Vinduets besynderligste handel, men folk skal lige nuppe en godnatbajer og se Max Meyer-videoer på youtube i stedet for. Jeg er allerede i godt humør igen.
Transfer vinter 2022
Re: Transfer vinter 2022
Max Meyer er det tætteste et dansk fodboldhold kan komme til en "Eriksen til Brentford" overscoring. En 26 årig tysk spiller med et CV der gør ham alt alt for god til superligaen. Tror de er pissesure i FCK nu al omtalen går til FCM
Bliver en fantastisk spændende forårssæson!
Bliver en fantastisk spændende forårssæson!
en midtbane med Charles, Onyedika, Meyer og evander,Ravnen skrev: ↑1. feb 2022, 00:38Max Meyer er det tætteste et dansk fodboldhold kan komme til en "Eriksen til Brentford" overscoring. En 26 årig tysk spiller med et CV der gør ham alt alt for god til superligaen. Tror de er pissesure i FCK nu al omtalen går til FCM![]()
![]()
Bliver en fantastisk spændende forårssæson!![]()
så vil jeg godt ofre de 3 i midtforsvaret til 2.
en midtbane med Charles, Onyedika, Meyer og evander,FCM2000 skrev: ↑1. feb 2022, 01:45[quote=Ravnen post_id=178073 time=<a href="tel:1643672302">1643672302</a> user_id=7737]
Max Meyer er det tætteste et dansk fodboldhold kan komme til en "Eriksen til Brentford" overscoring. En 26 årig tysk spiller med et CV der gør ham alt alt for god til superligaen. Tror de er pissesure i FCK nu al omtalen går til FCM![]()
![]()
Bliver en fantastisk spændende forårssæson!![]()
så vil jeg godt ofre de 3 i midtforsvaret til 2.
[/quote]
Jeg fik sjovt nok samme tanke om at vi skulle spille 4-3-3 igen måske, omvendt skal vi også passe på ikke at ændre hele holdet for lykkes med max, han kan jo være væk til sommer.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Selvfølgelig gør han det, bare vent, når han møder og ser det potentiale, som vores klub består af, og vi vinder pokal/er, ja mesterskabet.
Tænker det bliver en fed ryste sammen tur i Portugal.
Han har snakket med Filip Novak og jeg er sikker på at han har sagt, tag endelig til Fcm, det er en fed klub.
Det var også min første tanke i går, at nu har vi 4 stærke midtbanespillere, og så giver det ikke mening at spille med 2 på midten. Både Isaksen og Chili burde også være bedre i en 4-3-3 hvor de kan samle mere kridt på støvlerne.
Vi er meget mere fleksible nu, og jeg håber vi skifter systemet alt efter hvem vi møder og har til rådighed.
Vi er meget mere fleksible nu, og jeg håber vi skifter systemet alt efter hvem vi møder og har til rådighed.
Høvdingen af Herning
Jo mere jeg tænker over det, jo mere glæder jeg mig over Døhr handlen. Han var helt sikkert ikke vores 1. prioritet, men han...
- har fået 75 SL kampe under bæltet siden han skiftede væk
- har været en del af anførergruppen i fcn og fået meget mere ledelsesansvar
- er blevet 24 år og går ind i sin bedste fodboldalder
- har noget galoperende Rasmus Nissen over sig på den WB.
- er målfarlig
- kan dække både CB og WB (og HB skulle vi gå tilbage til 4-3-3)
- en af vores akademispillere (jeg forstår slet ikke han er så upopulær i fankredse - ja, der var brok, men det var en frustreret ung mand, der var blevet 21-22 år og skulle til at have spilletid. Han var blevet holdt hen i flere sæsoner, hvor klubben utvivlsomt har sagt til ham, "Vi tror på dig, Mads. Du er fremtiden". Jeg synes ikke han smækkede med døren, som citatet som jeg indsatte på forgående side bla viser).
- indgår i en klassehandel, hvor vi har fået 15 mil + Døhr for Mads Hansen, og dermed fået lukket et for os vigtigt hul
Max og Chili. Klasse.
Diomande har godt nok også set lovende ud. 18 år. Direkte fra Elfenbenskysten. Helt uskolet. Ny Onyedika?
Derudover ser Charles ud til at være faldet til på holdet. Man kan håbe det samme sker for Juninho og Marrony, som alle har haft deres 6 måneders tilvænning.
- har fået 75 SL kampe under bæltet siden han skiftede væk
- har været en del af anførergruppen i fcn og fået meget mere ledelsesansvar
- er blevet 24 år og går ind i sin bedste fodboldalder
- har noget galoperende Rasmus Nissen over sig på den WB.
- er målfarlig
- kan dække både CB og WB (og HB skulle vi gå tilbage til 4-3-3)
- en af vores akademispillere (jeg forstår slet ikke han er så upopulær i fankredse - ja, der var brok, men det var en frustreret ung mand, der var blevet 21-22 år og skulle til at have spilletid. Han var blevet holdt hen i flere sæsoner, hvor klubben utvivlsomt har sagt til ham, "Vi tror på dig, Mads. Du er fremtiden". Jeg synes ikke han smækkede med døren, som citatet som jeg indsatte på forgående side bla viser).
- indgår i en klassehandel, hvor vi har fået 15 mil + Døhr for Mads Hansen, og dermed fået lukket et for os vigtigt hul
Max og Chili. Klasse.
Diomande har godt nok også set lovende ud. 18 år. Direkte fra Elfenbenskysten. Helt uskolet. Ny Onyedika?
Derudover ser Charles ud til at være faldet til på holdet. Man kan håbe det samme sker for Juninho og Marrony, som alle har haft deres 6 måneders tilvænning.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Synes at det er et mandfolk vi får tilbage i Døhr, som vi ved, gør han altid hvad han kan i hver kamp. Godt bytte for Cools mener jeg, håber det bedste for Døhr og giv ham nu ro og lad ham i fred. Nu skal vi koncentrere os om at få gang i alle tribunerne og vise hvilken fed klub vi repræsenterer og give den fuldt ud vokalt - All you need is love, Love is all, ja der er muligheder nok.
What is Love?
I want to know what Love is.
Aaaand IIIIIIIII will always Love you (Okay ikke så fedt, men sjovt var det)
Bliver meget spændende med Max Meyer - han har jo alligevel spillet 12 kampe i denne sæson. Nogen der kender grunden til at de ikke kan bruge ham? Han har da fået en fin mængde spilletid. Men ikke tit vi henter en spiller, der bare sidste sæson spillede i PRL, imponerende. (De var faktisk pænt oppe at køre over ham, da de hentede ham til QPR, at det så ikke fungerede er en anden historie, men det kan han jo så gøre hos os
)
Han har mest befundet sig på den offensive del af banen, så måske vi får, som andre også er inde på, en midtbane med 3, så han kan ligge lidt fremme i midten.
Onyedika - Evander
Meyer
Thychosen dækker vel egentlig bare et hul vi har på højreback - som gør at vi også er mindre sårbare i midterforsvaret. Jeg tror alligevel han kommer ind og får en del kampe - er han ikke meget en Bo Hansen type spiller? I øvrigt, så skal man huske at han og vi har sagt ja til det her, det betyder også at han har et ønske om at vise sig mere frem hos os.
Chili og Love bliver også spændende og dejligt med flere muligheder rent offensivt - selvom Hansen og Lind har været backups - så er det rart at have nogle spillere som er afprøvet på et højere niveau. Jeg håber dog stadig Lind får en joker rolle - der er gods i den knægt. Det er der også i Mads Hansen så det er ærgeligt at vi ikke har kunne beholde ham - men det bliver nok for meget af det gode at køre to så unge spillere ind i et angreb på 2-3 spillere.
I want to know what Love is.
Aaaand IIIIIIIII will always Love you (Okay ikke så fedt, men sjovt var det)
Bliver meget spændende med Max Meyer - han har jo alligevel spillet 12 kampe i denne sæson. Nogen der kender grunden til at de ikke kan bruge ham? Han har da fået en fin mængde spilletid. Men ikke tit vi henter en spiller, der bare sidste sæson spillede i PRL, imponerende. (De var faktisk pænt oppe at køre over ham, da de hentede ham til QPR, at det så ikke fungerede er en anden historie, men det kan han jo så gøre hos os
Han har mest befundet sig på den offensive del af banen, så måske vi får, som andre også er inde på, en midtbane med 3, så han kan ligge lidt fremme i midten.
Onyedika - Evander
Meyer
Thychosen dækker vel egentlig bare et hul vi har på højreback - som gør at vi også er mindre sårbare i midterforsvaret. Jeg tror alligevel han kommer ind og får en del kampe - er han ikke meget en Bo Hansen type spiller? I øvrigt, så skal man huske at han og vi har sagt ja til det her, det betyder også at han har et ønske om at vise sig mere frem hos os.
Chili og Love bliver også spændende og dejligt med flere muligheder rent offensivt - selvom Hansen og Lind har været backups - så er det rart at have nogle spillere som er afprøvet på et højere niveau. Jeg håber dog stadig Lind får en joker rolle - der er gods i den knægt. Det er der også i Mads Hansen så det er ærgeligt at vi ikke har kunne beholde ham - men det bliver nok for meget af det gode at køre to så unge spillere ind i et angreb på 2-3 spillere.
Daniel Karui Saemala på Facebook:Saemala skrev: ↑1. feb 2022, 09:16Det var også min første tanke i går, at nu har vi 4 stærke midtbanespillere, og så giver det ikke mening at spille med 2 på midten. Både Isaksen og Chili burde også være bedre i en 4-3-3 hvor de kan samle mere kridt på støvlerne.
"Hej alle sammen. Vil bare lige sige, at det er i orden at buhe og pifte af Mads Psykosen. Skandale."
Er det bevidst, at du kun har slået det op på Facebook, eller er det en opfordring, du også vil stå ved herinde på en mere seriøs debatside?
Hvis nu de havde lukket handlen med FCN noget tidligere på dagen og FCM havde skyndt sig at sende 15mio + Døhr afsted mod Silkeborg, så........
Jeg står hjertens gerne ved den holdning. Indlægget passer fint ind på Forum, hvor alt revl og krat er samlet på et sted.UlveLars skrev: ↑1. feb 2022, 12:17Daniel Karui Saemala på Facebook:Saemala skrev: ↑1. feb 2022, 09:16Det var også min første tanke i går, at nu har vi 4 stærke midtbanespillere, og så giver det ikke mening at spille med 2 på midten. Både Isaksen og Chili burde også være bedre i en 4-3-3 hvor de kan samle mere kridt på støvlerne.
"Hej alle sammen. Vil bare lige sige, at det er i orden at buhe og pifte af Mads Psykosen. Skandale."
Er det bevidst, at du kun har slået det op på Facebook, eller er det en opfordring, du også vil stå ved herinde på en mere seriøs debatside?
Jeg er tydeligvis heller ikke ene om den holdning.
Ulvegraven er mere seriøs ja, det giver vel sig selv?
Høvdingen af Herning
Kan vi ikke holde facebook-debatter på facebook? Hvis du har kommentarer, så skriv dem derinde i stedet for at trække debatten ned i sølet her også.UlveLars skrev: ↑1. feb 2022, 12:17Karui Saemala på Facebook:
Derudover:
Jeg tror, der er brug for en kollektiv puster ift. Døhr-transferen. Jeg var selv meget overrasket over det, da den blev breaket. Og det var ikke på en positiv måde.
Men nu har jeg rundt omkring set opfordringer til pibekoncerter, negative bannere til træning og hvad har vi... Det er ude af proportioner.
Er man villig til bevidst at skabe så dårlig stemning, at det potentielt går ind og påvirker holdet? Jeg håber det ikke. Forhåbentlig skal folk bare lige sove på den, og så kører vi videre.
Vi skal vinde DM. Er det med en mindre populær spiller på holdet, then so be it. Det er ikke værd at bruge krudt på. Gem galden til FCK og de andre.
Helt enig Acebone!
Lad nu støvlerne tale - han er en arbejdsom bo-type som synes han har noget at bevise. Forstår ikke man kan være så gal på en spiller, der sidst han var her, egentlig bare ønskede at spille. Jeg var personligt mest skuffet over ham, men han skal i min optik have lov til at modbevise.
Lad nu støvlerne tale - han er en arbejdsom bo-type som synes han har noget at bevise. Forstår ikke man kan være så gal på en spiller, der sidst han var her, egentlig bare ønskede at spille. Jeg var personligt mest skuffet over ham, men han skal i min optik have lov til at modbevise.
Mange af tingene blev skrevet lige efter det blev offentliggjort i aftes. Det var en kæmpe mavepuster, efter et par gode sidste dage på transfermarkedet, og en halv time efter Max Meyer blev officiel. Det var et kæmpe antiklimaks, som ødelagde hele følelsen af et klasse transfervindue for os.
Det sidste halve år han var i klubben var han jo ulidelig. Konstant ude i pressen og tude, og det gjorde altså at mange, også herinde, ønskede ham hen hvor peberet gror.
Efter han smuttede blev der ved med at komme små stikpiller, og der har været en del indbyrdes kampe med infights. Det hele hober sig op, og det har altså gjort at MANGE slet ikke kan udstå ham mere. Som i at han bare skal holde sig langt væk.
Der er en grund til at folk reagerer på denne måde, og det er han selv skyld i.
Det sidste halve år han var i klubben var han jo ulidelig. Konstant ude i pressen og tude, og det gjorde altså at mange, også herinde, ønskede ham hen hvor peberet gror.
Efter han smuttede blev der ved med at komme små stikpiller, og der har været en del indbyrdes kampe med infights. Det hele hober sig op, og det har altså gjort at MANGE slet ikke kan udstå ham mere. Som i at han bare skal holde sig langt væk.
Der er en grund til at folk reagerer på denne måde, og det er han selv skyld i.
Høvdingen af Herning