ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
Re: ECL KO PO/2: PAOK- Midtjylland
For helvede da.
Lind og Erik burde have afgjort det.
Lind og Erik burde have afgjort det.
ham Elias ja han har længde men reaktionerne er ???
Trist. Hvordan i alverden lykkedes det Erik at give PAOK både enden og første spark? Og så forstår jeg ikke, at man ikke starter med sit mest sikre kort, nu gik Evander jo slet ikke sparket.
Dog positivt vi får løftet os i anden halvleg. Godt indhop af Meyer og Høgh. Lind har simpelthen ikke niveau.
Dog positivt vi får løftet os i anden halvleg. Godt indhop af Meyer og Høgh. Lind har simpelthen ikke niveau.
Fordi at det sidste spark oftest er den hvor der er mest presLund7400 skrev: ↑24. feb 2022, 23:43Trist. Hvordan i alverden lykkedes det Erik at give PAOK både enden og første spark? Og så forstår jeg ikke, at man ikke starter med sit mest sikre kort, nu gik Evander jo slet ikke sparket.
Tak, jeg forstår godt rationalet, men jeg køber det ikke.Matjavsen skrev: ↑24. feb 2022, 23:44Fordi at det sidste spark oftest er den hvor der er mest presLund7400 skrev: ↑24. feb 2022, 23:43Trist. Hvordan i alverden lykkedes det Erik at give PAOK både enden og første spark? Og så forstår jeg ikke, at man ikke starter med sit mest sikre kort, nu gik Evander jo slet ikke sparket.
Vrøvl, det er statistisk set en fordel at sparke først. Mener det er 55 -60 % af gangene der bliver vundet af første sparker, det ved klubben og Erik selvfølgelig.Matjavsen skrev: ↑24. feb 2022, 23:44Fordi at det sidste spark oftest er den hvor der er mest presLund7400 skrev: ↑24. feb 2022, 23:43Trist. Hvordan i alverden lykkedes det Erik at give PAOK både enden og første spark? Og så forstår jeg ikke, at man ikke starter med sit mest sikre kort, nu gik Evander jo slet ikke sparket.
Jeg er ret sikker på, at man trækker lod af 2 omgange, en gang om bolden, en gang om enden.
Nej. Man trækker lod og vinderen bestemmer enten halvdel eller rækkefølge.
ALTID lad de sikre sparkere sparke først. ALTID start med at sparke, hvis man har muligheden. Statistisk vinder det først sparkende hold oftest. (60% af gangene)
Høvdingen af Herning
Dejligt at se FCM holdet stadig findes og kan kæmpe og give alt! Det var tæt på at lykkes med et kæmpe comeback, ærgerligt det ikke skete.
Nu er det så ligaen og pokalen det gælder.
Jeg må lidt gentage men kommentar fra AaB kampen:
Bør Juninho starte inde?
Bør Sisto starte inde?
Hvordan løser vi offensiven? Måske Max Meyer er løsningen!? Lad os ikke håbe han tager det brændte straffe for tungt.
Nu er det så ligaen og pokalen det gælder.
Jeg må lidt gentage men kommentar fra AaB kampen:
Bør Juninho starte inde?
Bør Sisto starte inde?
Hvordan løser vi offensiven? Måske Max Meyer er løsningen!? Lad os ikke håbe han tager det brændte straffe for tungt.
Sisto, Juninho, Paulinho og Brumado var håbløse.
Døhr, Erik, Max, Elias og Høgh de bedste.
Håber godt nok Marrony og Chilli kan bidrage og levere nu.
Sisto må på bænken, sammen med de andre.
Døhr, Erik, Max, Elias og Høgh de bedste.
Håber godt nok Marrony og Chilli kan bidrage og levere nu.
Sisto må på bænken, sammen med de andre.
Jeg tror på Brumado, hvis han spiller med Max - jeg er overbevist om, at hans pasninger vil fungere til Brumado.
Nej. Du tager fejl.
Fra Fodboldloven 20/21 side 49-50.
Før straffesparkskonkurrencens begyndelse
• Medmindre der er andre hensyn at tage (f.eks. baneforhold, sikkerhed e.l.) trækker dommeren lod ved at kaste en mønt i vejret for at afgøre, ved hvilket mål sparkene skal tages. Dette kan kun ændres af sikkerhedsgrunde, eller hvis målet eller banen bliver uanvendelige.
• Dommeren trækker igen lod ved at kaste en mønt i vejret, og holdet, der vinder lodtrækningen, vælger, om det vil sparke først eller sidst.
Jeg håber det var Sistos sidste kamp fra start i denne omgang. Det samme med Paulinho.
Senest rettet af MFKM 25. feb 2022, 00:05, rettet i alt 2 gange.
Tæt på. Men der var simpelthen for meget der haltede. Vi ligner et hold i en slags krise, der er for mange rigtig dårlige præstationer.
Men fint nu kan vi koncentrere os om det vigtigste... Superligaen
Men fint nu kan vi koncentrere os om det vigtigste... Superligaen
Pione har intet at gøre i vores bedste startelleve. Skræmmende det er vores dyreste spiller med så lidt et output gang på gang.