Jeg tænker - hvis man tænker på Søren Sorgenfris klumme, at Lössl slet og ret har fået af vide, at han er 2.valget, og kunne finde et nyt sted. Og så kan jeg godt forstå, at han smækker med døren på vejen ud, når han sagde en stor kontrakt op i Everton for 1 år siden, for at blive hentet "hjem":
Men vi kan stå i en bizar situation, at Lössl ikke kan bruges i FCM, men i en eller flere PL klubber...
Jeg kan da sagtens forstå, at Lössl er frustreret over 2021, men så må man jo sætte sig ned og finde en løsning, hvilket lejemålet vel også er. Hvorfor er det efterfølgende nødvendigt at smække med døren til TV2?
Hvor mange PL-klubber slikker sig om munden ved udsigten til at hente en kværulant som andenmålmand? Lössl sætter sig i mine øjne kun i en ringere forhandlingssituation fremadrettet OG brænder den sikreste bro.
Hvor meget brokkede han sig i PL da han var der sidst?
Spørgsmålet er måske snarere: Hvem brændte reelt den "sikreste" bro?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det gjorde FCM i min optik... Hvem med kvalitet får de ind bag Elias nu?
Lössl skal nok finde sig et sted - det har han allerede gjort de næste 6 mdr,. endda i PL...
Det gjorde FCM i min optik... Hvem med kvalitet får de ind bag Elias nu?
Lössl skal nok finde sig et sted - det har han allerede gjort de næste 6 mdr,. endda i PL...
Ja mon ikke han nok skal finde et sted i England til sommer ligemeget hvad? PL eller championship?
- Brentford var ikke min eneste mulighed i Premier League, og der var også muligheder andre spændende steder, men jeg tilvalgte Brentford grundet deres topprofessionelle setup og de perspektiver, som ligger i den her mulighed, siger han.
Slap nu af, der var interesse, vi satsede måske lidt for højt men det fejlede.
Hvor mange penge har klubben ikke tjent på den strategi? Vi er her som klub idag fordi vi netop har haft is i blodet.
Jeg er fuldstændig enig... det er så nemt at være bagklog i den her sammenhæng, hvor man bare iagttager det ude fra. Synes det værste er, at man efterfølgende fik en spiller, der tydeligt havde mistet motivationen. Men det er jo ikke første gang, vi har skubbet et salg ud i tiden. Det var vel gældende for bl.a. Poul, Igboun, Erik m.fl.
Stadig fuld opbakning herfra - og tror det hjælper holdet uden Løssl.
Det er sgu sjovt ik - vi vil gerne have spillere som er ærlige og siger deres mening. Mindre Christian Eriksen og Mikkel Hansen i deres altid korrekte kedelige stil - Men når en spiller så lige smækker lidt med døren til ledelsen m.fl, så er alle over dem med en høtyv... Wounder why spillere er så kedelig...
Jeg synes nu ellers, det har været alt andet end kedeligt på det seneste i FCM...
Så ja tak, mit ønske for 2022 er flere kedelige spillere, der bare klør på og ikke brokker sig så skide meget, også selvom de har ambitioner om mere. Som f.eks. Joel Andersson (se mig jinxe ham nu).
Spillere som er voksne mennesker, der kan løse eventuelle problemer i dialog med klubben i stedet for at være manbabies på Twitter eller lufte det beskidte vasketøj i pressen.
Slap nu af, der var interesse, vi satsede måske lidt for højt men det fejlede.
Hvor mange penge har klubben ikke tjent på den strategi? Vi er her som klub idag fordi vi netop har haft is i blodet.
Jo det er rigtig nok, men der hvor jeg savner handling/forandring er vedr. indkøb, man starter op den 6 januar og skal man have en ny målmand, så skal man ikke vente til sidst dag, Marrony hentede man hjem til sidst og han kom lidt senere, her synes jeg man skal forbedre sig, en Marrony der var mødt op første træningsdag og selvfølgelig uden skadesforløb, havde nok givet ham en bedre start.
Det virker som et kæmpe selvmål, at man var så grådig i sommer, og forsøgte at presse prisen så højt op.
Jo, men nu blev der vel netop IKKE budt 150 mil. Måske 100, og vi ved ikke hvor meget af det beløb, der var bundet op i klausuler.
Men naturligvis er han faldet i pris - og har måske misset sit PL skifte, hvilket naturligvis også er skidt for klubbens ry
Er det permanent? Det lyder meget fornuftigt eftersom han intet har vist.
Det lyder fornuftigt, han er blevet udlejet, men man må gå udfra, at man nu finder en
ny her, højre back pladsen er vel det svage punkt, i hver til fald offensivt.
Målmand, en ny højre back, midtforsvar og en angriber er nok det der står først på listen.
Senest rettet af FCM2000 4. jan 2022, 19:21, rettet i alt 2 gange.
Fint at få skippet Dion afsted. Han blev aldrig nogen succes, desværre. Jeg mener klart, at vi bør hente en erstatning ind - ellers skal vi sætte vores lid til at Dalsgaard kan vikariere på pladsen, men så er vi tilbage ved de mange udskiftninger i det centrale forsvar i tilfælde af skader, karantæner, hvile.
Min ønskespiller blandt dem man har kendskab til, og som er inden for realistiske rammer er Rasmus Carstensen i Silke. Han ville passe perfekt til os på alle mulige måder!