Vi er godt nok stærke og vi er i en periode hvor rigtig meget kører for os. Tror det er en rigtig fint tidspunkt vi møder Brøndby på udebane i næste runde
Dreyer, sikke da en kamp.
Marrony velkommen. Men transfervinduet er ved at blive lidt stressende med al den snak om Erik og Evander. Luk det nu
Vi mangler ‘baglinje’ back / wings i fcm. Dyhr og Joel er bange for at have bolden og de havde det svært i går. Det er et lille problem Bo bør fokusere på og skole.
Dyhr er sgu for ringe til fcm det må jeg bare erkende når man har set ham live så mange gange, men som back up kan det gå, mod bund 6 i suppen.
Dalle havde det også svært, han smed godt nok mange væk i blinde. Det samme gælder Gustav der fik alt for lidt ud af det. Pione imponerer mig slet ikke. Varmer den for længe evigt og altid og mangler fart. Et billigt mål at score, dog arbejder han mere for holdet nu i det defensive aspekt, hvilket både er godt og i høj grad nødvendigt. Synes han er gået ned i niveau efter han er kommet hjem til dk igen. Det er trist.
Marrony kommer til at give de offensive en brat opvågning, tror de vil blive rullet rundt til træningen. Han er klasser over.
Alt dette måske også fordi sif spiller kanon bold i trekanter, er monster boldsikre og overbefolker rummene - de gutter løber bare den ekstra mil for hinanden - men mangler self individuel klasse på sidste tredjedel. Det kunne være endt 4 og 5-0 men også 3-2.
Effektiviteten havde drejer så i går - mere end normalt indtil nu denne sæson, og det skal han have ros for. Klart banens bedste.
Men 8500 på stadion en semi sommer fredag aften - fcms marketing afdeling har stadig en opgave at løfte her. Det er sgu for ringe at man ikke kan fylde stadion ud selvom det sif - og igen, de spiller endda seværdigt. De må ud og ringe på dørklokker udenfor kommunen for at kapre kommende fcm fans :0)
Men 8500 på stadion en semi sommer fredag aften - fcms marketing afdeling har stadig en opgave at løfte her. Det er sgu for ringe at man ikke kan fylde stadion ud selvom det sif - og igen, de spiller endda seværdigt. De må ud og ringe på dørklokker udenfor kommunen for at kapre kommende fcm fans :0)
Det hjælper jo ikke rigtigt noget, når det er sæsonkortholderne der ikke dukker op. Igen i går var der under 300 billetter tilbage på hele stadion, hvor Silkes snit stod for det halve ca.
Har lige set kampen igen hjemme i stuen...
Synes ikke den ellers forrygende stemning fra Cc når ud til seerne....
I små dele af kampen hører man sangene fra udebane afsnittet mest, hvilket jeg ikke helt forstår.
Ved godt jeg står tæt på asa området, hvor lyden selvfølgelig er intens.
Handler det om placering af mikrofoner eller hvordan opleves det andre steder på stadion?
I små dele af kampen hører man sangene fra udebane afsnittet mest, hvilket jeg ikke helt forstår.
Handler det om placering af mikrofoner eller hvordan opleves det andre steder på stadion?
Ja. Meget af det omhandler placeringen af mikrofonerne, og hvilke der er skruet mest op for.
Man kan godt få fornemmelsen i TV'et men man får det mest reelle billede på stadion.
Den bedste indikator er at kigge på tribunen når bolden er nede i den ende, så kan man bedre fornemme det med arme i vejret og folk som hopper.
Det er ved at være en dejlig vane, at modstanderne efter kampen bare kigger opgivende på os og erkender klasseforskellen. Lad det gerne blive ved sådan.
Har lyttet til 1. halveg med AirPods. Helt anden oplevelse end via tv’et…cc helt klar dominerende, men også en masse kommunikation fra Bo H. med 4. dommeren kan høres. Men selvfølgelig ville det hjælpe, hvis vi kunne få langsiden med.
Det hjælper jo ikke rigtigt noget, når det er sæsonkortholderne der ikke dukker op. Igen i går var der under 300 billetter tilbage på hele stadion, hvor Silkes snit stod for det halve ca.
Derudover også en stor udfordring med boderne på cc. Der er kun to med mad nu efter baren med Heineken er kommet. Gik ned i pausen og stod i kø i så lang tid, at jeg missede 10 minutter af 2. halveg. De sagde, det var fordi, der var mange mennesker?? Vi er enige om, at der kan være flere på cc næste gang, hvor vi ikke får en siddeplads med nummer.
Vi mangler ‘baglinje’ back / wings i fcm. Dyhr og Joel er bange for at have bolden og de havde det svært i går. Det er et lille problem Bo bør fokusere på og skole.
Dyhr er sgu for ringe til fcm det må jeg bare erkende når man har set ham live så mange gange, men som back up kan det gå, mod bund 6 i suppen.
Dalle havde det også svært, han smed godt nok mange væk i blinde. Det samme gælder Gustav der fik alt for lidt ud af det. Pione imponerer mig slet ikke. Varmer den for længe evigt og altid og mangler fart. Et billigt mål at score, dog arbejder han mere for holdet nu i det defensive aspekt, hvilket både er godt og i høj grad nødvendigt. Synes han er gået ned i niveau efter han er kommet hjem til dk igen. Det er trist.
Marrony kommer til at give de offensive en brat opvågning, tror de vil blive rullet rundt til træningen. Han er klasser over.
Alt dette måske også fordi sif spiller kanon bold i trekanter, er monster boldsikre og overbefolker rummene - de gutter løber bare den ekstra mil for hinanden - men mangler self individuel klasse på sidste tredjedel. Det kunne være endt 4 og 5-0 men også 3-2.
Effektiviteten havde drejer så i går - mere end normalt indtil nu denne sæson, og det skal han have ros for. Klart banens bedste.
Jeg synes det var en rigtig god kamp og i momenter er der jo virkelig verdensklasse.
Synes der er mange spillere der har været gode og de ligner et hold. Selvom spillet er blevet mere direkte, så synes jeg stadigvæk godt holdet kan holde på deres possesion.
Alt i alt en god kamp fra holdet. Håber vi kan holde på Erik og Evander de har stor betydning for os.
Derudover også en stor udfordring med boderne på cc. Der er kun to med mad nu efter baren med Heineken er kommet. Gik ned i pausen og stod i kø i så lang tid, at jeg missede 10 minutter af 2. halveg. De sagde, det var fordi, der var mange mennesker?? Vi er enige om, at der kan være flere på cc næste gang, hvor vi ikke får en siddeplads med nummer.
Jeg kan kun opfordre folk til at skrive til FCM om problemerne.
"Selv om FC Midtjylland vandt en sikker 3-0 sejr over Silkeborg i fredagens Superliga-kamp, så afholdt det ikke fans fra den midtjyske klub at angribe modstanderholdets tilhængere. Det skriver Midtjyllands Avis.
Ifølge mediet var Silkeborg-tilhængerne på vej ud i fanbussen for at køre hjem, da flere FCM-fans forsøgte at forcere hegnet ind til busgården, hvor bussen var parkeret.
Det fik politiet til at trække stavene for at forhindre, at flere FCM-fans brød igennem hegnet. Da dette ikke hjalp, slap de to tilstedeværende hundepatruljer hundene løs, hvilket fik genoprettet ordenen."
I alt foretog politiet tre sigtelser for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen. En mand på 20 år blev anholdt for voldelig adfærd, mens to andre blev sigtet uden dog at blive anholdt. Der var her tale om en 21-årig mand, der forsøgte at forcere hegnet, samt en 36-årig mand der kastede et ølkrus mod spillerbussen.
Jeg håber satme, de 3 får karantæne fra stadion. I guder...