Har hørt fra en god kilde, at vi skulle være tæt på en erstatning for Dreyer.
Det bliver eksotisk og vildt folkens, en spiller vi normalt ikke kommer i nærheden af, det sidste jeg hørte var en ung senegaleser der spiller i fransk fodbold han skulle ligne Mabil en smule, mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt.
Det lyder spændende. Så må vi ind og se på Football manager.
Spøj til side, så bliver det helt sikker spændende, hvad ledelsen har på deres liste og hvis det er endnu en signing over vores normale hylde, så bliver det utrolig spændende at følge.
Anderson ude af truppen i dag uden nogen nærmere begrundelse.
Kan han mon være på vej væk? Måske givet udtryk for han ikke er tilfreds med at være 4/5. Valg til 2 pladser efter Onyedika, Evander, Charles på de 3 første og Madsen/Anderson?
I mine øjne ville det være fint at cashe lidt ind på ham. AGF er jo efterhånden lidt presset, så måske prisen skubbes fra 7 til 10 millioner.
Vores ven fra Gremio er startet inde i de seneste tre kampe, og senest i nattens kamp, så det betyder nok, at han ikke skal til FCM i denne omgang i denne omgang.
Nævnte han ikke Frank i samme sætning som Cajuste? Jeg forstod det hvert fald som om, at han henviste til Onyeka “som allerede er solgt”. Og hvad skulle han sige ang. Cajuste? Han taber jo ansigt, hvis han lukker den allerede før blækket er tørt.
Nævnte han ikke Frank i samme sætning som Cajuste? Jeg forstod det hvert fald som om, at han henviste til Onyeka “som allerede er solgt”. Og hvad skulle han sige ang. Cajuste? Han taber jo ansigt, hvis han lukker den allerede før blækket er tørt.
Korrekt forstået.
Da han snakker om et eventuelt salg af Evander siger han:
"Ham vil vi meget meget nødig miste, også fordi vi har to midtbanespillere i Jens Lys og Frank som er solgt"
Korrekt forstået.
Da han snakker om et eventuelt salg af Evander siger han:
"Ham vil vi meget meget nødig miste, også fordi vi har to midtbanespillere i Jens Lys og Frank som er solgt"
Præcis. Jeg forstod det som at han henviste til Frank i og med at han er sidstnævnt af de to.
Men whatever, mon ikke de begge er fortid om et par timer