Transfer vinter 2022
Re: Transfer vinter 2022
Max Meyer. Ikke en spiller jeg husker at have hørt om før, men når man ser hans kamp statistik så må det være en forstærkning fra første dag. Spændende!
2013 Schalke 04 II 1 (2)
2013–2018 Schalke 04 146 (17)
2018–2021 Crystal Palace 46 (1)
2021 1. FC Köln 10 (0)
2021– Fenerbahçe 5 (0
2013 Schalke 04 II 1 (2)
2013–2018 Schalke 04 146 (17)
2018–2021 Crystal Palace 46 (1)
2021 1. FC Köln 10 (0)
2021– Fenerbahçe 5 (0
Max Meyer røg til CP samtidig med en vis Sørloth - ham forventer jeg mig rigtig meget af. Tænker han bliver lidt af en general og en strategi med offensivt blik. Virkelig fed transfer!!!!
/Kim
/Kim
Så blev Meyer officielt.
6 måneders leje med købsoption. Synes det er spændende
6 måneders leje med købsoption. Synes det er spændende
Er der en, som vil lave en start 11. Bo og co. skal træffe nogle meget svære valg 
Farzam siger, Mads Døhr kommer hjem!? Vi køber ham af FCN. Wtf?
Åh nej.
Mads Døhr hentes tilbage.
Skandale.
Mads Døhr hentes tilbage.
Skandale.
Mads Døhr tilbage til FCM - utroligt.
Det overskygger jo alt hvad vi har foretaget i det her vindue at hente Døhr. Han er vel gået hen og blevet en af de mest hadede spillere blandt fans.
Det er helt til grin. Gør på ingen måde truppen bedre. Han er bare en ekstra krop til holdkortet.
Hellere undlade at handle en, og så vente til sommer, hvor en bedre mand kan komme ind og styrke holdet.
Det er helt til grin. Gør på ingen måde truppen bedre. Han er bare en ekstra krop til holdkortet.
Hellere undlade at handle en, og så vente til sommer, hvor en bedre mand kan komme ind og styrke holdet.
/ ABT

Hmm er den næste så Mikael Anderson? 
Som spiller er Døhr jo helt ok, bestemt en solid back.
Som spiller er Døhr jo helt ok, bestemt en solid back.
Tager mine ord tilbage...
Forhelvede hvor er der klamt at have tudefjæset tilbage
Forhelvede hvor er der klamt at have tudefjæset tilbage
Fair nok at det er din mening. Men hvis det er den eneste løsning, så tænker jeg de har en idé med handlen og ved bedre end osABT skrev: ↑31. jan 2022, 22:15Det overskygger jo alt hvad vi har foretaget i det her vindue at hente Døhr. Han er vel gået hen og blevet en af de mest hadede spillere blandt fans.
Interviewet med Mayer var sper. Det at han siger, han ser ild i øjnene på Bo.- Det fortæller ligesom alt.
Ellers tak til Døhr, har har brændt sine broer, hvad har Sushi røget?
/Kim
/Kim