Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af BMBrandt »

Betyder vel bare Hosine rykker en tak op i hierarkiet... Samt Tobias Anker kommer næmer holdet næste sæson

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er Hosine tæt nok på?
Han har ikke været med på bænken, selvom der har været frie pladser.

Lugter for mig at se at man leder efter en ny reserve/talent spiller,
ellers vil jeg undres.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Noerum skrev:
17. aug 2021, 18:06
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... te/8787849

Ellers skal man hente Zanka 😀
Nej tak. Så hellere Reese eller annullere Anker's udleje. ;)

Kunne nu være meget sjovt at se FCK fans selvantænde, men hold da op et mismatch det kunne være. :shock: :lol:

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Steffen am skrev:
17. aug 2021, 18:32
Noerum skrev:
17. aug 2021, 18:06
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... te/8787849

Ellers skal man hente Zanka 😀
Nej tak. Så hellere Reese eller annullere Anker's udleje. ;)

Kunne nu være meget sjovt at se FCK fans selvantænde, men hold da op et mismatch det kunne være. :shock: :lol:
Årets penistransfer😀.
Jeg er nu overbevist om, at Zanka ender i fck inden vinduet lukker

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Zanka ville være så klamt.

Så hellere en eller anden vanvittig dyr brasiliansk forsvarsspiller (er det ikke i overkanten for en forsvarsspiller i hele taget?)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Læste på tipsbladet.dk at Rodriguez angiveligt presser Gremio for at få lov til at skifte. Vi skulle have tilbudt ham en fem-dobling af lønnen (som jeg ikke ved hvad er).

Det er fedt med brasilianere i truppen, men efter min mening skal man også passe på med ikke at overgøre det. Hvad er egentlig reglerne i dag - kan vi stille med 7 brassere i startopstillingen?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

CasperA

Indlæg af CasperA »

mousebreaker skrev:
18. aug 2021, 07:36
Læste på tipsbladet.dk at Rodriguez angiveligt presser Gremio for at få lov til at skifte. Vi skulle have tilbudt ham en fem-dobling af lønnen (som jeg ikke ved hvad er).

Det er fedt med brasilianere i truppen, men efter min mening skal man også passe på med ikke at overgøre det. Hvad er egentlig reglerne i dag - kan vi stille med 7 brassere i startopstillingen?
Det pågældende medie skriver, at Rodrigues vil få den samme løn, som Erik i øjeblikket får. Det nægter jeg at tro på er sandt. Tænker at man ofte skal have en del kildekritik, når man læser de brasilianske medier.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

CasperA skrev:
18. aug 2021, 08:19
mousebreaker skrev:

Det pågældende medie skriver, at Rodrigues vil få den samme løn, som Erik i øjeblikket får. Det nægter jeg at tro på er sandt. Tænker at man ofte skal have en del kildekritik, når man læser de brasilianske medier.
Enig.

Egentlig lidt utroligt at Tipsbladet overhovedet bringer rygtet, for det lyder fuldstændig på månen.

Men hvem ved... Kan være at de også selv har banket lidt på nogle vandrør, men tvivler.
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Er Jens ikke snart done deal ? Vi går ind i afgørende fase om en uges tid. Han må self også gerne blive.
Det er nok værre med Kaba

Nogen der lugter om Mabil bliver ? Han er vel ok inde i varmen pt og der bliver kampe nok - dog ikke hvis der også kommer en ny central boks angriber samt vor brasser kant

CasperA

Indlæg af CasperA »

JBT skrev:
18. aug 2021, 10:33
Er Jens ikke snart done deal ? Vi går ind i afgørende fase om en uges tid. Han må self også gerne blive.

Nogen der lugter om Mabil bliver ? Han er vel ok inde i varmen pt og der bliver kampe nok - dog ikke hvis der også kommer en ny central boks angriber samt vor brasser kant
Tænker også der er virkelig stille omkring alle tre, men mon ikke vi skal frem til den sidste uge i vinduet, før der sådan rigtig sker noget.

Mht. Mabil kan vi håbe på, at hans gode præstationer på det seneste har forhøjet prisen på ham, da jeg tænker, at han er fortid hos os, hvis vi kan få en ordentlig pris for ham.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:

De nye regler hedder 17+4+4.
Altså må man have 17 udlændinge i truppen. Eu eller ikke-eu, og om de er med i kampen er ligemeget.

Men meget enig. Fedt med brasilianerne.
Men vigtigt at vi ikke får fortrængt det lokale/regionale/nationale/skandinaviske.
Det er altså lidt spøjst hvis vi ikke kan starte med 4-5 danskere. Fint at hente udefra til toppen, men også skidt hvis vi skal hente spillere udefra til at være breddespillere.
CasperA skrev:
18. aug 2021, 11:15
JBT skrev:

Tænker også der er virkelig stille omkring alle tre, men mon ikke vi skal frem til den sidste uge i vinduet, før der sådan rigtig sker noget.

Mht. Mabil kan vi håbe på, at hans gode præstationer på det seneste har forhøjet prisen på ham, da jeg tænker, at han er fortid hos os, hvis vi kan få en ordentlig pris for ham.
Læste et sted det kunne afhænge af hvorvidt Marrony var angreb, så ville Mabil blive, og hvis han skal spille kant, sælges.
Jeg tror personligt på Mabil bliver til minimum vinter.

Så er der bare Anene og Reese der skal sælges og Kraev og Torp der skal udlejes.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Steffen am skrev:
18. aug 2021, 11:49

Så er der bare Anene og Reese der skal sælges og Kraev og Torp der skal udlejes.
Det er helt sikkert ikke planen at udleje Kraev. Her sigter man også efter et salg. Han er "afskrevet" i FCM og har udløb næste sommer. Så skal der bare hentes lidt på ham er det nu.

JBT

Indlæg af JBT »

Steffen am skrev:
18. aug 2021, 11:49
mousebreaker skrev:

De nye regler hedder 17+4+4.
Altså må man have 17 udlændinge i truppen. Eu eller ikke-eu, og om de er med i kampen er ligemeget.

Men meget enig. Fedt med brasilianerne.
Men vigtigt at vi ikke får fortrængt det lokale/regionale/nationale/skandinaviske.
Det er altså lidt spøjst hvis vi ikke kan starte med 4-5 danskere. Fint at hente udefra til toppen, men også skidt hvis vi skal hente spillere udefra til at være breddespillere.
CasperA skrev:
18. aug 2021, 11:15
JBT skrev:

Læste et sted det kunne afhænge af hvorvidt Marrony var angreb, så ville Mabil blive, og hvis han skal spille kant, sælges.
Jeg tror personligt på Mabil bliver til minimum vinter.

Det er bare flere folk at forholde sig til på sidste transferdag, hvis det kommer så vidt. Flere end det "plejer" trods FCM i nyere tid har godt gang i den, på denne dag. Man kan jo hurtigt blive overmodige og pludselig ende man med at må beholde et par stykker. Kaba vil nok være værst at beholde hvis ikke man får det beløb man ønsker, som CS udtalte om hans værdi. Han er (var) formentlig en af de største kilder til splid i truppen. På spillersiden.

Det samme gælder ind-siden. Her tror jeg dog at man har kogt det ned til de to omtalte brassere som man går all in på - og så kan man håbe på en boksspiller og heraf et mabil salg eller omvendt. Marrony ender på kanten i nuværende spilsystem - den er helt sikker
Det bliver spændende

CasperA

Indlæg af CasperA »

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml

I dette interview siger Steinlein, at når vi får en offensiv forstærkning ind, er holdet på plads. Det undrer mig godt nok, og jeg tvivler også på, at det er rigtigt.

I så fald har vi kun Høegh som backup til de tre nede bagi, da jeg ikke synes, at Joel, Cools, Paulinho og Dyhr skal spille dernede. De skal dække wingbacksne, og så kommer vi til at mangle nogen der i stedet for.

Jeg håber godt nok, at vi henter en ekstra midterforsvarer.

Låst