SL 21: FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

SL 21: FCM - FCK

Indlæg af Kim »

Hej alle,
Hold nu fast, denne kamp bliver definerende for vores mesterskabschancer, som jeg ser det.
Den _SKAL_ vindes for at få en overhånd inden slutspillet, også i lyset af at en kommende top 6 ser virkelig stærk ud denne sæson.

Hvor det glæder mig at FCK skal på en svær udebanetur i PSV torsdagaften, med dejlig sent kampstart kl. 21 - vi må forvente at København kommer i menneskehænder, og jeg kan se at PSV den seneste tid er gået fra sejr til sejr i den hjemmelige liga.
Hvis det går som forventet er de tilbage i DK om fredagen, og skal vel restituere resten af dagen, så egentlig træning/optakt til kampen kan kun lægge lørdag, og så er der et par timers rejsetid for københavnerne til Herning søndag.

Vi derimod (startede med to fridage), og kan træne/lade op fra mandag og helt frem til lørdag, det må sige at være en klar fordel, og jeg tror vi vil se et kampmønster ala viborg, hvor vi moser på fra start og køre en gang overfaldsfodbold.

Jeg tror vi har en fordel, især også hvis vi kan få Svia og Max Meyer tilbage i forhold til en start 11'er.

Hvad tænker I?

oros

Re: SL 21: FCM - FCK

Indlæg af oros »

Hvad tænker I?
Jeg tænker, du har ret. Jeg forestiller mig, at vi vinder 4-1, ligesom vi plejer. :P

Dernæst tænker jeg, at en sejr med god sandsynlighed giver en helt lige top tre med 45 point hver, når vi går ind i slutspillet.
Så - vi må hellere udtænke en måde at slå Brøndby! :o

Kim

Indlæg af Kim »

Ja, det kunne være vildt!

Jeg ved at statistik og historie som regel ikke er en skid værd, men Midtjylland har snuppet 12 sejrer i træk mod FCK, og har ikke sat point til i 5,5 år... Det er fandme en vild Stine og det viil vel sige at FCKs gamle angriber er den eneste der har smagt sejr i Herning, og det kan man ikke kalde imponerende!

Jeg glæder mig, også til rorsdagens kamp!

/Kim

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det bliver spændende i dag. Grundet måden vi har spillet på de sidste mange kampe og vores taktik er jeg små pessimist før kampen. Vi har en god statistik mod FCK, deres spillestil passer også bedre til vores. Men alt i alt tror jeg det bliver en tæt kamp. Vinder vi er alt jo vildt åben, det ville ikke undre mig vi ser 3 hold a point efter i aften.

God kamp til alle.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Hvorfor er odds på Fck steget fra 2.95 i går til 3.40 i dag. Er der sket noget,som jeg ikke har set.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vores pindsvine taktik, lidt hårdt sagt, passer nok meget godt til en kamp som idag. Vi kommer til at gøre nas på FCK i omstillingerne. Jeg er rimelig optimistisk idag, trods alt

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Skuffende at Marrony ikke er med, og det samme med Meyer.

Har bange anelser med vores bagkæde, da fart ikke er en Force oppe mod FCKs fart. Desuden spiller vi samme 3-5-2. Øv.

Treco

Indlæg af Treco »

Frygter vi bliver kørt over

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Lidt tung trebackkæde. Men kommer vi ud og presser dem i bund fra start, bliver det ikke et problem. Men der skal presses, og det skal gerne starte oppefra med Brumado og Isaksen.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Hvorfor står vi så lavt? Frustrerende.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

AltidFCM skrev:
13. mar 2022, 18:20
Hvorfor står vi så lavt? Frustrerende.
Fordi BH træner Horsens
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Bo’s frygt for at tabe er større end lysten til at vinde

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCMs forsvar virker tung, Isaksen mangler slutproduktet, venstreside halter.

Evander er lyspunktet, brumado kan blive manden der scorer.

Stimme

Indlæg af Stimme »

Jeg syntes stadig vi spiller Bolden for meget rundt nede bag ved og alt for langsomt hver gang vi modtager bolden er der 3-4 berøringer før vi aflever bolden videre vil gerne se mere fart

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Elias er alt for dårlig med fødderne, det lider vi meget af, når FCK presser så voldsomt.
Vares venstre side er ganske rigtig ikke godt kørende, til gengæld er Dyhr bedre defensivt end Paulinho er - derfor vel et OK valg. Vi mangler Dreyer, da det hele nu afhænger af Evander. Vågner Love ind i stedet for Brumado

Besvar