Hvem spiller mod BIF da disse jo er skadet
Anders Rasmussen, Ulrik Lindkvist, Klaus Kærgaard, Leon Jessen, Nicolaj Jørgensen, Poku, Michael Hansen, Nicola Gjosevski, Razak Pimpong og Søren Skriver.
det er jo til grin
SKADER.
-
YahooSeeker [Bot]
SKADER.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 25. okt 2005, 14:05, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: SKADER.
Nikolaj Jørgensen er ikke skadet mere. Han fik comeback i DS kampen i går aftes, hvor han spillede solidt.
Vi stiller nok med dette hold i morgen:
Ola
Daugaard - Bak - Jesper - Claus Madsen
Dennis S. - Traoré - Femi - Thygesen - Simon Poulsen
Frank
Bænk: Heinze, Marc Møller, Jungbloot og Svenne P.
Ellers stiller Erik med 2 angribere og tager en midtbanemand ud. Dog tror jeg, at Erik hælder mest til en 4-5-1 i morgen pga. de mange skader og fordi defensiven skal stabiliseres.
Peter Ross
Vi stiller nok med dette hold i morgen:
Ola
Daugaard - Bak - Jesper - Claus Madsen
Dennis S. - Traoré - Femi - Thygesen - Simon Poulsen
Frank
Bænk: Heinze, Marc Møller, Jungbloot og Svenne P.
Ellers stiller Erik med 2 angribere og tager en midtbanemand ud. Dog tror jeg, at Erik hælder mest til en 4-5-1 i morgen pga. de mange skader og fordi defensiven skal stabiliseres.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Søren Skriver hvad fejler han ?
hvilken skade har søren skriver ??
Ufatteligt at han kan være skadet så lang tid,
har han fået den rette behandling ???
Ufatteligt at han kan være skadet så lang tid,
har han fået den rette behandling ???
-
Sebdk
Re: Søren Skriver hvad fejler han ?
Han har et springerknæ. Det er enormt svært at behandle. Det er vidst noget med at der er betændelse midt inde i knæet og det gør pokkers ondt. Det sagde Hr. Thomasberg til mig..... =)
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Søren Skriver hvad fejler han ?
Hekler har vidst givet en lang smøre på det før, så tror det er ham du skal have fat i.. 
/Damsgaard
/Damsgaard
-
YahooSeeker [Bot]
DN er jo også skadet
Mødte DN til MEW koncert sidste weekend hvor han ikke engang kunne gå noglenlunde normalt.
Mødte DN til MEW koncert sidste weekend hvor han ikke engang kunne gå noglenlunde normalt.
-
Peter Ross
Og så lukker jeg min kæft.
Nikolaj Jørgensen er skadet igen. Han kunne efter træningen i går mærke et stik i låret (?), og er derfor væk fra træningen igen og tilbage i træningscentret.
Hvornår han er klar igen, ved jeg ikke.
Peter Ross
Nikolaj Jørgensen er skadet igen. Han kunne efter træningen i går mærke et stik i låret (?), og er derfor væk fra træningen igen og tilbage i træningscentret.
Hvornår han er klar igen, ved jeg ikke.
Peter Ross