Pre-season, vinter 2022
Re: Pre-season, vinter 2022
Jeg bider mærke i, at Emil Berggreen er med i truppen, der tager til Hamborg. Det er alligevel en ret seriøs prøvetræning efterhånden. Der må være en vis chance for, at vi kan finde på at skrive med ham.
Diomande også med igen. Jeg har en fornemmelse af, at Ove P har fundet guld med ham.
Diomande også med igen. Jeg har en fornemmelse af, at Ove P har fundet guld med ham.
Tja måske kan vi få gang i Emil Berggren, han har trods alt haft et vist potentiale som aldrig rigtig er blevet forløst. Så måske ikke så dumt, det hele kan jo heller ikke være brasilianere 
Sikkert rigtig med skavanker i starten vil der blive taget hensyn til. Men det bliver mere og mere mystisk med Marrony. Ok, vi har ikke hørt noget fra klubben efter nytår om ham, men hvor mange undskyldninger og forklaringer omkring hans manglende performance, kommer vi til at høre om? Jeg ved det selvfølgelig ikke…men det ligner desværre et kæmpe fejlkøb. Håber jeg tager fejl.
Fremragende 1. halvleg, med en 4-1 føring, bliver ødelagt af en korsbåndsskade til Charles i slutningen af halvlegen. For helvede da også, han har været skide god.
Høvdingen af Herning
Det er så bittert. Der har ellers været mange gode ting at tage med, og så sker sådan noget.
Kender et par stykker der er nede og se den, de siger at lægen sagde at det med 90% sikkerhed var korsbåndet.
Høvdingen af Herning
Altså der stod nogle enkelte folk rundt om anlægget.
Min første indskydelse var også korsbånd med den måde, Charles blev liggende, og stemningen virkede ret trykket lige der. Dommeren blæste halvlegen af, selvom vi manglede fire minutter.
Vi kan lige så godt være forberedt på, at den er alvorlig.
Fordi det er nemt at gå ind sammen med nogle fra staben.
Høvdingen af Herning
jamen mig bekendt stod der ikke nogle tilskuer derovre, og i Tyskland overholder man coronareglerne, og noget helt andet er, at i Tyskland i de her storklubber, som HSV, her lukker man ikke tilskuere ind til træningskampe, da der i givet fald vil være tusindevis og det tør man ikke, i forhold til sikkerhed.
Noget lort med Charles, han stod til at blive vital i foråret efter en go afslutning på 2021
Man skal næsten ha hentet et indkøb (eller fx en Madsen hjem, selvom jeg ikke er fan), medmindre at Oliver Sørensen eller Fraulo er mandfolk nok til at steppe op her og nu - men synes mere de lugter lidt af højst Madsens niveau fortsat - og det er ikke godt nok
Man skal næsten ha hentet et indkøb (eller fx en Madsen hjem, selvom jeg ikke er fan), medmindre at Oliver Sørensen eller Fraulo er mandfolk nok til at steppe op her og nu - men synes mere de lugter lidt af højst Madsens niveau fortsat - og det er ikke godt nok
Jamen dig bekendt, er da fuldstændigt ligegyldigt. Nu ved jeg de var der. Jeg har både set billeder og video fra sidelinjen.FCM2000 skrev: ↑28. jan 2022, 14:13jamen mig bekendt stod der ikke nogle tilskuer derovre, og i Tyskland overholder man coronareglerne, og noget helt andet er, at i Tyskland i de her storklubber, som HSV, her lukker man ikke tilskuere ind til træningskampe, da der i givet fald vil være tusindevis og det tør man ikke, i forhold til sikkerhed.![]()
Men han har smidt en story op på insta "I'm fine, just a scare".
Det er satme en god nyhed.
Høvdingen af Herning
Dagens bedste nyhed, hvis det holder stik. Så kan man pludselig glæde sig over en god træningskamp igen.Men han har smidt en story op på insta "I'm fine, just a scare".
Det er satme en god nyhed.
FCM har bekræftet, at Charles er ok.