SL 21: FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL 21: FCM - FCK

Indlæg af FCM2000 »

de sidste 7 sl kampe ser sådan her ud 1-2-4

5 point ud af 21 point

+ man røg ud EL og ConfL

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Er så træt af, at vi for anden sæson i træk ligger til The double og igen pisser det væk.

Denne gang pga manglende evner fra trænerbænken. Det er vildt skuffende, at se os spille med alle de dygtige spillere vi har.

Få nu styr på konceptet.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Mesterskabet er med stor sandsynlighed væk nu. Men det er ikke denne kamp der giver udslaget, men den summer godt op hvordan sæsonen har været.. Dårlige første halvlege, ok eller gode anden halvlege, men alt for mange dumme point tab pga fejl.

Det værste i dag er at anden halvleg faktisk var godkendt indtil Elias kokser i det 2 gange. Men man kan også argumentere for at presset slet ikke skal ned på ham og i stedet sparkes væk inden. Med det sagt, så kan man nu fokusere på at vinde pokalen, alt andet ville være et ekstremt overraskende resultat. Står vi med mesterskabet efter denne sæson, skal nok personligt nok komme og løfte Bo op til hæder, men det tror jeg ikke på.

For mig er det taktiske igennem sæsonen været forfejlet, men jeg er også farvet af at ville spille med 4 nede bagi og helst i en kontrolleret 4-2-3-1. På mange måder ville jeg ønske en kombi af Priske og Bo også selvom mange var sure på Priske.

En pokaltitel ville godt nok lune, hvis det som nok er mest sandsynligt sker, at vi ikke får mesterskabet.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sahl skrev:
13. mar 2022, 21:00
Mesterskabet er med stor sandsynlighed væk nu. Men det er ikke denne kamp der giver udslaget, men den summer godt op hvordan sæsonen har været.. Dårlige første halvlege, ok eller gode anden halvlege, men alt for mange dumme point tab pga fejl.

Det værste i dag er at anden halvleg faktisk var godkendt indtil Elias kokser i det 2 gange. Men man kan også argumentere for at presset slet ikke skal ned på ham og i stedet sparkes væk inden. Med det sagt, så kan man nu fokusere på at vinde pokalen, alt andet ville være et ekstremt overraskende resultat. Står vi med mesterskabet efter denne sæson, skal nok personligt nok komme og løfte Bo op til hæder, men det tror jeg ikke på.

For mig er det taktiske igennem sæsonen været forfejlet, men jeg er også farvet af at ville spille med 4 nede bagi og helst i en kontrolleret 4-2-3-1. På mange måder ville jeg ønske en kombi af Priske og Bo også selvom mange var sure på Priske.

En pokaltitel ville godt nok lune, hvis det som nok er mest sandsynligt sker, at vi ikke får mesterskabet.
enig, det er ikke den her kamp alene, fakta for de sidste 7 SL kampe er 5 point + farvel til EL farvel til CONfL
Det jeg synes er skræmmende er at forsvaret ikke er det forsvar vi har kendt længe

Nu er det høgh, thycosen i midtforsvart :-)

Juninho og paulinho formdyk, erik halvskadet, en ung målmand uden et alternativt.

Fejl i den kamp, jamen chilli er manden der kan sætte Diks på fart, Dicks havde total kontrol over Isaksens driblinger.
Chilli skulle have startet.

Anderssons og dyhrs indlæg er ikke et tophold værdi

Paulinho har foden

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Kære Abt, JBT, fcm2000, konsulen, mouse mv. var I slet ikke på stadion i aften, eftersom I har skrevet så meget under kampen?

Troede man støttede holdet i stedet for at sidde bag tastaturet. Ok, man kan selvfølgelig skrive på mobilen på stadion, men tror ikke I alle har gjort det.

Synes I er alt for hårde ved Elias generelt…men selvfølgelig en fadæse med sidste aktion. Men dertil at smide ham af holdet, synes jeg er helt ved siden af. Løssl viste ikke bedre niveau..og da slet ikke i Brentford.

Vi taber ikke mesterskabet i dag… det var tabt inden. Fck fungerer bedre i både defensiven og offensivt, hvilket de seneste kampe klart har vist.

Det mest skuffende er de afløsere man køber i transfervinduerne ikke fungerer fra start. Det har vi ikke råd til, hvis guldet er målet.

Ikke imod at I ønsker noget andet end BH…også for mig lyder han overmatchet.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Danand123 skrev:
13. mar 2022, 21:57
Kære Abt, JBT, fcm2000, konsulen, mouse mv. var I slet ikke på stadion i aften, eftersom I har skrevet så meget under kampen?

Troede man støttede holdet i stedet for at sidde bag tastaturet. Ok, man kan selvfølgelig skrive på mobilen på stadion, men tror ikke I alle har gjort det.

Synes I er alt for hårde ved Elias generelt…men selvfølgelig en fadæse med sidste aktion. Men dertil at smide ham af holdet, synes jeg er helt ved siden af. Løssl viste ikke bedre niveau..og da slet ikke i Brentford.

Vi taber ikke mesterskabet i dag… det var tabt inden. Fck fungerer bedre i både defensiven og offensivt, hvilket de seneste kampe klart har vist.

Det mest skuffende er de afløsere man køber i transfervinduerne ikke fungerer fra start. Det har vi ikke råd til, hvis guldet er målet.

Ikke imod at I ønsker noget andet end BH…også for mig lyder han overmatchet.
Nu kan jeg kun give svar for mig selv, var til fødselsdag, langt væk, og så kampen herfra.

Men ellers er vi enig :-) 7 kampe og 5 point, fortæller at der er en stor krise, jeg er spændt på hvordan ledelsen takler det her, har de lært af sidste år hvor man også smed det hele.

Ja FCM kan stadig nå det, men det kræver formentlig en anden træner. Kærlighed rækker ikke alene i længden.

Jeg efterlyser konkurrence på målmandsposten

MFKM

Indlæg af MFKM »

Mesterskabet er væk. Nu må den hedde pokal titel.

Hvis vi ender med pokal titel og Europa league gruppespil, så vil sæsonen være et pænt 7-tal i mine øjne, baseret alene på de parametre. Jeg sidder dog med en følelse af et meget uforløst hold.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Steinlein har nosset i det, længere er den ikke. Han har troet, at han og klubben har kunne gå på vandet. I andre sæsoner har FCM solgt massivt ud, og stadig beholdt momentum, men den gang har har ikke set, at FCK har købt godt ind til et spilkoncept, men FCM har stået tilbage med en flok individualister, men intet hold
Det ville klæde Steinlein hvis han tog denne krise på sine skuldre..

Kim

Indlæg af Kim »

Hvor er det nemt at brokke/brække sig på graven. Det mesterskab er ikke væk endnu, men nederlagene de slutter her hvis guldet skal til heden.

Hvor ville jeg gerne have set Max fra start. At Erik kun holder en halvleg er også sort uheld, selvom Døhr gør det fremragende. Det skulle have været en 0-0 eller en smal sejr til os.

Resultatet var ren tyveri, og det glemmer hovedparten af jer. Op på hesten - vi skal videre!!! :fcmwolf:

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Der er intet tyveri ved det nederlag - det er jo et forudsigeligt resultat af dårlige beslutninger

Ja, det er let at kritisere, men det er nu engang Steinlein, Graversens, Bo’s, Elias’ og de andres job, at sikre sejre til FCM. De er vel ikke lønnet for at fejle? - så må de naturligvis også kritiseres når de ikke leverer

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kim skrev:
13. mar 2022, 22:22
Hvor er det nemt at brokke/brække sig på graven. Det mesterskab er ikke væk endnu, men nederlagene de slutter her hvis guldet skal til heden.

Hvor ville jeg gerne have set Max fra start. At Erik kun holder en halvleg er også sort uheld, selvom Døhr gør det fremragende. Det skulle have været en 0-0 eller en smal sejr til os.

Resultatet var ren tyveri, og det glemmer hovedparten af jer. Op på hesten - vi skal videre!!! :fcmwolf:
Enig at det var tyveri

Men fakta er at man har fået 5 point ud af det sidste 21 point

Der er åbentlys krise i FCM, hvor er vindermentaliteten ?

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Vindermentaliteten starter på trænerbænken, men Bo spiller ikke for at vinde, men i stedet for ikke at tabe

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Elias har ikke skylden for det her. Vi spiller ikke godt, fordi vi står dårligt på banen. Hvis vi absolut skal blive i den her formation, hvorfor så ikke bytte Dyhr og Andersson ud med Chilli og Isaksen, som man ser andre steder i fodboldverdenen, lad de wingbacks være stærke offensive spillere som virkelig kan noget når det går fremad, men dog også kan fylde en smule bagude. Det er uambitiøst at Dyhr og Andersson skal være dem vil have det offensive spil fra.
Og så spiller vi igen uden angriber, Brumado flakker omkring, det undrer også at Vagner Love i det mindste ikke kommer ind i anden halvleg da vi kan se hvor svært vi har det med tilstedeværelsen i boksen?

Vi har ikke tabt noget endnu. Men krisen kradser, det kan godt være vi slog Viborg, men det var den ene sejr i syv superligakampe. Det kan simpelthen ikke fortsætte. Bo er nødt til at ryste posen taktisk..

AV for en afslutning, foran sæsonrekord på MCH Arena, øv.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Var Max skadet? Han var savnet.. Helt enig i at Chilli skulle have været på banen noget før og Vagner have erstattet Brumado. Brumado prøver men hovedet fungerer simpelthen for langsomt, han træffer ikke hurtige beslutninger, chancerne forsvinder. Nu kommer Dreyer tilbage, så har vi 3 spillere til samme position..men ingen rigtig boksspiller. Sisto synes jeg egentligt har vist fremgang. Han er mere fremadrettet i sine driblinger, men det kan godt være det er med et for lavt udgangspunkt. Mesterskabet er ikke væk endnu, men svært at se os komme op af sumpen.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Danand123 skrev:
13. mar 2022, 21:57
Du finder bare alle de mange indlæg som jeg har skrevet under kampen i går aftes. Jeg venter i spænding…
/ ABT

Billede

Besvar