SL OB-FCM
SL OB-FCM
Truppen:
FC Midtjyllands trup til kampen mod OB:
Elias Olafsson
David Ousted
Daniel Høegh
Joel Andersson
Henrik Dalsgaard
Mads Døhr Thychosen
Erik Sviatchenko
Paulinho
Nikolas Dyhr
Pione Sisto
Max Meyer
Evander
Charles
Raphael Onyedika
Gustav Isaksen
Vagner Love
Victor Lind
Junior Brumado
Jeg gætter på Daniel Høegh, Mads Døhr Thychosen og Meyer starter. De var blandt de bedre i torsdags..
FC Midtjyllands trup til kampen mod OB:
Elias Olafsson
David Ousted
Daniel Høegh
Joel Andersson
Henrik Dalsgaard
Mads Døhr Thychosen
Erik Sviatchenko
Paulinho
Nikolas Dyhr
Pione Sisto
Max Meyer
Evander
Charles
Raphael Onyedika
Gustav Isaksen
Vagner Love
Victor Lind
Junior Brumado
Jeg gætter på Daniel Høegh, Mads Døhr Thychosen og Meyer starter. De var blandt de bedre i torsdags..
Re: SL OB-FCM
Vi skal have stoppet blødningen. En sejr er påkrævet. Håber Bo kan vække kampmoralen i holdet.
Enig, Høegh og Meyer bør starte.
Lad os prøve
Dalsgaard - Sviatchenko - Høegh
Andersson - Onyedika - paulinho
Evander - Meyer
Isaksen - Love
Lad os prøve
Dalsgaard - Sviatchenko - Høegh
Andersson - Onyedika - paulinho
Evander - Meyer
Isaksen - Love
Jeg er også enig i at både Høegh og Meyer burde starte, men jeg tror bare ikke på en anden formation.
Derfor tror jeg på en 5-3-2 igen... (det er bevist, det er sådan og ikke 3-5-2..)
Mit gæt er
Olafsson
Thychosen - Dalsgaard - Sviatchenko - Høegh - Paulinho
Evander - Onyedika - Charles
Brumado - Sisto
Håber det ikke, men det er mit gæt.
Jeg tror tilgengæld, at holdet vil give den alt de har og der er kun en ting der tæller nu og det er en sejr, man kan ikke bruge andet til noget heller ikke selvom man spiller godt.
Forhåbentligt har klubben styr på det hele og i dag bliver dagen man vender nedtur to optur
En sejr er et must. Derudover forventer jeg snart en reaktion på den elendige SL-stime, vi er rendt ind i.
En opstilling med friske kræfter oven på den hårde kamp torsdag. 120 min. til flere profiler, der så fuldstændig færdige ud, bl.a. Rapha og Evander.
Tror desværre ikke på et skifte væk fra 3-5-2/5-3-2. Og kunne godt se Pione og Paulinho, der kun fik 45 min., i startopstillingen, selvom jeg mener, Pione ville have godt af at sidde på bænken.
Noget ala. dette:
Elias
Joel - Dalle - Erik - Høegh - Paulinho
Meyer - Charles
Isak - Love - Sisto
Og ja, hvis det bliver med Sisto, så befinder han sig nok længere tilbage på banen og fordeler bolden efter at have snorret rundt om sig selv et par gange..
En opstilling med friske kræfter oven på den hårde kamp torsdag. 120 min. til flere profiler, der så fuldstændig færdige ud, bl.a. Rapha og Evander.
Tror desværre ikke på et skifte væk fra 3-5-2/5-3-2. Og kunne godt se Pione og Paulinho, der kun fik 45 min., i startopstillingen, selvom jeg mener, Pione ville have godt af at sidde på bænken.
Noget ala. dette:
Elias
Joel - Dalle - Erik - Høegh - Paulinho
Meyer - Charles
Isak - Love - Sisto
Og ja, hvis det bliver med Sisto, så befinder han sig nok længere tilbage på banen og fordeler bolden efter at have snorret rundt om sig selv et par gange..
Jeg er positiv overrasket over den startopstilling, men stadigvæk 5-3-2
Glæder mig til, at se Meyer fra start.
Glæder mig til, at se Meyer fra start.
Jeg er desværre ikke så optimistisk med dagens opgør. Uanset om vi spiller ringe eller godt i perioder har vi særdeles svært ved at score. Tror vi taber 2-0. Også kun ca 65 timer siden, de gik fra banen i Grækenland.
Mange har peget på Brumado som topscorer i ligaen…nu er det næsten “afdankede” Helenius, som spiller på et oprykkerhold…
Han skal i hvert fald snart til at markere sig, hvis han skal beholde sin plads.
Mange har peget på Brumado som topscorer i ligaen…nu er det næsten “afdankede” Helenius, som spiller på et oprykkerhold…
Han skal i hvert fald snart til at markere sig, hvis han skal beholde sin plads.
Senest rettet af Danand123 27. feb 2022, 17:07, rettet i alt 1 gang.
Godt at Meyer er kommet ind. Men medmindre Love er en gangbesværet pensionist så burde Brumado snart have spillet sig en tur på bænken..
En noget bedre første halvleg end de seneste mange. Vi ser mere kompakte ud, selvom OB særligt i starten, formåede at spille i mellemrummene. Lur mig om det ikke har noget at sige, at Sisto er smidt på bænken - så spiller vi ikke længere 10 mod 11 uden bold.
Vi sidder på tingene, men får for alvor ikke skabt de helt store chancer. Mange dødbolde, som egentlig er fint slået, men uden succes. I den modsatte ende ser vi bare så sløje ud på de defensive dødbolde (generelt). Eneste besøg af OB i vores felt, ender næsten med en scoring. Havde været katastrofalt.
Døhr så jeg gerne på HWB i stedet for Joel, efter Døhr var bedste mand i Grækenland. Det tyder desværre på, at vi er gået ind i en Bad Joel periode, efter en ellers længere Good Joel periode.
Must win.
Vi sidder på tingene, men får for alvor ikke skabt de helt store chancer. Mange dødbolde, som egentlig er fint slået, men uden succes. I den modsatte ende ser vi bare så sløje ud på de defensive dødbolde (generelt). Eneste besøg af OB i vores felt, ender næsten med en scoring. Havde været katastrofalt.
Døhr så jeg gerne på HWB i stedet for Joel, efter Døhr var bedste mand i Grækenland. Det tyder desværre på, at vi er gået ind i en Bad Joel periode, efter en ellers længere Good Joel periode.
Must win.
/ ABT

Vi er i det mindste stemplet ind.ABT skrev: ↑27. feb 2022, 18:53En noget bedre første halvleg end de seneste mange. Vi ser mere kompakte ud, selvom OB særligt i starten, formåede at spille i mellemrummene. Lur mig om det ikke har noget at sige, at Sisto er smidt på bænken - så spiller vi ikke længere 10 mod 11 uden bold.
Must win.
Ind med MDT efter pausen.
Skal Love ikke bruges, hvis vi mangler et mål sidst i kampen…
Mål af angriberen! Hvad skal det ikke blive til?