Transfer vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Kim »

Ingen af dem er endelig bekræftet!

Læser kort i denne artikel at bayerntræner har bekræftet ASP

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... eb/9087253

Men jeg tænker også at nyheden om en ung spiller måske ikke er nok til at ramme forsiden af Bayerns nyhedsmedier, ligesom FCM har haft rigelig travlt med andet i vinduet.

Simsir skrives der om at klubberne er nået til enighed om ang. prisen - tilgengæld skulle der være uenighed om hvordan raterne skal falde - og måske er hele handlen faldet på det.

Simsir er så vidt jeg ved taget med på træningslejr i Portugal, og derfor mener jeg ikke et skifte er nært forstående, med mindre det tyrkiske vindue stadig står åbent - anyone?

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Deres vindue er åbent indtil mandag.
Høvdingen af Herning

Kim

Indlæg af Kim »

ok, hvis et salg var nær forestående, virker det mærkeligt at tage Simsir med til Portugal, eller er det for at vise køber at vi satser på ham og på den måde virker han mere atraktiv?

Jeg tror ikke på den i dette vindue - tykerne har vist at de ikke kunne holde aftale, og derfor bliver det på midtjyllands vilkår, eller ingen!

CasperA

Indlæg af CasperA »

Kim skrev:
2. feb 2022, 12:10
ok, hvis et salg var nær forestående, virker det mærkeligt at tage Simsir med til Portugal, eller er det for at vise køber at vi satser på ham og på den måde virker han mere atraktiv?

Jeg tror ikke på den i dette vindue - tykerne har vist at de ikke kunne holde aftale, og derfor bliver det på midtjyllands vilkår, eller ingen!
Det er helt klart for at lægge pres på tyrkerne, at vi har taget ham med derned. Det vil være dårlig forhandlingstaktik at lade ham blive hjemme.

Celta Vigo gjorde det samme med Pione, da vi var tæt på at købe ham, da de hev ham hjem for at træne, mens vi forhandlede med dem, så det er meget normalt at gøre.

Lad os håbe at det går i i orden inden mandag, da det vil være bedst for alle parter.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Nogen, der kender status på Oscar Fraulos situation/kontakt? Synes ikke, der har været meldt noget ud om forlængelse, efter han fyldte 18. Knægten har udløb i december, af hvad jeg lige kan se, medmindre der måske er noget på plads, som ikke rigtigt er offentliggjort.

Han kan vel snakke/skrive med andre klubber til sommer, hvis det er sådan, det ser ud..

Fcm1650

Indlæg af Fcm1650 »

Lidt off topic, men pejler faktisk ikke at få navn på mine spille tøjre. Men efter denne transfer skulle man måske have en med navet "Max Love".

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fcm1650 skrev:
3. feb 2022, 07:16
Lidt off topic, men pejler faktisk ikke at få navn på mine spille tøjre. Men efter denne transfer skulle man måske have en med navet "Max Love".
Ja eller Bo = kærlighed ;)
kunne ikke lade være :-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kunne man tænke sig, at Max Meyer bliver så glad for at være i Fcm pga. Bo Henriksen / stab / og dygtige holdkammerater, at han giver os en forlængelse på 1-2 år, så han igen kan spille sig i super topform og så skydes af, med en lille fortjeneste til Fcm, ja det lyder godt i mine øre ;-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Altså vi har jo en købsoption på ham?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:
3. feb 2022, 18:37
Altså vi har jo en købsoption på ham?
Det gælder jo nok kun i forhold til Fenerbahce.

Men man kan håbe, at han bliver glad for sit halvår her, så han også kan se fordelen i Midtjylland frem for tyrkerkaosset.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den bedste måde at holde på ham, er nok at vinde mesterskabet og starte med CL-kval efter sommerferien :-)

Men nu skal han jo også selv vise sit værd. Det var lovende at se ham i går.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ ... er/9115515
Ny spiller til forsvaret.

Dejligt. Vi manglede også en mand mere, hvis vi fortsætter med 3 CB
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nogle små klip med Pablo Ortiz:

https://vimeo.com/578910480

Minder mig lidt om en ung Paul Onuachu, bare som midterforsvarer. God på låget, vil gerne forsøge driblinger, selvom det kan se kluntet ud til tider.

Vi åbner os virkelig for nye markeder for tiden.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Marrony rygtes til Internacional på en lejeaftale med option-to-buy.

Det brasilianske vindue lukker vist først den 31. marts.

https://twitter.com/venecasagrande/stat ... 5629173765

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Frygtelig ærgerligt hvis det ender sådan. Det synes jeg er et stort nederlag, hvis han er så god som der blev sagt. Der kan selvfølgelig være mange årsager.

Låst