Vi skal gøre alt for at holde på Evander, men priserne kan jo blive så store at man ikke kan sige nej. Hvis det skulle ende ud i det, så får man virkelig sin sagt for sig med at finde en afløser, men vi har vel virkelig for åbnet op for det Brasilianske marked og mon ikke et stort salg af Evander kunne tiltrække nogle spillere for en ret høj hylde.
Transfer sommer 2021
Re: Transfer sommer 2021
Meget enig. Et 100+ mil salg af Evander vil blåstemple vores brasilianer-satsning og sammen med koblingen til Brentford gøre os endnu mere attraktive på det brasilianske marked.Sahl skrev: ↑15. aug 2021, 11:17Vi skal gøre alt for at holde på Evander, men priserne kan jo blive så store at man ikke kan sige nej. Hvis det skulle ende ud i det, så får man virkelig sin sagt for sig med at finde en afløser, men vi har vel virkelig for åbnet op for det Brasilianske marked og mon ikke et stort salg af Evander kunne tiltrække nogle spillere for en ret høj hylde.
På kort sigt vil det dog blive et kæmpe tab og kan koste dyrt både i årets SL og årets Europakampagne.
Evander må tilhøre næste kuld, der skal fyres af - men det skal allertidligst være til vinter
- DenStolteJyde
Evander er som jeg ser det også i høj grad et bindeled til de øvrige brasilianere, lidt som vi tidligere har haft en særlig leder blandt nigerianerne med bl.a. Sly og Rilwan i forskellige perioder.
Med alle tænkelige forbehold, så melder tyrkisk medie, at Galatasaray forbereder et bud på Dreyer.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stjerne
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stjerne
-
Steffen am
De er godt nok blevet offensive i dette vindue tyrkerne, eller måske specielt Galatasaray.
Så må vi se om det får en gang på jorden. de 6 mio jeg har set, tænker jeg i hvert fald næppe det går meget videre end det.
Hvad med vores nye brasilianske angribere? Der er ikke nogen der har lagt i lufthavnen? Skulle han ikke være kommet i går og præsenteres i dag?
Så må vi se om det får en gang på jorden. de 6 mio jeg har set, tænker jeg i hvert fald næppe det går meget videre end det.
Hvad med vores nye brasilianske angribere? Der er ikke nogen der har lagt i lufthavnen? Skulle han ikke være kommet i går og præsenteres i dag?
-
Fodboldfan
Hvor er tyrkiske medier og tyrkisk fodbold dog træls generelt. Men anyways: Et salg af Dreyer? 23 år, ChL erfaring og en af de største profiler i Superligaen. 8-10 mio. euro er vel i nærheden af hvad han skal koste.
De kan bare pisse af med alle bud under 8 mio. euro.
De kan bare pisse af med alle bud under 8 mio. euro.
-
Mikael Lyk Madsen
På Twitter er der et hav af nye tweets om handlen (fra Brasilien). Ser ud til Vasco netop har accepteret at få en mindre % af beløbet end de oprindeligt skulle have haft (de ejer en mindre del af ham). Sikkert nogle detaljer der skal/skulle falde helt på plads, inden kan lukke handlen endeligt.
Så er der lidt nyt!
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/g ... er/8787335
Kæresten er gravid og der skal lidt formaliteter på plads i forhold til det. Han ankommer i løbet af ugen, men når ikke at blive spilleberettiget til fredag, men først til kampen mod Brøndby.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/g ... er/8787335
Kæresten er gravid og der skal lidt formaliteter på plads i forhold til det. Han ankommer i løbet af ugen, men når ikke at blive spilleberettiget til fredag, men først til kampen mod Brøndby.
Kunne man ikke smide Kraev og lidt penge efter Wahid Faghir? 
Ideen er da ikke så dum,
+ minder lidt om Zidan, en ung spiller med et stort stort potentiale i en mindre klub.
+ Mindre kulturtilpasning, mindre end en brasilianer.
+ mulighed for videresalgsklausul som kunne få prisen ned - fordi vi kan sælge spillere ret dyrt i modsætning til Vejle.
+ han kan vokse som spiller hos os, i stedet for at risikere at gå i stå i udlandet.
- Er han bedre end vores egne unge - det må andre vurdere.
- vil Vejle overhovedet sælge til os
Det ville faktisk være dejligt om vi fik lidt flere danskere i truppen, og måske er det også godt for dansk fodbold hvis klubberne kan handle talenter internt og dermed beholde pengene i systemet.
+ minder lidt om Zidan, en ung spiller med et stort stort potentiale i en mindre klub.
+ Mindre kulturtilpasning, mindre end en brasilianer.
+ mulighed for videresalgsklausul som kunne få prisen ned - fordi vi kan sælge spillere ret dyrt i modsætning til Vejle.
+ han kan vokse som spiller hos os, i stedet for at risikere at gå i stå i udlandet.
- Er han bedre end vores egne unge - det må andre vurdere.
- vil Vejle overhovedet sælge til os
Det ville faktisk være dejligt om vi fik lidt flere danskere i truppen, og måske er det også godt for dansk fodbold hvis klubberne kan handle talenter internt og dermed beholde pengene i systemet.
Jeg ser også Wahid som en spiller, der ville passe godt ind i vores system. Som andre tvivler jeg dog på, at Vejle vil sælge til os. Situationen skal nok være, at han ikke brænder ligaen af de kommende uger, og at de udenlandske bejlere derfor trækker følehornene til sig, hvorefter vi kan købe ham “billigt” sidst i vinduet.
Hvis han ryger til os, kan han også blive boende i Vejle, vinde noget og spille europæisk i et par sæsoner, hvorefter vi kan skyde ham afsted til en større destination.
Jeg tror dog ikke, det er realistisk.
Hvis han ryger til os, kan han også blive boende i Vejle, vinde noget og spille europæisk i et par sæsoner, hvorefter vi kan skyde ham afsted til en større destination.
Og formentlig slet ikke hvis handlen med Marrony går igennem. 60-80 mil vil være voldsomt at bruge på to angribere i et vindue. Vi har også en Brumado, vi skal have igang og et par unge talenter, der gerne skulle have lidt spilletid. Og hvem ved, måske Luca P. også bliver til noget, som vi kan hente hjem til sommer.Kent skrev: ↑17. aug 2021, 07:30Jeg ser også Wahid som en spiller, der ville passe godt ind i vores system. Som andre tvivler jeg dog på, at Vejle vil sælge til os. Situationen skal nok være, at han ikke brænder ligaen af de kommende uger, og at de udenlandske bejlere derfor trækker følehornene til sig, hvorefter vi kan købe ham “billigt” sidst i vinduet.
Rasmus Nicolaisen skifter til Toulouse for omkring 4 millioner kroner.
Vel en okay handel? Håber vi kan erstatte ham med en 18 årig fra akademiet i stedet.
Vel en okay handel? Håber vi kan erstatte ham med en 18 årig fra akademiet i stedet.