FCK-FCM
Re: FCK-FCM
Det er rent rodeo fra kamp til kamp, marrony start, ud i halvleg, ikke med i truppen i dag, samme i angrebet, det er ikke nogen fast stamme, og derfor ikke et koncept, BO har ansvaret for at det er mislykket.
Det vil være en fejl alene at fyrer Bo, hele trænerbænken må evalueres, og ENIG Svend Graversen må vurderes, nuvel, han er ikke ene, men nogle må tage skraldet. Steinlein, ankersen og benham har fejlet, og synes de har et kampeansvar vedr. målmandsposten, det virker amatøragtigt, at hente en pensioneret målmand, det var ikke sket i FCK og andre klubber.
Det vil være en fejl alene at fyrer Bo, hele trænerbænken må evalueres, og ENIG Svend Graversen må vurderes, nuvel, han er ikke ene, men nogle må tage skraldet. Steinlein, ankersen og benham har fejlet, og synes de har et kampeansvar vedr. målmandsposten, det virker amatøragtigt, at hente en pensioneret målmand, det var ikke sket i FCK og andre klubber.
Ousted har altså ikke kostet os noget som helst vil jeg påstå! Han er klasse idag og kan ikke gære noget ved det freakmål de får.
Skuffelsen er massiv, men man skal huske at vi IKKE er FCK!
Vi skal gøre tingene på vores egen måde og i et rent våbenkapløb vil vi tabe.
Hvad skal der ske nu?
Jeg tænker klubben er nødt til at indse at Bo ikke kan flytte os i den rigtige retning. Der skal nok andet til med mere offensiv tilgang.
Skuffelsen er massiv, men man skal huske at vi IKKE er FCK!
Vi skal gøre tingene på vores egen måde og i et rent våbenkapløb vil vi tabe.
Hvad skal der ske nu?
Jeg tænker klubben er nødt til at indse at Bo ikke kan flytte os i den rigtige retning. Der skal nok andet til med mere offensiv tilgang.
Jeg synes faktisk kampen var godkendt også selvom vi smider chancen for guldet i den her kamp.. Hvis man tænker på de forudsætninger man har, så er det en acceptabelt kamp. Den kunne ligeså godt have endt 3-2 til os..
Med det sagt, så bliver jeg aldrig en fan af Bo´s taktik.. Jeg kan sagtens forstå den gameplan der er med 3 i bagkæden osv, men den passer ikke til vores spiller materiale. Det jeg håber er at man fokuserer meget på at få den vigtige anden plads og at vinde pokalturneringen, så kan sæsonen godt forsvares.
Hvis man køre videre med Bo, så skal der efter min mening ske nogle ændringer på spiller materialet ellers skal han lave om og det tror jeg ikke på sker. Det er alt for tidligt at snakke fyring og jeg synes mange har alt for meget forventning i forhold til vores historik og budget.
Havde vi stået med sejrer i det tætte opgør her, så havde folk ikke været så sure.. det er ganske få kampe der tipper det hele også selvom der ikke har været ligeså meget stabilitet i år.
Sidste sæson fik vi 60 point og i 16 og 17 fik vi 54 og 59 point.
Det er langt fra vores gode sæsoner, men der er altså sæsoner med få point hist og her.
Kigger man på 2018/2019 fik vi 71 point, men fik også kun sølv.. SL er bare blevet meget meget tæt og det er jo egentlig godt nok.. bedst når vi vinder det hele.. men sådan kan det ikke altid være.
Vi har faktisk lukket meget meget få mål ind i år, men det hjælper jo ikke noget hvis man taber 0-1 i tætte kampe.
Jeg savner lidt mere kontrol i kampene, i stedet for fuld ud kontra spil.
Med det sagt, så bliver jeg aldrig en fan af Bo´s taktik.. Jeg kan sagtens forstå den gameplan der er med 3 i bagkæden osv, men den passer ikke til vores spiller materiale. Det jeg håber er at man fokuserer meget på at få den vigtige anden plads og at vinde pokalturneringen, så kan sæsonen godt forsvares.
Hvis man køre videre med Bo, så skal der efter min mening ske nogle ændringer på spiller materialet ellers skal han lave om og det tror jeg ikke på sker. Det er alt for tidligt at snakke fyring og jeg synes mange har alt for meget forventning i forhold til vores historik og budget.
Havde vi stået med sejrer i det tætte opgør her, så havde folk ikke været så sure.. det er ganske få kampe der tipper det hele også selvom der ikke har været ligeså meget stabilitet i år.
Sidste sæson fik vi 60 point og i 16 og 17 fik vi 54 og 59 point.
Det er langt fra vores gode sæsoner, men der er altså sæsoner med få point hist og her.
Kigger man på 2018/2019 fik vi 71 point, men fik også kun sølv.. SL er bare blevet meget meget tæt og det er jo egentlig godt nok.. bedst når vi vinder det hele.. men sådan kan det ikke altid være.
Vi har faktisk lukket meget meget få mål ind i år, men det hjælper jo ikke noget hvis man taber 0-1 i tætte kampe.
Jeg savner lidt mere kontrol i kampene, i stedet for fuld ud kontra spil.
Vi er ikke i nærheden af at kunne vinde den her kamp vi laver 0,59xG med en chance over 0,1xG(den er på 0,13xG), FCK med 1,89xG og 9 chancer over 0,1xG og deres største er 0,6xG
FCK taber på kunstgræsset mod Silkeborg på torsdag.
Vi slår Randers.
FCK taber københavner derbyet på en tilfældighed.
Vi slår AaB hjemme.
I kamp 4 fra nu slår vi FCK i Herning og så er vi helt lige inden de sidste kampe, hvor FCK spiller uafgjort i derbyet og vi vinder.
Tro nu på det!
Vi slår Randers.
FCK taber københavner derbyet på en tilfældighed.
Vi slår AaB hjemme.
I kamp 4 fra nu slår vi FCK i Herning og så er vi helt lige inden de sidste kampe, hvor FCK spiller uafgjort i derbyet og vi vinder.
Tro nu på det!
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... am/9209723
Presset stiger på steinlein, Bo H. var steinleins mand.
Man kan undre sig over at man siger man vil hente fra en højere hylde, men gælder det ikke også på træner fronten ??
Presset stiger på steinlein, Bo H. var steinleins mand.
Man kan undre sig over at man siger man vil hente fra en højere hylde, men gælder det ikke også på træner fronten ??
Usammenhængende og uden en rigtig plan, det er vores hold i alt for mange kampe. Det er marginaler i dag, FCK er heldige med det tilfældige mål. Men jeg har for længst mistet troen på Bo Henriksen som en træner der kan give os succes. Og nu har vi sæson to i træk hvor det frækt meldes ud at vi skal have the double og Bo mente endda at det skulle ske med et stort forspring. Ligesom i sidste sæson smider vi bare det hele fra os og forærer det til en dårligere modstander som kan profitere af at vi dummer os.
Mesterskabet lå lige til højrebenet. FCK kom helt skævt igennem efteråret, men alligevel kunne Bo ikke holde sammen på holdet, og finde momentum da det gjalt - det har været een lang omgang “forklarmigrøv” fra Bo og Steinleins side. Sidstnævnte skulle tage at kigge indad og vurdere egne beslutninger. Steinlein har heller ikke præsteret
Farvel Bo. Det kan ikke være anderledes. Vi spiller forfærdeligt i en sæson, hvor vi har haft alle muligheder for at stikke af. 2 runder inde i mesterskabsspillet har vi udspillet vores chance for guld..
Høvdingen af Herning
Det er vildt at man de seneste 10 runder er gået fra st føre Superligaen med 6 point til at være bagud med 9 point.
Jeg må indrømme, at jeg er så træt af den 5 back kæde, at hvis ikke Bo vil ændre det, så må han ud af vagten. Med de spillere vi har, så ville det bare give så meget mere mening at spille 4-3-3.
Jeg må indrømme, at jeg er så træt af den 5 back kæde, at hvis ikke Bo vil ændre det, så må han ud af vagten. Med de spillere vi har, så ville det bare give så meget mere mening at spille 4-3-3.
Truppen er alt alt for stor. Der er for mange egoer der ikke kan se hvorfor de er hentet ind, hvis de ikke skal spille. Bo prøver at få det til, men kontinuiteten er en mangelvare og spillere der aldrig skulle være hentet bliver gang på gang bragt i spil med samme skuffende resultat hver gang. Brumado er en af dem, der er fejlcastet uden at konsekvensen er taget. Max og Love må tænke deres og med rette.
Når man ser på hvor mange mål FCM har indkasseret, så ser man tydeligt, at
de andre fire hold er på niveau med FCM, FCMs forsvar der lagde stærkt ud
i efteråret som det stærkeste forsvar. FCK ligger for sig selv.
De sidste 10 kampe ser sådan her ud, 11 point ud 30 !
3-2-5
målscorer
11-15
de andre fire hold er på niveau med FCM, FCMs forsvar der lagde stærkt ud
i efteråret som det stærkeste forsvar. FCK ligger for sig selv.
De sidste 10 kampe ser sådan her ud, 11 point ud 30 !
3-2-5
målscorer
11-15
Jeg er stor tilhænger af at bruge data osv. Men xG medregner ikke banens beskaffenhed eller de gange vores spillere glider og dermed ikke får den chance de normalt får. Den medregner heller ikke "lige ved" store chancer..
Der var rig mulighed for mål i går og desværre også i mod.
Vinder vi pokalen eller sker der et mirakel og vi bliver mester, så sker der intet med Bo. Det er mit gæt.
Jeg ved ikke om truppen er for stor, det synes jeg egentlig ikke. Der er bare ubalance i hvilke spillere vi har og den formation man gerne vil spille.Jakla skrev: ↑10. apr 2022, 23:48Truppen er alt alt for stor. Der er for mange egoer der ikke kan se hvorfor de er hentet ind, hvis de ikke skal spille. Bo prøver at få det til, men kontinuiteten er en mangelvare og spillere der aldrig skulle være hentet bliver gang på gang bragt i spil med samme skuffende resultat hver gang. Brumado er en af dem, der er fejlcastet uden at konsekvensen er taget. Max og Love må tænke deres og med rette.
Der kan sagtens spilles med mere kontinuitet, men at det ikke er sådan er nok også et signal om at man kæmper med at finde en stabil start ellever.
Omvendt..
Kan vi tabe 15 point på 10 kampe til FCK, så kan vi også vinde 9 point på FCK på 8 kampe.
Kom så.
Første step er sejr i Randers og Silkeborg slår FCK.
Kan vi tabe 15 point på 10 kampe til FCK, så kan vi også vinde 9 point på FCK på 8 kampe.
Kom så.
Første step er sejr i Randers og Silkeborg slår FCK.