HF skrev at han fløj direkte til Danmark og ikke er med i Portugal.
Pre-season, vinter 2022
Re: Pre-season, vinter 2022
Marrony klassemål
Lækker assist fra Love til Linds 3-0 mål. Og godt gjort færdig af Lind
Den her kamp viste, at FCMs u19 hold slet slet ikke er i nærheden af det de har været tidligere, faktisk ligger u19 på en 8 plads i u19 ligaen.
Det ringeste U 19 hold i FCMs historie
U19 holdet forstærket med et par enkelte i 2 halvleg tabte til et islandsk hold med 0-3
Der er nogle af de der u19 spillere der slet ikke burde have været med, deres niveau er ikke hvad man tidligere har set.
Det ringeste U 19 hold i FCMs historie
U19 holdet forstærket med et par enkelte i 2 halvleg tabte til et islandsk hold med 0-3
Der er nogle af de der u19 spillere der slet ikke burde have været med, deres niveau er ikke hvad man tidligere har set.
Pinlig affære, selvom det er en testkamp, mange U-spillere og blablabla.
Kampen viste, at der er ganske ganske få i Midtjyllands ungdom som på nuværende tidspunkt nogensinde bliver berettiget til at spille i FCMs stærkeste opstilling. Det er vel næsten kun Fraulo (foruden Lind) som der er et lys i.
Man troede man havde set noget af det ringeste fra FCM i en kamp i Farum, men det blev da slået i dag i 2. Halvleg, haha.
Man må håbe, at stærkeste opstilling kan brænde den af i sidste kamp mod endnu en dårlig modstander.
På den positive side: hellere få et wake up Call nu, end når kampene begynder at tælle.
Fck kommer nok til at rulle fuldkommen henover dem her med et sekundahold.
Kampen viste, at der er ganske ganske få i Midtjyllands ungdom som på nuværende tidspunkt nogensinde bliver berettiget til at spille i FCMs stærkeste opstilling. Det er vel næsten kun Fraulo (foruden Lind) som der er et lys i.
Man troede man havde set noget af det ringeste fra FCM i en kamp i Farum, men det blev da slået i dag i 2. Halvleg, haha.
Man må håbe, at stærkeste opstilling kan brænde den af i sidste kamp mod endnu en dårlig modstander.
På den positive side: hellere få et wake up Call nu, end når kampene begynder at tælle.
Fck kommer nok til at rulle fuldkommen henover dem her med et sekundahold.
/ ABT

Man har ladet Søren reese blevet hjemme, frem for nogle uduelige U19 spillere, der aldrig burde have været med her,
send dem til Brande eller Holstebro, de kommer ikke længere.
Man forstår at de er et middelmådigt hold i U19 ligaen, den der med akademiet den er skudt ned.
Det eneste positive i 2 halvleg var, at ledelsen i FCM fik svaret på, at U19 holdet ikke har de spillere man havde tidligere.
Det svar burde man dog have indset forlængst
Den nye fra Afrika har noget i sig, men at man sætter ham på venstreback pladsen ?
send dem til Brande eller Holstebro, de kommer ikke længere.
Man forstår at de er et middelmådigt hold i U19 ligaen, den der med akademiet den er skudt ned.
Det eneste positive i 2 halvleg var, at ledelsen i FCM fik svaret på, at U19 holdet ikke har de spillere man havde tidligere.
Det svar burde man dog have indset forlængst
Den nye fra Afrika har noget i sig, men at man sætter ham på venstreback pladsen ?
Efter 1 halvleg hvor der er klasseforskel er det der godt nok en pinlig måde at ende den kamp..
Pinlig indsats i 2 halvleg, intet mindre.
Det var en træningskamp og holdet bestod primært af unge spillere, anden halvleg til sidst var mange unge og nye spillere..
Synes faktisk det var nogle gode mål fra begge hold, men altså... kig på opstillingen og husk det er en træningskamp.
Forstår ikke hvorfor folk går så meget amok over, at et par af de unge har en uheldig kamp.. Det er sådan det er.
Videre i systemet.
Synes faktisk det var nogle gode mål fra begge hold, men altså... kig på opstillingen og husk det er en træningskamp.
Forstår ikke hvorfor folk går så meget amok over, at et par af de unge har en uheldig kamp.. Det er sådan det er.
Videre i systemet.
+1Sahl skrev: ↑6. feb 2022, 22:53Det var en træningskamp og holdet bestod primært af unge spillere, anden halvleg til sidst var mange unge og nye spillere..
Videre i systemet.
Ganske fin sidste kamp i Portugal. I modsætning til efteråret i superligaen, ser det ud til at vi kan dominere en kamp, lave et højt pres og ikke længere absolut skal løbe hurtigt kontra på alt som der rører sig.
Ved Vålerangas mål snorksover forsvaret. Men der er masser af gode momenter at tage med sig.
Men
Er Junior Brumado vores førsteangriber, jeg er i tvivl og hvorfor ikke bare starte med The Love i front?
Sisto, jaee der er gode og der er mindre gode ting, men han kan noget shit og bør for mig at se starte inde.
Ellers synes jeg Bo har et hårdt job når han skal sætte holdet, mange viste gode takter.
Ved Vålerangas mål snorksover forsvaret. Men der er masser af gode momenter at tage med sig.
Men
Er Junior Brumado vores førsteangriber, jeg er i tvivl og hvorfor ikke bare starte med The Love i front?
Sisto, jaee der er gode og der er mindre gode ting, men han kan noget shit og bør for mig at se starte inde.
Ellers synes jeg Bo har et hårdt job når han skal sætte holdet, mange viste gode takter.
-
Jesper BW1100
Det var ikke Juniors bedste kamp.
Men det var godt nok ikke fordi Love bød sig mere til da han kom ind. Sløje afleveringer og touches.
Generelt fik vi set at vi ikke fungerer særlig godt i en 3-5-2, som vi spillede i 1 halvleg. 2 halvleg i 3-4-3 var bedre.
Som jeg ser det skal vi spille med wings.
Ønsker man så at starte 3 centralt på midten må man gå i 4-3-3
Men det var godt nok ikke fordi Love bød sig mere til da han kom ind. Sløje afleveringer og touches.
Generelt fik vi set at vi ikke fungerer særlig godt i en 3-5-2, som vi spillede i 1 halvleg. 2 halvleg i 3-4-3 var bedre.
Må indrømme jeg gerne ser os gå væk fra tremands forsvaret. Jeg synes ikke det virker så godt. Jeg ser os rigtig gerne have to centrale forsvarer og backs. Desuden har vi mere kvalitet til en bredere midtbane end et bredere forsvar.
Men det er svært helt at være sikker, når man ser disse kampe. Det er formentlig også for sent.
Men det er svært helt at være sikker, når man ser disse kampe. Det er formentlig også for sent.
Det har du ret i. Men synes det gik ok for de fleste spillere i begge halvlege og i sær Meyer synes jeg ser spædende ud.Jesper BW1100 skrev: ↑11. feb 2022, 22:22Det var ikke Juniors bedste kamp.
Jeg er enig i at det tremands forsvar skal væk og at man burde skifte til 4-4-3 eller 4-2-3-1 eller lignende alt efter hvad ens plan er. Begge disse opstillinger vil virkelig få de spillere vi har til rådighed iscenesat, men mon ikke trænerteamet ved mere end os, det vælger jeg at satse på.Ravnen skrev: ↑11. feb 2022, 22:29Må indrømme jeg gerne ser os gå væk fra tremands forsvaret. Jeg synes ikke det virker så godt. Jeg ser os rigtig gerne have to centrale forsvarer og backs. Desuden har vi mere kvalitet til en bredere midtbane end et bredere forsvar.
Der var meget pres i går og det så spændende ud og langt bedre end hvad vi har set i de fleste kampe inden vinter pausen.