad skaber Oniyedika i en kamp som i dag ? man sidder og er nervøs hver gang han får bolden

- Juninho var sindsyg stærk da han kom, men hvor er han nu ?

- Kaba har gjort det godt i Belgien og har knaldet en del mål ind, trods han kom sent og ikke var i form

- Luca Pfeiffer har gjort det godt i 2 bundesliga, har knaldet en del mål ind og var fremragende i sidste kamp med mål og assist

- Marrony ham henter man men ???

- Brumado ????

- Vagner Love ?

- Sisto ???

- Løssl, man sendte Løssl til London i den tro at Islændingen aldrig kan blive skadet, det skete så alligevel

- Victor Lind ?? hvad er ideen med ham, han er tydeligvis langt fra superliganiveau, og et lejeophold i fredericia eller norge vil være bedre for ham

- Sportschefen ????

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Igen kunne det være lækkert med Døhr på den wingback, da han kan så meget mere offensivt end Joel.

Synes stadig 4-3-3 ligger lige til højrebenet med de spillere vi har.

Jeg tror stadig på det. Tror Bo får ret.

Brøndby skylder deres fans at levere og med tre spillere tilbage og 30.000 fans i ryggen uden FCK fans, så tror jeg de nupper minimum en afgjort. Så skal vi vinde i Aalborg, og så er det helt lige.

FCK har ikke slået Silkeborg og skal også en tur til Randers.

JBT

Indlæg af JBT »

Meyer var rigtig god - det samme var Døhr, som vel når at skabe mere offensivt på 15 min end Joel gør på 75, og man kan virkelig se at han har et udviklet fcn gen i sig hvad angår både boldomgang og pasninger.

Rapha gjorde det egentlig ok, men endnu engang falder offensiven mega igennem

Så ja, mener også at der var nogle lidt underlige prioriteringer, men så er man self bare heller ikke er bedre i år. Det ligger til fck med +4
man skulle ha vundet i går

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg synes faktisk at Lind gjorde det fint imod Fck. Han er løbevillig og aldrig bange for at skyde på mål, når chancen byder sig.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:
2. maj 2022, 23:11
Jeg synes faktisk at Lind gjorde det fint imod Fck. Han er løbevillig og aldrig bange for at skyde på mål, når chancen byder sig.
Det tror jeg også er det som BH og trænerteamet forholder sig til og elsker, siden knægten ikke er blevet udlejet forlængst. Problemet er bare, at det kan enhver serie-5 spiller i form også gøre. Være løbevillig og ikke være bange for at skyde på mål. Det er kvaliteten der er problemet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar