SIF - FCM - Runde 22
SIF - FCM - Runde 22
Med den netop udtagede trup, så kunne man håbe på at vi ser en 4-3-3 eller bare en 4 kæde nede bag i.
Kun 1 reel midtstopper i Daniel Høgh.
Håber at se Marrony brænde en kamp af på højeste niveau, så man får forhåbninger til mesterskabsspillet.
Det kunne ikke passe bedre, hvis han viste hvad han indholdet.
Kun 1 reel midtstopper i Daniel Høgh.
Håber at se Marrony brænde en kamp af på højeste niveau, så man får forhåbninger til mesterskabsspillet.
Det kunne ikke passe bedre, hvis han viste hvad han indholdet.
Re: SIF - FCM - Runde 22
Tror desværre ikke Bo går væk fra sit defensive koncept. Tror på denne opstilling.
Elias,
Dalle, Høegh, Thychosen
Joel, Evander,Charles Onyedika, Dyhr
Isaksen, Brumado
Igen vil vi stå med 8 mand i forsvaret når SIF har bolden, Sif vil let spille den rundt. De vil ikke føle sig presset ved at tabe bolden, da vi står så langt tilbage at vi ikke får nok spillere med frem i et kontra angreb. Ligeledes vil Brumado mangle inden foran mål, da han render rundt ud på en af kanterne for at få bolden, eller presse i vores defensive udgangs position.
Fuck hvor er jeg træt af den defensive tankegang. Savner de gode gamle dage, hvor vi bare trykkede på og spillede med risiko i bagkæden.
Elias,
Dalle, Høegh, Thychosen
Isaksen, Brumado
Igen vil vi stå med 8 mand i forsvaret når SIF har bolden, Sif vil let spille den rundt. De vil ikke føle sig presset ved at tabe bolden, da vi står så langt tilbage at vi ikke får nok spillere med frem i et kontra angreb. Ligeledes vil Brumado mangle inden foran mål, da han render rundt ud på en af kanterne for at få bolden, eller presse i vores defensive udgangs position.
Fuck hvor er jeg træt af den defensive tankegang. Savner de gode gamle dage, hvor vi bare trykkede på og spillede med risiko i bagkæden.
Det håber jeg faktisk han gør i denne kamp, ellers ser jeg en kamp der godt kan slå os helt ud af mesterskabsspillet....Due skrev: ↑20. mar 2022, 12:03Tror desværre ikke Bo går væk fra sit defensive koncept. Tror på denne opstilling.
Elias,
Dalle, Høegh, Thychosen
Isaksen, Brumado
Desværre er jeg nok også mest tilbøjelig til, at være enig i din opstilling..
En ting er helt sikkert.. taber vi i aften, så bliver der godt gang i forummet.
Og her er alt det vi også ser, underbygget med data.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nd/9180158
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nd/9180158
Er desværre den sandsynlige opstilling. Er jo egentlig mærkelig, at der blev handlet offensivt ind, når træneren er defensivt indstillet?Due skrev: ↑20. mar 2022, 12:03Tror desværre ikke Bo går væk fra sit defensive koncept. Tror på denne opstilling.
Elias,
Dalle, Høegh, Thychosen
Isaksen, Brumado
Frygter at vi bliver kørt rundt i dag, af et hold der på papiret er langt dårligere - men som til gengæld har en træner med en plan..
Marrony med fra start.
Dog stadig en 523
Dog stadig en 523
Det positive er, at Bo nærmest ikke kan skifte defensivt ind.
dybt bekymrende med et forsvar hvor Døhr og høgh starter samtidig, ingen af de 2 har klasse til et tophold.
juninho og Erik er væk, et af problemerne, som Tøfting også har belyst, forsvaret er ikke hvad det har været.
Jeg vil betegne kampen som Bo H. sidste kamp, hvis ikke der står 3 point på kontoen efter kampen.
juninho og Erik er væk, et af problemerne, som Tøfting også har belyst, forsvaret er ikke hvad det har været.
Jeg vil betegne kampen som Bo H. sidste kamp, hvis ikke der står 3 point på kontoen efter kampen.
Måske skal Isachsen snart have et par kampe på bænken? - der er ikke meget output i den dreng
Hvor er det skuffende at se på
Ja, det ligner indtil videre at vi mangler lidt selvtillid og at Isaksen burde byttes med Chili eller Dreyer når han er klar til at må spille.
Marrony gør det sgu udmærket - ikke hans skyld, at Isachsen og Brumado ikke har øjne hans position
Får nu Meyer og Chili ind - og Isachsen og Dyhr ud
Får nu Meyer og Chili ind - og Isachsen og Dyhr ud
Træls at skulle skrive det igen, men hvor er det dog kedeligt at se på. Silkeborg spiller bedre end os. Forhåbentlig kommer der noget i andet halvleg..
Der er intet output i Isaksen - fysisk er han svag. Prøv nu Chili