Pre-season, vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Vijen »

Acebone skrev:
6. feb 2022, 20:10
Er der nogen, der ved, om Pablo Ortiz er stødt til truppen? Synes jeg så en spiller, jeg ikke kunne genkende, et eller andet sted på Twitter, og nu kan jeg ikke finde billedet igen.
HF skrev at han fløj direkte til Danmark og ikke er med i Portugal.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Marrony klassemål

Vijen

Indlæg af Vijen »

Lækker assist fra Love til Linds 3-0 mål. Og godt gjort færdig af Lind

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Den her kamp viste, at FCMs u19 hold slet slet ikke er i nærheden af det de har været tidligere, faktisk ligger u19 på en 8 plads i u19 ligaen.

Det ringeste U 19 hold i FCMs historie

U19 holdet forstærket med et par enkelte i 2 halvleg tabte til et islandsk hold med 0-3

Der er nogle af de der u19 spillere der slet ikke burde have været med, deres niveau er ikke hvad man tidligere har set.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Pinlig affære, selvom det er en testkamp, mange U-spillere og blablabla.

Kampen viste, at der er ganske ganske få i Midtjyllands ungdom som på nuværende tidspunkt nogensinde bliver berettiget til at spille i FCMs stærkeste opstilling. Det er vel næsten kun Fraulo (foruden Lind) som der er et lys i.

Man troede man havde set noget af det ringeste fra FCM i en kamp i Farum, men det blev da slået i dag i 2. Halvleg, haha.

Man må håbe, at stærkeste opstilling kan brænde den af i sidste kamp mod endnu en dårlig modstander.

På den positive side: hellere få et wake up Call nu, end når kampene begynder at tælle.

Fck kommer nok til at rulle fuldkommen henover dem her med et sekundahold.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vijen skrev:
6. feb 2022, 20:21
Acebone skrev:
6. feb 2022, 20:10
Er der nogen, der ved, om Pablo Ortiz er stødt til truppen? Synes jeg så en spiller, jeg ikke kunne genkende, et eller andet sted på Twitter, og nu kan jeg ikke finde billedet igen.
HF skrev at han fløj direkte til Danmark og ikke er med i Portugal.
Det var Juan Moreno, som jeg lige havde glemt. :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Man har ladet Søren reese blevet hjemme, frem for nogle uduelige U19 spillere, der aldrig burde have været med her,
send dem til Brande eller Holstebro, de kommer ikke længere.

Man forstår at de er et middelmådigt hold i U19 ligaen, den der med akademiet den er skudt ned.

Det eneste positive i 2 halvleg var, at ledelsen i FCM fik svaret på, at U19 holdet ikke har de spillere man havde tidligere.
Det svar burde man dog have indset forlængst

Den nye fra Afrika har noget i sig, men at man sætter ham på venstreback pladsen ?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Efter 1 halvleg hvor der er klasseforskel er det der godt nok en pinlig måde at ende den kamp..

JBT

Indlæg af JBT »

Pinlig indsats i 2 halvleg, intet mindre.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det var en træningskamp og holdet bestod primært af unge spillere, anden halvleg til sidst var mange unge og nye spillere..
Synes faktisk det var nogle gode mål fra begge hold, men altså... kig på opstillingen og husk det er en træningskamp.
Forstår ikke hvorfor folk går så meget amok over, at et par af de unge har en uheldig kamp.. Det er sådan det er.

Videre i systemet.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Sahl skrev:
6. feb 2022, 22:53
Det var en træningskamp og holdet bestod primært af unge spillere, anden halvleg til sidst var mange unge og nye spillere..
Synes faktisk det var nogle gode mål fra begge hold, men altså... kig på opstillingen og husk det er en træningskamp.
Forstår ikke hvorfor folk går så meget amok over, at et par af de unge har en uheldig kamp.. Det er sådan det er.

Videre i systemet.
+1

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ganske fin sidste kamp i Portugal. I modsætning til efteråret i superligaen, ser det ud til at vi kan dominere en kamp, lave et højt pres og ikke længere absolut skal løbe hurtigt kontra på alt som der rører sig.

Ved Vålerangas mål snorksover forsvaret. Men der er masser af gode momenter at tage med sig.

Men

Er Junior Brumado vores førsteangriber, jeg er i tvivl og hvorfor ikke bare starte med The Love i front?

Sisto, jaee der er gode og der er mindre gode ting, men han kan noget shit og bør for mig at se starte inde.

Ellers synes jeg Bo har et hårdt job når han skal sætte holdet, mange viste gode takter.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det var ikke Juniors bedste kamp.
Men det var godt nok ikke fordi Love bød sig mere til da han kom ind. Sløje afleveringer og touches.
Generelt fik vi set at vi ikke fungerer særlig godt i en 3-5-2, som vi spillede i 1 halvleg. 2 halvleg i 3-4-3 var bedre.
Som jeg ser det skal vi spille med wings.
Ønsker man så at starte 3 centralt på midten må man gå i 4-3-3

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Må indrømme jeg gerne ser os gå væk fra tremands forsvaret. Jeg synes ikke det virker så godt. Jeg ser os rigtig gerne have to centrale forsvarer og backs. Desuden har vi mere kvalitet til en bredere midtbane end et bredere forsvar.

Men det er svært helt at være sikker, når man ser disse kampe. Det er formentlig også for sent.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jesper BW1100 skrev:
11. feb 2022, 22:22
Det var ikke Juniors bedste kamp.
Men det var godt nok ikke fordi Love bød sig mere til da han kom ind. Sløje afleveringer og touches.
Generelt fik vi set at vi ikke fungerer særlig godt i en 3-5-2, som vi spillede i 1 halvleg. 2 halvleg i 3-4-3 var bedre.
Som jeg ser det skal vi spille med wings.
Ønsker man så at starte 3 centralt på midten må man gå i 4-3-3
Det har du ret i. Men synes det gik ok for de fleste spillere i begge halvlege og i sær Meyer synes jeg ser spædende ud.
Ravnen skrev:
11. feb 2022, 22:29
Må indrømme jeg gerne ser os gå væk fra tremands forsvaret. Jeg synes ikke det virker så godt. Jeg ser os rigtig gerne have to centrale forsvarer og backs. Desuden har vi mere kvalitet til en bredere midtbane end et bredere forsvar.

Men det er svært helt at være sikker, når man ser disse kampe. Det er formentlig også for sent.
Jeg er enig i at det tremands forsvar skal væk og at man burde skifte til 4-4-3 eller 4-2-3-1 eller lignende alt efter hvad ens plan er. Begge disse opstillinger vil virkelig få de spillere vi har til rådighed iscenesat, men mon ikke trænerteamet ved mere end os, det vælger jeg at satse på.

Der var meget pres i går og det så spændende ud og langt bedre end hvad vi har set i de fleste kampe inden vinter pausen.

Besvar