SL R15: AGF - Midtjylland
Re: SL R15: AGF - Midtjylland
Vi spiller altså ikke væsentligt ringere end vi har gjort på det sidste i SL - de kommer foran, og det ændrer kampen. Ligesom det fx gjorde for os i Randers.
Så for den og så til vores hademodstander nr. 1. Vi virker til at det nok skal gå, men mange underpræsterer. Troede godt nok, som de fleste, at vi ville smadre dem. Men 3 chancer 3 mål må siges at være effektivt. Vi mangler fight over hele banen.
Hold da kæft M.Andersson er usympatisk - for øvrigt som sin islandske holdkammerat.
Måske kampen torsdag har været hårdere end vi troede.
Hold da kæft M.Andersson er usympatisk - for øvrigt som sin islandske holdkammerat.
Vildt ikke at tage Onyedika ud…
Agf laver 3 mål på 0,7xG engang imellem er det bare stolpe ind for modstanderen.
Jeg er mere nervøs for at Onyedika får endnu et gult kort.
Jeg er mere nervøs for at Onyedika får endnu et gult kort.
Det som irriterer mig ved den her kamp, det er, man sidder med fornemmelsen vi er blevet selvfede (altså udtalelser osv) pbga af en periode i SL som godt nok har været resultatmæssig god men ikke synderlig set på xG. Det er meget ulig os, og det må gerne stoppe lige nu
Hold nu op, vi har jo ikke noget at skyde med offensivt - og nu må Bo stoppe den keeper-gate. Løssl er første keeper, intet andet virker naturligt, og så få Marrony i form. Han koster +35 mio., han må kunne et eller andet efter 3 mdr. i klubben
Hvad sker der, hvorfor skaber vi ingenting? Træthed? En offensiv jeg sjældent har set ringere.
Har han været i fængsel? Han underskrev en kontrakt, som FCM opfyldte til fulde. Hvad skulle være hans problem?alltafdk skrev: ↑7. nov 2021, 17:33Har du hørt hvad vores fans har råbt hele kampen? Mikael i fængsel.. så det forstår jeg godt han har gjort. Så luk røven ven.tatoo skrev: ↑7. nov 2021, 17:06Så for den og så til vores hademodstander nr. 1. Vi virker til at det nok skal gå, men mange underpræsterer. Troede godt nok, som de fleste, at vi ville smadre dem. Men 3 chancer 3 mål må siges at være effektivt. Vi mangler fight over hele banen.
Det var da også et usympatisk sprog du bruger kære fætter. Jeg kan ikke høre hvad fansene råber, men du er måske på stadion ? Alle andre ville have sagt før kampen at de ikke ville fejre scoring med en jubelscene, men det jeg ser MA gøre er virkelig usympatisk og provokerende.alltafdk skrev: ↑7. nov 2021, 17:33Har du hørt hvad vores fans har råbt hele kampen? Mikael i fængsel.. så det forstår jeg godt han har gjort. Så luk røven ven.tatoo skrev: ↑7. nov 2021, 17:06Så for den og så til vores hademodstander nr. 1. Vi virker til at det nok skal gå, men mange underpræsterer. Troede godt nok, som de fleste, at vi ville smadre dem. Men 3 chancer 3 mål må siges at være effektivt. Vi mangler fight over hele banen.
Jeg er på stadion Ja.. og det er tydeligt at fansene råber han er i fængsel.. så det er forståeligt at han jubler sådan der. Så vi må æde vores lort og komme videretatoo skrev: ↑7. nov 2021, 17:39Det var da også et usympatisk sprog du bruger kære fætter. Jeg kan ikke høre hvad fansene råber, men du er måske på stadion ? Alle andre ville have sagt før kampen at de ikke ville fejre scoring med en jubelscene, men det jeg ser MA gøre er virkelig usympatisk og provokerende.alltafdk skrev: ↑7. nov 2021, 17:33Har du hørt hvad vores fans har råbt hele kampen? Mikael i fængsel.. så det forstår jeg godt han har gjort. Så luk røven ven.tatoo skrev: ↑7. nov 2021, 17:06Så for den og så til vores hademodstander nr. 1. Vi virker til at det nok skal gå, men mange underpræsterer. Troede godt nok, som de fleste, at vi ville smadre dem. Men 3 chancer 3 mål må siges at være effektivt. Vi mangler fight over hele banen.
-
mousebreaker
Mærkeligt. Vi var så meget bedre end AGF i omgang med bolden, og de kunne ikke spille sig ud af vores pres.
Men vi laver tre fejl og så er vi bagud 3-0.
Jeg er fortrøstningsfuld trods dette nederlag. Man går sjældent igennem en sæson uden en kamp som denne. Nu må vi vise hvem vi er i de næste kampe
Men vi laver tre fejl og så er vi bagud 3-0.
Jeg er fortrøstningsfuld trods dette nederlag. Man går sjældent igennem en sæson uden en kamp som denne. Nu må vi vise hvem vi er i de næste kampe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Så, is på folkens.
Vi er alle fans af samme klub
Vi er alle fans af samme klub
En meget skuffende indsats, hvor mange af FCM spillerne ikke var mødt op, og AGF havde stolpe ind,
Kampen viser, at junior B. er den eneste angriber man har, når man ikke vil bruge marrony, og når
Brumado er væk, jamen så stiller man op uden angribere.
Det havde været på sin plads at man måske havde brugt spillere der vil møde op, i stedet for spillere
der kun gav 70 pct. af max
Kampen viser, at junior B. er den eneste angriber man har, når man ikke vil bruge marrony, og når
Brumado er væk, jamen så stiller man op uden angribere.
Det havde været på sin plads at man måske havde brugt spillere der vil møde op, i stedet for spillere
der kun gav 70 pct. af max
Det var godt nok en sløj omgang, vi starter i princippet ok, men herefter vælter målene ind. Det er sgu bekymrende, der ikke skal mere til - ala på brøndby stadion. Men næsten værre er den anden halvleg, vi leverer. Hvad fanden var planen? GF er jo ikke et godt fodboldhold. Vi møder jo slet ikke op i anden halvleg, mega opgivende attitude.
Offensiven (eller hvilken offensiv?) er pivringe endnu engang. Hvem skal lave målene? Intet produkt fra Isaksen selvom han er meget alene. Midtbanen kan sgu ikke gøre det hver gang.
Så skuffende over for alle de mange medrejsende.
Men ja, vi fører stadig Superligaen uanset resultaterne i dag, men det er sgu skuffende, det vi leverer..
Offensiven (eller hvilken offensiv?) er pivringe endnu engang. Hvem skal lave målene? Intet produkt fra Isaksen selvom han er meget alene. Midtbanen kan sgu ikke gøre det hver gang.
Så skuffende over for alle de mange medrejsende.
Men ja, vi fører stadig Superligaen uanset resultaterne i dag, men det er sgu skuffende, det vi leverer..