SL R13: Midtjylland - Sønderjyske

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL R13: Midtjylland - Sønderjyske

Indlæg af FCM2000 »

Der bliver skiftet for meget ud i det forsvar, det dur ikke, stabiliteten i forsvaret er væk, det er jo ren svingdør og skiftende rundt, det skal give uro og kiks.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Og vi skal ikke snakke om kynisme.. åkay sårh

alltafdk

Indlæg af alltafdk »

Fantastisk kamp! Sisto framragende. Underligt at der ikke er så mange negative kommentar fra “nogle fans“ eller kommentar overhovedet👍 God win

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

En skidt og rodet omgang. Vigtigt man hiver sejren til sidst, selvom jeg egentlig ikke syntes at vi fortjente den. Evander skulle godt nok have lukket den ved 2-1, mens Sviat også skal flå Simonsen inden de får deres udlignende mål.

Der skal findes et helt andet niveau mod Hestene næste gang. Jeg synes vi savnede flere af vores “skadede” stamspillere i dag.

Tillykke til Tandlægens Søn.
/ ABT

Billede

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Projekt Elias må være slut nu. Fin han kunne levere mens Lössl var ude, men jeg gider ikke høre et ord om, at den bedste keeper spiller mere, fordi den bedste sidder øjensynligt på bænken… Det er en skandale, at vi var logens dyreste og vel nok også bedste siddende på bænken pisse sur med ingen kommentar.. Elias overpræsterede lidt og blev ikke testet - nu ser vi niveauet.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Starbucks skrev:
24. okt 2021, 20:03
Projekt Elias må være slut nu. Fin han kunne levere mens Lössl var ude, men jeg gider ikke høre et ord om, at den bedste keeper spiller mere, fordi den bedste sidder øjensynligt på bænken… Det er en skandale, at vi var logens dyreste og vel nok også bedste siddende på bænken pisse sur med ingen kommentar.. Elias overpræsterede lidt og blev ikke testet - nu ser vi niveauet.
Kampe i EL og en dirket kamp om førstepladsen i undertal udover en række alm kampe i sl er ikke en test. Ehm.

Glacier

Indlæg af Glacier »

Stoffer skrev:
24. okt 2021, 20:07
Kampe i EL og en dirket kamp om førstepladsen i undertal udover en række alm kampe i sl er ikke en test. Ehm.
Jeg tror det Starbucks mener er at Elias ikke blev presset synderligt i de fleste af kampene mens Jonas var ude.
Han har været rigtig god i feltet, men han har ikke haft en "brændkamp" hvor han ene mand har reddet point.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Præcis / han er i de første 5 kampe 1 redning på Jonas Wind og derefter er det bare høje indlæg også sparker ham helt elendigt ud! Nu kommer han i aktion, og der er sgu skidt at se på nu 3 kampe i træk

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Glacier skrev:
24. okt 2021, 20:17
Stoffer skrev:
24. okt 2021, 20:07
Jeg tror det Starbucks mener er at Elias ikke blev presset synderligt i de fleste af kampene mens Jonas var ude.
Han har været rigtig god i feltet, men han har ikke haft en "brændkamp" hvor han ene mand har reddet point.
Ja, det tror jeg også - og jeg illustrerer, det giver ingen mening at definere som “en test”, fordi han har stået en række kampe. Han er netop god fordi han foregriber meget med forudseenhed, sweeper spil og styr på indlæg. Så jeg antager pointen er shotstopper - men det har han altså også bevidst fx mod fck.

Han begår fejl i dag og måske skal Lossl tilbage i målet og have chancen, men lad os nu være fair overfor Elias og ikke vurdere en spiller på seneste kamp udelukkende

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Starbucks skrev:
24. okt 2021, 20:22
Præcis / han er i de første 5 kampe 1 redning på Jonas Wind og derefter er det bare høje indlæg også sparker ham helt elendigt ud! Nu kommer han i aktion, og der er sgu skidt at se på nu 3 kampe i træk
Ja og fx et straffe i Portugal men plz go on

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Som han først selv laver, ja. Men lad os da tage den konstruktiv - kan det stadig forsvares at Elias står på baggrund af de sidste tre kampe, når man har så meget kvalitet siddende på bænken? Mit svar er nej

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Dejligt med 3 point, men jeg synes vi hakkede voldsomt i det idag og uden det var nødvendigt!

Jeg tror man har valgt at spare de 3 idag, da man mente det var en kamp man skulle kunne vinde uden dem, de kommende 3 kampe er alle rigtigt vigtige og kommer med kort mellemrum:

28/10 AAB pokalen
31/10 RFC ligaen
4/11 Røde Stjerne EL
Og så lige en tur til AgF til slut.

Ift. De enkelte præstationer:
Jeg melder mig i koret der kalder på Løssel, mon ikke han får AAB kampen og dermed mulig for at “vinde pladsen?”

Sisto synes jeg er i en god periode, udfordre mere og er mere på bolden på den sidste 3 del. Vil dog gerne se ham mere farlig selv.

Isaksen synes jeg er fuldstændig usynlig desværre og jeg er bange for hans niveau bare ikke er til mere.

Lind var vel også mindre markant idag end tidligere hvor han er kommet ind fra bænken?

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Starbucks skrev:
24. okt 2021, 20:36
Som han først selv laver, ja. Men lad os da tage den konstruktiv - kan det stadig forsvares at Elias står på baggrund af de sidste tre kampe, når man har så meget kvalitet siddende på bænken? Mit svar er nej
Holdet sælger en friløber(!) hvad skal han gøre anderledes?.

Det kan godt være tid til at skifte tilbage - ganske simpelt: hvis han er den bedre keeper lige nu, men du skal ikke forsøge bilde mig ind, du er konstruktiv i din cherry picking tilgang til kritik af Elias.

Jeg synes Bo (i samråd med Heinze vel) har haft en god tilgang indtil videre, og jeg støtter ham i hans vurdering af de to keepere.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Skønt med en sejr; vild rutsjebanetur. Så er der slået et hul trods dramaet!
Isaksen synes jeg er fuldstændig usynlig desværre og jeg er bange for hans niveau bare ikke er til mere.
Arrh, du skal ikke længere tilbage end AGF-kampen, hvor han spiller en brandkamp. Er en profil på U21-landsholdet også. Meget af holdet hakker pga. udskiftninger - nu havde Isaksen og Brumado lige gang i noget godt sammen. Rolig med profetierne.

Sisto min MoM. Han havde fundet flødefoden frem i dag. De hjørnespark sad perfekt. Og så skulle man tro, Evander simpelthen bare er blevet for glad for livet i Danmark, siden han ikke lukker den kamp til 3-1.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Vigtig med en sejr idag - dog ærgelig mål vi lukker ind efter 5 minutter (det skulle Elias have gjort mere ved, jeg tror vi ser Løssl tilbage i målet på torsdag). Cools må også snart være fortid i klubben (han har været ringe alle dage).

Mit store spørgsmål er dog - hvor er Kraev? Han er ikke engang med i truppen? Er han skadet, eller er han bare piv ringe?

Besvar