Du har ret. Glemte Dreyer. Der skulle være ret heavy interesse fra Rusland, og de har altså €€€€. Men det er ikke med ro i maven det her! Forventer det værste.
Nægter at tro vi sælger både Erik og Evander. Vi fattes ikke penge, og der er trods alt kun 4 mdr til næste vindue. Jeg tror, vi beholder begge indtil vinter.
Kaba SKAL ud. Det må nærmest være førsteprioritet, og hvis han skal have hyldest på MCH på vej ud, stemmer jeg ikke i. Ser også Jens og Mavil ude af døren, men kan vi få 50+ for Dreyer, så bør vi cashe ind og beholde Mabil.
Nægter at tro vi sælger både Erik og Evander. Vi fattes ikke penge, og der er trods alt kun 4 mdr til næste vindue. Jeg tror, vi beholder begge indtil vinter.
Kaba SKAL ud. Det må nærmest være førsteprioritet, og hvis han skal have hyldest på MCH på vej ud, stemmer jeg ikke i. Ser også Jens og Mavil ude af døren, men kan vi få 50+ for Dreyer, så bør vi cashe ind og beholde Mabil.
Vi skal vel have Dreyer op i 75 mio hvis det er russer penge. Evander skal løbe op i ca 100 mio
Det virker bare vildt at sælge en helt start 11 på et vindue. Hvis man gør sådan fremover går det jo ikke lige godt hver efterfølgende sæson. Så er det Nordsjælland light bare på en højere hylde.
Derfor tror jeg ikke at både Erik, Evander og Dreyer får lov nu. Men det afhænger nok også fortsat lidt af Jens og Kaba, for hvis feks sidstnævnte bliver, så kan vores nye brasser erstatte Dreyer på kanten og så er den post udlignet.
Håber fortsat på at der hente noget mere chl kvalitet ind hvis man vælger at holde brand udsalg
Jeg kunne godt forestille mig, at der med Evander og Dreyers sæsonstart tikker nogle flotte bud ind her til sidst i vinduet, og så er spørgsmålet, om vi kan erstatte så to vigtige profiler - især Evander. Dreyer er nok et "mindre" tab på trods af den flotte start. Evanders rolle og evt erstatning så mener jeg, vi er nødsaget til at skulle ud på markedet. Og det bliver svært. Er der noget kvalitet, man kunne hente i Brentford, hvis de også køber Jens? (Jeg tror stadig, Jens ender i Rennes, men lad os nu se)
Derudover synes jeg godt nok, vi står i en skidt position ift. Sory Kaba. Jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge i Steins ord omkring Kabas evt. pris. Jeg tvivler simpelthen på, at der er en køber til den pris. Jeg håber bare, vi kan hente de tre mio. euro hjem, men jeg kunne godt se det ende i en udlejning (med købsoption evt), fordi jeg kan ikke se en vej tilbage for ham i truppen.
Jeg kunne godt forestille mig, at der med Evander og Dreyers sæsonstart tikker nogle flotte bud ind her til sidst i vinduet, og så er spørgsmålet, om vi kan erstatte så to vigtige profiler - især Evander. Dreyer er nok et "mindre" tab på trods af den flotte start. Evanders rolle og evt erstatning så mener jeg, vi er nødsaget til at skulle ud på markedet. Og det bliver svært. Er der noget kvalitet, man kunne hente i Brentford, hvis de også køber Jens? (Jeg tror stadig, Jens ender i Rennes, men lad os nu se)
Derudover synes jeg godt nok, vi står i en skidt position ift. Sory Kaba. Jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge i Steins ord omkring Kabas evt. pris. Jeg tvivler simpelthen på, at der er en køber til den pris. Jeg håber bare, vi kan hente de tre mio. euro hjem, men jeg kunne godt se det ende i en udlejning (med købsoption evt), fordi jeg kan ikke se en vej tilbage for ham i truppen.
Jeg tror de flotte tilbud vil være (mindst) lige så store til vinter. De har lange kontrakter, skal være bærende i efteråret(s EL) og vi mangler ikke akut likviditet som fck. Jeg kan simpelthen ikke se nogle gode argumenter for at sælge nu, hvis man har ambitioner.
Spillerne kan naturligvis have et ønske, men der må vi stå fast og forklare dem de meget gode grunde til, at vi er nødt til at beholde dem - præcis som vi gjorde med fx Frank sidst. Deres tid skal nok komme - måske allerede om 4 måneder, når vintervinduet åbner. Men nu, det kan vi ikke.
Det ser ud til at der er seriøse bud på dreyer nu. EB skriver syv millioner euro´s bud fra en Russisk klub. Den kunne man nok godt få en smule op endnu eller nogle gode klausuler. Jeg vil langt hellere vi går af med Dreyer end f.eks. Evander eller Erik f.eks.
Jeg tror på det bliver ene FCM classic i det her vindue og at vi henter ikke bare en, men flere store signings, hvis altså vi får solgt Dreyer, Kaba, mm.
Det bliver spændende at følge. I øvrigt synes jeg sagtens vi kan erstatte Dreyer også selvom han har spillet godt!
Håber neglene i det midtjyske har fået lov at gro lidt, så der er noget at bide her til sidst i vinduet
(Abe der dækker øjnene emoji)
Håber det er en anden end Erik. Men som sagt bliver det godt nok en vild afslutning på vinduet og vi kan vel stå med en næsten hel ny start ellever! det er ret voldsomt synes jeg.
Enig. Kan vi klemme den op på 60+ og fine klausuler, så skal vi slå til. Dreyer bliver ikke mere værd end det hos os.
Og som der bliver sagt, kan han nemmere erstattes end Erik/Evander.
Jeg tror, vi henter en klassisk 9'er, hvis vi sælger Dreyer - så har vi Marrony, Sisto, Isaksen og Mabil til kanterne - og derudover talenter såsom Lind og Simsir. Det er OK.