Enig. Kan vi klemme den op på 60+ og fine klausuler, så skal vi slå til. Dreyer bliver ikke mere værd end det hos os.
Og som der bliver sagt, kan han nemmere erstattes end Erik/Evander.
Jeg tror, vi henter en klassisk 9'er, hvis vi sælger Dreyer - så har vi Marrony, Sisto, Isaksen og Mabil til kanterne - og derudover talenter såsom Lind og Simsir. Det er OK.
Det er mere end ok. Tror dog Mabil ryger, så mon ikke der kommer en kant mere så hvis det bliver tilfældet.
Marrony kan jo også spille CF, så på den måde er vi godt dækket ind også selvom der kommer en ny ind.
Der er godt nok ikke mange rygter om spillere vi gerne vil have, så alt er som det plejer. Håber vi tør satse en lille smule, uden at vi skal lave vanvidstransferer.
Føler bare ikke rigtigt det ville være at satse. Vi har sååå mange penge, og synes generelt klubben har det med at ramme plet på spillere. Ryger Sviat er en CB altså must. Og så krydre det med en god midtbanespiller, hvis Cajuste også ryger.
Føler bare ikke rigtigt det ville være at satse. Vi har sååå mange penge, og synes generelt klubben har det med at ramme plet på spillere. Ryger Sviat er en CB altså must. Og så krydre det med en god midtbanespiller, hvis Cajuste også ryger.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi er fint besat på midten. Kan ikke se hvad vi skal bruge en mere til.
Evander, Onyedika, Mikael, Charles & Madsen som de første 5. Det er nok og med fin kvalitet på reserverne også.
Sent from my iPhone using Tapatalk
At give en nogenlunde høj transfer pris 25-35 mil for en til er jo nok heller ikke det svære, men at skulle betale en kæmpe løn over mange år er der hvor satset består i. Det er jo ikke alle transferpenge der geninvesteres, realistisk er det jo nok nærmere 65% en 90%
Jeg er i øvrigt enig i at vi har en del midtbane spillere. En CB mere er vitalt hvis Erik ender med at ryge.
Senest rettet af Sahl 25. aug 2021, 11:23, rettet i alt 1 gang.
Kunne rigtig, rigtig godt tænke mig at have afklaring på Kaba og Cajuste snart. Tænker Cajuste nok skal blive solgt, når der på det nærmeste har været budkrig, men særligt Kaba vil det være utrolig mærkeligt at stå tilbage med nu.
Der bliver ekstremt meget at nå op mod deadline day. Lad os nu få vinget dem her af, så der kan fokuseres på resten.
PS. Off-topic: Hvordan startede det med "Sushi-Svend" egentlig? Er vild med det, men har ingen anelse.
Men om Dreyer. Skal en potentiel landsholdsspiller ikke koste over 60?
Tænker egentlig numerisk vi er fint stillet de fleste steder på banen, undtagen forsvaret.
Tænker her at klubben må have en ret opdateret liste, og ville undre mig hvis man ikke var i gang med at undersøge og forhøre sig.
Tror FCM's logik er at hvis det kommer i medierne, er man bange for prisen kan stige eller i hvert fald sværere at forhandle ned.
Men er vel også typisk den sælgende klub (eller agent) der lader rygterne gå.
Kunne rigtig, rigtig godt tænke mig at have afklaring på Kaba og Cajuste snart. Tænker Cajuste nok skal blive solgt, når der på det nærmeste har været budkrig, men særligt Kaba vil det være utrolig mærkeligt at stå tilbage med nu.
Der bliver ekstremt meget at nå op mod deadline day. Lad os nu få vinget dem her af, så der kan fokuseres på resten.
PS. Off-topic: Hvordan startede det med "Sushi-Svend" egentlig? Er vild med det, men har ingen anelse.
Det er fra det første afsnit af "Oprøret fra heden" dokumentaren, hvor Svend siger: "Sushi, I skal have Sushi" til Ove P. og Rene S. Andersen over telefonen
Det er fra det første afsnit af "Oprøret fra heden" dokumentaren, hvor Svend siger: "Sushi, I skal have Sushi" til Ove P. og Rene S. Andersen over telefonen
Nåå for fanden. Dem har jeg da set, men husker overhovedet ikke den replik. Glimrende, tak for svaret.
Dreyer for 75 og jeg er glad. Manden er dygtigt - mega dygtigt - men mangler fart for at blive sublim. Isaksen er også fremragende så syntes ikke det er en enorm svækkelse. Evander eller Erik vil være langt større tab, selvom at Dreyer er fremragende.
Der er vel også en pointe omkring at der er røget fra målmandsposten, der er røget fra centerforsvar, 2 fra midt, 1-2 angribere.
1 back, hvis man tæller Ailton med. Men der er ikke solgt nogen wings. Så i det lys, er det ikke det værste der kan ske, for en sælgende klub.
Selvom at det ville være lækkert nok at gå ind i EL gruppespillet, med det nuværende hold.
De her danske profiler er også sværere for os at erstatte, vi kan ikke hente en brasilianer hver eneste gang.
Du forstår tydeligvis ikke transfermarkedet. Sorry.
Men Daramy er 4 år yngre. 4!!!
Det betyder sindssygt meget.
Dreyer til 60 mio er bedre solgt end Daramy til 100. Ingen tvivl.
De her danske profiler er også sværere for os at erstatte, vi kan ikke hente en brasilianer hver eneste gang.
Du forstår tydeligvis ikke transfermarkedet. Sorry.
Men Daramy er 4 år yngre. 4!!!
Det betyder sindssygt meget.
Dreyer til 60 mio er bedre solgt end Daramy til 100. Ingen tvivl.
Enig. Og lad os da bare købe en spændende braser til wingen også!!!
Dreyer har bidraget med fantastisk meget offensivt, både mål og assists.
Det bliver et kæmpe tab, som selvfølgelig i en eller anden grad opvejes af den der tager hans plads. Men jeg kan ikke forestille mig at man kan erstatte ham 1:1.