DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Sniper skrev:
22. sep 2021, 17:05
AltidFCM skrev:
22. sep 2021, 16:46
Marrony har simpelthen kostet os 56 mio.
Nej det har han jo ikke…
Det har han da - ifølge kommentatoren. :lol:

Vijen

Indlæg af Vijen »

Kommentatorene er tydeligvis frivillige/træner fra Kjelleup meget sjov kombination.

Man kan godt se, at Marrony har været ude i et stykke tid. Men viser også god teknik og overblik, mangler stadig at se ham drible og rigtig udfordre. Meget modtage bolden og læg den af indtil videre. Det gør han også godt.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg er virkelig, virkelig træt af den her dommerindsats. Jeg havde forventet noget mere seriøst fra en sl dommer. Der er vist ingen, der har bedt ham give handicap i måden han dømmer på.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kølig, kontrolleret indsats af drengene. Præcis som den skal skæres. Ingen skader eller kort, nul tillægsminutter, og Lind holder målsnittet ved lige.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vel noget nær perfekt dag/aften.

Sikker 5-0 sejr.
Ingen skader
Ingen kort(?)
Fuldstændig efter planen og rigtig dosering til alle spillerne.
Marrony (og Kraev) indkluderet i spillertruppen
Mabil tilbage fra skade
Simsir med første senior mål.
Lind med 4 mål på 132 minutter.

Til sammenligning FCK
0 mål på 202 minutter, selvom 60 har været i overtal og 90 imod et 1. Divisionshold, med en amatør træner.
Tabte 3-0 og er ude
Brugte 4 indskiftninger indenfor de første 46 minutter, og fok sparet eller doseret, men til gengæld tabt.

oros

Indlæg af oros »

Hyggelig pokaldag.
Nu skal Allerød lige nappe BIF i morgen, så vi ikke ender med dem i finalen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Det hører selvfølgelig været en kæmpe skandale, hvis vi ikke havde vundet. Trods alt forskel på danmarksserie og 1. Division, men hvor er det suverænt, køligt og professionelt.

Og Aalborg Freja fra serie 1 er klar til 4. runde af Sydbank Pokalen. Det er F.C. København ikke.
Eller Viborg for den sags skyld.

Nu fik jeg ikke set så meget, men også fedt klip på twitter, af Mabil med autografer til nogle unge drenge, som måske har fået nye idoler i et normalt Viborg og Silkeborg område.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Flot og sikker sejr. Det kunne have givet bagslag at skifte så meget, det er set før. Men der var styr på det og vi var niveauer bedre end Kjellerup.

Tager hatten af for Victor Lind, ham glæder jeg mig virkelig til at se mere til.

Marrony derimod, ret skuffende indsats og forhåbentlig ikke det han indeholder.

Næste runde..

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
22. sep 2021, 20:52
.

Nu fik jeg ikke set så meget, men også fedt klip på twitter, af Mabil med autografer til nogle unge drenge, som måske har fået nye idoler i et normalt Viborg og Silkeborg område.
Det er vel et område, hvor der ikke er nogen dominerende hold. Hvad jeg hører, er at det er en stor pærevælling af det hele. Brøndby, FCK, Midtjylland, Silke & Vibårg.
Høvdingen af Herning

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Saemala skrev:
22. sep 2021, 22:09
Steffen am skrev:
22. sep 2021, 20:52
.

Det er vel et område, hvor der ikke er nogen dominerende hold. Hvad jeg hører, er at det er en stor pærevælling af det hele. Brøndby, FCK, Midtjylland, Silke & Vibårg.
Ham Kjellerup-formanden, der var medkommentator, fortalte, at det tidligere var delt lige mellem Viborg og Silkeborg, men i dag er FC Midtjylland mest dominerende blandt de unge fans.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Pointen var egentlig også mere at det var godt set, enten af FCM eller bare overskud af Mabil.

Det kommer ikke af sig selv. Og de gamle sommerkampe var jo klasser, og tror også det var noget der var fanskabende, men noget der ikke rigtig bliver gjort mere pga. De tidlige europæiske kampe.

Men godt at høre FCM står stærkt for de unge i Kjellerup.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Ravnen skrev:
22. sep 2021, 21:33
Flot og sikker sejr. Det kunne have givet bagslag at skifte så meget, det er set før. Men der var styr på det og vi var niveauer bedre end Kjellerup.

Tager hatten af for Victor Lind, ham glæder jeg mig virkelig til at se mere til.

Marrony derimod, ret skuffende indsats og forhåbentlig ikke det han indeholder.

Næste runde..
Hans afslutningsfærdigheder er virkelig spændende. Vi kender kvaliteten fra distancen, men spillet i boksen er også virkelig fint. Kort aftrækker. God fornemmelse for målet ifht egen og målmandens placering. Jeg indrømmer :oops: , det først var i går jeg helt fik øjnene op for, han kan afslutte med begge ben. Jeg plejer at se lidt U19 og YL, men jeg må have fulgt for dårligt med..

Marrony synes jeg vi skal give fripas. Det er svært at komme til sin ret på et græstæppe af den type. Han kan blive sl historiens største skuffelse, men første kamp og 55 min ude mod et DS hold giver os ikke svaret på det.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg synes det var en god kamp og mange af "reserverne" / de unge fik chancen.
Selvom det var noget vrøvl med priserne på Maronny, så synes jeg alligevel det var lidt charmerende at de små hold har noget lokalt til at kommentere.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Ja, og er der ikke også kun en kamp mere i efteråret samtidig med superligaen? Mener det herefter er kvartfinaler, som spilles over to kampe december…men efter superligajuleferien 29. November, hvor vi lukker året i Vejle.

Så lad os få en modstander, hvor vi kan tillade os at spille med reserverne til en vis grad.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Lad os lige slå koldt vand i blodet med Marrony... Som nogle nævner, så var det slet ikke en bane for ham - Den var knastør, hvilket gjorde bolden ekstrem langsom. Dertil kan han jo absolut nada engelsk udover at sige "My name is Marrony". Han sagde ikke en lyd på banen i går, hvilket jeg tilskriver hans manglende sprogkundskaber. Så snart han kan kommunikere med andre end brasserne, skal han nok kunne indgå i relationerne på bedre vis og dermed lægge et niveau eller to ovenpå.
/ ABT

Billede

Besvar