Transfer vinter 2022
Re: Transfer vinter 2022
FCK henter spillere som det passer dem. Mange af dem er sikkert lottokuponer - men de er faldet på plads. Nu når Svend nævner at vi forhåbentlig har 1-2 spillere på plads idag, hvorfor har vi ikke fået dem afsluttet noget før? Stiler vi for højt og derefter går efter plan B?
at man køber spiller ind og sælger ud, kort før lukketid er ofte et dårligt tegn for alle parter, dermed ikke ment at man kan lave nogle gode salg og god køb, men når man sidder med ryggen mod uret, det er ikke et godt miljø.Diebesten skrev: ↑31. jan 2022, 17:24FCK henter spillere som det passer dem. Mange af dem er sikkert lottokuponer - men de er faldet på plads. Nu når Svend nævner at vi forhåbentlig har 1-2 spillere på plads idag, hvorfor har vi ikke fået dem afsluttet noget før? Stiler vi for højt og derefter går efter plan B?
Oskar Buur har lige fået ophævet i Wolves. Et billigere alternativ til Carstensen?
Name of the game.FCM2000 skrev: ↑31. jan 2022, 17:32at man køber spiller ind og sælger ud, kort før lukketid er ofte et dårligt tegn for alle parter, dermed ikke ment at man kan lave nogle gode salg og god køb, men når man sidder med ryggen mod uret, det er ikke et godt miljø.Diebesten skrev: ↑31. jan 2022, 17:24FCK henter spillere som det passer dem. Mange af dem er sikkert lottokuponer - men de er faldet på plads. Nu når Svend nævner at vi forhåbentlig har 1-2 spillere på plads idag, hvorfor har vi ikke fået dem afsluttet noget før? Stiler vi for højt og derefter går efter plan B?
Hvis vi vil have de bedst mulige spillere, så bliver vi nødt til at acceptere at vi ikke er førstevalget, og vi skal vente til sidst i vinduet, før vi har en chance.
Høvdingen af Herning
EB's seneste FCM-update lyder på, at Carstensen er alt for dyr. Jeg håber godt nok ikke, vi går ud og smider 10+ mil. for ham. Så langt, langt heller en stopper ind og evt. Dalle på wingbacken.
Horsens Folkeblad melder desuden om FCM-bud på ACH's James Gomez, men indtil videre blevet afvist. https://hsfo.dk/artikel/ac-horsens-afvi ... e-spillere
Bliver et par spændende timer.
Horsens Folkeblad melder desuden om FCM-bud på ACH's James Gomez, men indtil videre blevet afvist. https://hsfo.dk/artikel/ac-horsens-afvi ... e-spillere
Bliver et par spændende timer.
Stefan Gartenmann er vel eneste mulige CB og som kan dække HB, som kunne være interessant?
Han har udløb til sommer.
Han har udløb til sommer.
Har ledt med lys og lygte, men uden held. Er der virkelig ikke et sted, hvor de har en dansk liveudsendelse her på deadline day?
Fantastisk, tak gutter. Jeg hopper ind på BT.
Det bliver spædende at se hvad der sker de næste par timer og mon ikke vi får en overraskelse? det kunne jeg sagtens se komme.
Med det sagt, så er det vigtigste at vi har vores stamme intakt og at vi har fået et par ekstra ind. Alt i alt er jeg godt tilfreds.
Med det sagt, så er det vigtigste at vi har vores stamme intakt og at vi har fået et par ekstra ind. Alt i alt er jeg godt tilfreds.
Har vi lavet three strikes and out på en midtbanespiller? Først Ederson, så hollænderen fra Cambuur og til sidst ham afrikaneren fra Tiraspol?
Nu snakker de på BT om en transferbombe med Max Meyer til FCM.
Nu snakker de på BT om en transferbombe med Max Meyer til FCM.
/ ABT

Spændende nok hvis det er sandt
Forlyder at være en kort aftale, hvis den sker. Ved jeg ikke helt hvad man skal synes om. Man kunne tvivle lidt på hvor engageret og motiveret han vil være for at bløde for logoet.
/ ABT