Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperA

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af CasperA »

Ja okay. Så tror jeg godt, at vi kan lukke og slukke for i dag.

Steinlein sagde også inden Brøndby kampen, at vi havde købt ind på forhånd, så der sker nok ikke mere.

Sahl

Indlæg af Sahl »

CasperA skrev:
31. aug 2021, 19:52
Ja okay. Så tror jeg godt, at vi kan lukke og slukke for i dag.

Steinlein sagde også inden Brøndby kampen, at vi havde købt ind på forhånd, så der sker nok ikke mere.
Det ville jeg være utrolig skuffet over også selvom vi beholder Evander, Erik og Cajuste. Jeg så gerne der kom en kant/indvendig angriber mere.
Men nu må vi se.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er vi så sikker på at Evander bliver, hvis Cajuste gør?

Alligevel vildt nok hvis vi har Evander, Cajuste og Rapha til en 2-mands-midtbane.
Men der kommer selvfølgelig også en god håndfuld kampe.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Super fedt hold og et hold der kan spille med i 3 turneringer.

Evander, Jens-Lys og Onyedika er klasse. Onyedika ser faktisk ud til at have mere potentiale end Onyeka.

Sisto, Isaksen, Marrony, Brumado og Mabil til kanterne, selvom jeg håbede Mabil ville være fortid.

Erik, Dalsgaard, Juninho og Høgh som CB

Paulinho, Joel, Cools og Dyhr til wingbacks

Charles, Anderson og Fraulo som sub til midten.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Lupus1999 skrev:Super fedt hold og et hold der kan spille med i 3 turneringer.

Evander, Jens-Lys og Onyedika er klasse. Onyedika ser faktisk ud til at have mere potentiale end Onyeka.

Sisto, Isaksen, Marrony, Brumado og Mabil til kanterne, selvom jeg håbede Mabil ville være fortid.

Brumado er på spidsen. Så med mindre, at Mads Hansen skal presse ham sammen med Marrony, så er det tyndt deroppe.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sahl

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2021, 20:29
Super fedt hold og et hold der kan spille med i 3 turneringer.

5 spillere til de 3 forreste pladser (hvor 2 af dem reelt kun kan spille som 9´er)
Hvad sker der hvis Brumado bliver skadet? eller en af kanterne. Jeg ved godt vi har lind og hansen, men sådan realitisk, så burde der vel komme en enkelt spiller mere. Det er trods alt 3 turneringer og Lind og Hansen skal stille og roligt sluses ind med en smule spilletid hist og her, ikke som reelle startere.

Jeg tror stadigvæk der kommer en ind.-

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er stadig overbevist om, at Cajuste er fortid. Vi har holdt ham ude hele sæsonen til nu. Vi har modtaget bud i en vanvittig størrelse som måske aldrig kommer igen. Cajuste havde angiveligt selv valgt Rennes tidligt i vinduet, og skuffelsen over et misset skifte vil sikkert sætte sig i ham.
Jeg vil være målløs, hvis der ikke bliver præsenteret en stor transfer inden deadline.
Steinlein og Ankersen ved godt, at det her på sidstedagen er hvor der bliver taget voldsomt mange dårlige/forhastede beslutninger rundt omkring. Det er her hvor en masse store handler bliver foretaget, som skaber en masse dønninger i transferland.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT

Indlæg af JBT »

For mig mangler der en angriber i samhør med Brumado, eller en kant, hvis Marrony rykkes frem når ovennævnte skal pauseres.

Det må sgu da komme.

Mht midtbanen, hvis Torp og Anderson ryger, mangler man vel også en her, når de tre faste tenorer skal doseres. Ikke?

Vi taler om 3 turneringer, alle med et mål om at ende øverst, og gå videre.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Sahl skrev:
31. aug 2021, 20:34

Jeg håber også på en kvalitetstransfer...
Men de dygtige transferjournalister på både BT og EB plejer at have styr på vores transfers, selvom der har været overraskelser før, så tror jeg ikke længere på indgående transfers.
Bliver FCM og AGF enige omkring Mikael... Torps udlån/salg mangler stadig at blive bekræftet, men det er vel også tæt på det sidste. Kunne vi finde på at ophæve med Kraev, hvis skifte glipper? Eller kommer han ind i truppen igen med ét år tilbage af kontrakten.
Lyder til, Jens bliver.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Hvis det passer, at Stein og Sushi har fortalt til sponsorarrangementet, at Cajuste bliver - er det så ikke jævnt “illoyalt” overfor dem, hvis man skyder ham af et par timer senere? Jeg synes den virker jævnt død… skuffende. Hans værdi bliver næppe bedre, kontraktlængden taget i betragtning.

Ang. Beløbene på Cajuste kan meget jo reelt bare have været varm luft og spin og måske mindre konkret interesse end man har talt det op til.
/ ABT

Billede

Sahl

Indlæg af Sahl »

AltidFCM skrev:
31. aug 2021, 20:43
Sahl skrev:
31. aug 2021, 20:34

Jeg håber også på en kvalitetstransfer...
Men de dygtige transferjournalister på både BT og EB plejer at have styr på vores transfers, selvom der har været overraskelser før, så tror jeg ikke længere på indgående transfers.
Bliver FCM og AGF enige omkring Mikael... Torps udlån/salg mangler stadig at blive bekræftet, men det er vel også tæt på det sidste. Kunne vi finde på at ophæve med Kraev, hvis skifte glipper? Eller kommer han ind i truppen igen med ét år tilbage af kontrakten.
Lyder til, Jens bliver.
BT og EB er begge hit and miss.. Jeg tror der kommer en fordi, det ikke giver mening at lave et så stort sats som vi ville gøre, i sær hvis vi også ender med at sælge Anderson, som vel potentielt også kunne dække en wing/indvendig angriber.
Håber stadigvæk ikke Cajuste bliver, men på den anden side, vil det give us en ret solid midtbane, hvor man så har 3½ kvalitets spillere.

JBT

Indlæg af JBT »

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Victor Torp er bekræftet i Kortrik i Belgien.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Heiselberg er også en spændende angriber, selvom han er skadet pt.

Låst