Jeg drømmer lidt om 4-3-3.
At bytte en midtstopper med Dreyer. Opstilling vurderet ud fra nuværende form.
Døhr-Dalsgaard-Erik-Dyhr
Meyer - Onyedika - Evander
Dreyer - Brumado - Isaksen
Så kan man vurdere om Paulinho eller Marrony skal have chancen i stedet for Dyhr og Brumado.
SL 21: FCM - FCK
Re: SL 21: FCM - FCK
Eller som jeg har…
Dan and: Det er sgu en taber mentalitet ikke at kunne se igennem, hvor dårlig en situation klubben befinder sig i.
Læser du ikke hvad der bliver skrevet? Man påtaler det som om, at man var gode og fortjente sejren, men faktum er, at offensiven intet skaber, mod et sløjt fck hold? Og at man har et ideforladt udtryk, hvilket vi alle dage har set, i denne sæson? Hvor bliver pointene af?
De får monster lønninger alle sammen, for det lorte show de præsterer, så selvfølgelig skal der rulles hoveder, som minimum i pressen. Det er da en selvfølgelighed.
I øvrigt kan man ikke klage over at pisse noget væk, man aldrig har været i nærheden af (denne sæson)
Siger det lige igen, fcm skal fokusere på bronze i år og en pokalfinale man bør vinde. Trænerstaben bør uanset, være et overstået kapitel i fcms historie til sommer. No matter fucking what.
Re: SL 21: FCM - FCK
En ting er Elias kommer til at se skidt ud til slut i kampen. Målmandsdrop har altid været en del af fodbold, det kommer vi aldrig af med. Men en anden ting som jeg virkelig synes, man skal være kritik overfor er: Udover Charles, hvem bidrager så med kontinuerligt spilletid af FCMs "nye" spillere. Max Mayer har været syg, så han er selvfølgelig undskyldt, men hvem ellers spiller kontinuerligt?? Indkøbene har ikke været direkte forstærkninger, men FCM har jo nu i to vinduer, købt spillere der tager plads på tribunen eller bænken. Det synes jeg er stærkt kritisabelt.