SL R6: Midtjylland - Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R6: Midtjylland - Silkeborg

Indlæg af Steffen am »

Det Praktiske:
Tid: Fredag 20/08 kl. 19.00
Sted: MCH Arena
Dommer: TBD
Medie: Eurosport og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Juninho, Brumado
Silkeborg: Ingen

Skader:
Midtjylland: Cools tvivlsom
Silkeborg: Pas

Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Paulinho,
Joel, Rapha, Evander, Dyhr
Dreyer, Hansen, Isaksen

Bænk: Elias, Cools, Høegh, Charles, Anderson, Madsen, Sisto, Mabil, Lind
(9 spillere)

Seneste opgør:
28.01.21 CF FC Midtjylland Silkeborg IF 2 : 0
24.01.20 CF Silkeborg IF FC Midtjylland 3 : 2
02.12.19 SL FC Midtjylland Silkeborg IF 2 : 1
06.10.19 SL Silkeborg IF FC Midtjylland 1 : 2
05.03.18 SL Silkeborg IF FC Midtjylland 1 : 2

Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: SL R6: Midtjylland - Silkeborg

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror Høgh, Sisto og Lind starter.
Det mål må alt andet lige blive belønnet.

Dyhr, Hansen og Isaksen ud.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Hansen glider ind istedet for brumado.

Og så er det spørgsmålet hvor klar dalsgaard og pione er... Da de spillede idag tror jeg på.
Lossl - Andersson - dalsgaard - Erik - paulinho - dyhr
Evander - onydieka
Dreyer - Hansen - sisto

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Interessant kamp. Skal man tro den ræverøde silkeborgenser Morten Bruun, er Silkeborg pludselig en spiller der er hårdt på vej frem. De efterlod ikke noget stort indtryk sidst de var i superligaen, så det kan da dårligt gå værre.

MEN det er en kamp vi skal vinde og som jeg også har ret svært ved at se, at vi skulle få problemer med. Og nu med flere folk tilbage og faktisk ret hård kamp om nogle af pladserne.

Jeg håber meget at Lind får chancen på toppen, han har fortjent det efter den kongekasse og et godt indtryk i sidste kamp.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Forventer godt nok også Lind er foran Hansen i køen. Bliver altid skiftet først ind af de unge, og var ikke med reserveholdet i går.
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Relevant med de 3 spillere der senest er kommet tilbage fra corona karantænen. Vi ved selvfølgelig ikke helt hvilken fysisk forfatning de er.
De fik alle 3, 45 minutter i mandagens reserveholdskamp. Var det fordi det var det de kunne holde til, eller var det for at passe på dem, og de var klar til kamp igen fredag?

Men tænker godt det kunne give mening som udgangspunkt at budgettere med at Dalsgaard og Høegh skal dele om den ene plads i forsvaret. Evt. en halveg til hver. Måske 60 til Dalsgaard. Sisto tænker jeg næppe får 90 minutter. Men om han starter eller inde, eller bliver skiftet ind, må vi så se. Jeg tror nok mest på at han bliver skiftet ind.

Ved vi egentlig noget om Cools, hvor hårdt han er medtaget af det skrub han fik sidste fredag?

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Jeg synes det bliver ret spændende at se hvordan vi vil agere, når vi ikke har en egentlig modtager af lange bolde. Brumado har helt klart været target når der skulle sparkes langt, og det tænker jeg ikke man vil satse på, at Lind, Hansen, Dreyer, Pione, mabil, Isaksen kommer til at gøre.
Silkeborg i ubesejrede i suppen i år - det skulle de meget gerne ikke være længere efter fredagens kamp. De har tilmed rækkens bedste forsvar, målt på mål imod, med kun 2. Det bliver spændende på fredag.

6256

Indlæg af 6256 »

Nogen der ved, hvorfor Mads Hansen ikke er med i aften? Er han rendt ind i en skade?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

6256 skrev:
20. aug 2021, 11:33
Nogen der ved, hvorfor Mads Hansen ikke er med i aften? Er han rendt ind i en skade?
Han spillede i hvert fald stækt mandag i reserveholdskampen.

Men tror forklaringen er, at han er 19. Mand, og kun 18 må udtages. Tror gerne Bo ville have ham med, men at det bliver en anden løsning fra start, og det er svært at vælge en af de 7 på bænken fra.

Er min tolkning/gæt.

6256

Indlæg af 6256 »

Steffen am skrev:
20. aug 2021, 11:54
6256 skrev:
20. aug 2021, 11:33
Han spillede i hvert fald stækt mandag i reserveholdskampen.

Men tror forklaringen er, at han er 19. Mand, og kun 18 må udtages. Tror gerne Bo ville have ham med, men at det bliver en anden løsning fra start, og det er svært at vælge en af de 7 på bænken fra.

Er min tolkning/gæt.
Jeg håber man tør satse på Lind på toppen

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg er spændt på, hvordan man stiller op overfore sif juletræs formation, det giver nogle interessante taktiske problemstillinger at løse.

Jeg håber, vi kan sidde på kampen. Silkeborg vil gerne spille fodbold, og indtil videre så har det bekommet os godt, når modstadneren vil spille med os, så vi kan sætte vores pres tidligt og udnytte rum efterladt.

Det kunne nemt være en kamp hvor vi skal kigge efter en standard for at åbne vores målscoring. Det bliver svært at kombinere sig igennem centralt med midtbanen foran sifs forsvar og uden en boksangriber med fysisk format kan vi vel knap spille på indlæg. Isaksens mål var fx (også) et resultat af Brumado der optog en CB, som efterlod plads bag ham. Hvis vi kan skabe noget nær det, vi så mod Viborg, så vil jeg være tilfreds. Jeg tror ikke på sif kommer ud som vejle gjorde.

Defensivt skal vi kunne holde tæt.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Løssl holder ferie, så debuant i målet.

START-XI
Elias Olafsson, Henrik Dalsgaard, Erik Sviatchenko, Paulinho, Joel Andersson, Nikolas Dyhr, Evander, Raphael Onyedika, Gustav Isaksen, Pione Sisto, Anders Dreyer.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Vender de den om i dag oppe foran? Dreyer/Isak på toppen, Sisto bagved? Eller skal Dreyer være "9'eren" med hans gode form? Det bliver i hvert fald spændende med de tre fra start!

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

AltidFCM skrev:
20. aug 2021, 18:27
Vender de den om i dag oppe foran? Dreyer/Isak på toppen, Sisto bagved? Eller skal Dreyer være "9'eren" med hans gode form? Det bliver i hvert fald spændende med de tre fra start!
Mon ikke de flydende skifter rundt oppe i front.

Spændende med Elias debut. Glæder mig til at ham i aktion for 1. holdet.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Fremragende første 30 minutter. Vi spiller Silkeborg tynde flere gange, og vi skal simpelthen være foran med mere end 1 på nuværende tidspunkt.
Høvdingen af Herning

Besvar