SL R5: Sønderjyske - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R5: Sønderjyske - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 5

Det Praktiske:
Tid: Fredag 13/08 kl. 17.30
Sted: Sydbank Park (Haderslev)
Dommer: TBD
Medie: TV3 Max, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Sønderjyske: Ingen
Midtjylland: Juninho

Skader:
Sønderjyske: Pas
Midtjylland: Anderson tvivlsom. Sisto, Dalsgaard, Madsen og Høegh syg. Oliver Sørensen skadet.

Bud på start XI'er
Lössl
Cools, Erik, Nicolaisen
Joel, Rafa, Evander, Paulinho
Dreyer, Brumado, Isaksen

Bænk: Elias, Dyhr, Charles, Torp, Mabil, Lind, Hansen

Seneste opgør:
15.04.21 CUP SønderjyskE FC Midtjylland 3 : 1
08.04.21 CUP FC Midtjylland SønderjyskE 1 : 0
04.02.21 SL FC Midtjylland SønderjyskE 1 : 2
11.09.20 SL SønderjyskE FC Midtjylland 2 : 0
02.03.20 SL FC Midtjylland SønderjyskE 3 : 0

Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Steffen am

Re: SL R5: Sønderjyske - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Klaus Egelund melder at Anderson og Madsen har klaret den lovpligtige karantæne, så er spørgsmålet "bare" med helbred og form

JBT

Indlæg af JBT »

Mon ikke Dyhr spiller wing og Paulinho cb, såfremt Nico er på vej videre og dermed ikke med i morgen. Ellers bør resten gi sig selv, der skal 3 point på kontoen, intet mindre kan gøre det.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
12. aug 2021, 09:58
Mon ikke Dyhr spiller wing og Paulinho cb, såfremt Nico er på vej videre og dermed ikke med i morgen. Ellers bør resten gi sig selv, der skal 3 point på kontoen, intet mindre kan gøre det.
Forudsat Erik er klar. Ellers bliver det stramt

JBT

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
12. aug 2021, 10:05
JBT skrev:
12. aug 2021, 09:58
Forudsat Erik er klar. Ellers bliver det stramt
Ja, så må Mabil ned og dække en wing også, og et forsvar bestående af 3 normale backs i form af Joel, Dion og Pau

Det er en smule stramt at man ikke har fået hentet ham i gremio endnu, men tror nu at Erik er klar. Bo indrømmede i et interview at feks 1-1 fra første opgør i psv så havde han måske spillet.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg er meget i tvivl om hvordan vi stiller op, men er ikke sikker på Nico spiller af åbenlyse grunde. Paulinho på CB er vel ikke helt urealistisk.
Alt i alt er jeg også ligeglad med hvordan man får puslespillet til at hænge sammen i denne tid, så længe at vi vinder kampe som denne. Personligt håber jeg Brumado snart for scoret, det har han behov for.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Som ventet er Nicolaisen ude - heldigvis er Erik med, om end der er udtaget 19.. Så har vi trods alt en CB med..

Det bliver vel:

Lossl
Cools - Erik - Pau
Joel - Evander - Rapha - Dyhr
Isaksen - Brumado - Dreyer

Rigeligt med kvalitet til at vinde. Og i forhold til SønderjyskE mener jeg ikke, at Pau og Cools er store svagheder - de har fart.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Tror det bliver en kamp hvor vi skal passe på ikke at give alt for mange unødvendige dødbolde væk. Vi har ikke specielt mange store folk/gode gradere med i start XI, specielt i kraft af kun én CB i truppen. Heldigvis plejer Lössl at styre feltet pænt fornemt, så jeg krydser for at det går alligevel.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Vi bør kunne gentage meget af den gode indsats mod Vejle. Sønderjyske vil også gerne forsøge at spille mere med, og det bør vi kunne udnytte. Jeg var meget begejstret for spillet mod Vejle. Det så virkelig godt ud i alle faser. Der var mange gode måder at bygge op på.

Det kunne være godt at få Brumado mere i målene, så hvis man kan tillade sig at håbe på mere end en sejr og en god præstation, så skulle det nok være Brumado som målmager.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Med Erik tilbage i truppen må vi gå ud fra, at han er klar til at spille igen, og risikoen for en langvarig skade, som der blev talt om før PSV, forhåbentlig er minimeret. En position vi er hårdt ramt på lige nu, men Paulo og Cools er vel løsningen igen.

Lössl
Cools - Erik - Paulo
Joel - Rapha - Evander - Dyhr
Dreyer - Brumado - Isaksen

Jeg glæder mig til, at vi forhåbentlig fortsætter, hvor vi slap mod Vejle. Specielt Isaksen med udgangspunkt i venstre side var en fornøjelse. Lidt mere skarphed i dag fra gutterne i front, så tager vi også en tiltrængt sejr mod SJE. Så helst Lind/Hansen på toppen fra start, men det sker selvfølgelig ikke. Lads os håbe Brumado viser sig som en trussel. Kom så Midtjylland!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Godt med de forsvare og backs der er med på bænken, så det her med Cools slet ikke er bekymrende?

MFKM

Indlæg af MFKM »

Dejligt med en scoring til Brumado. Jeg savner vi dominerer kampen noget mere.

Det Onyedika og Evander har slet ikke vist det ekstremt høje niveau vi har set de sidste par kampe her i de første 20 minutter.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Pis - hvad fanden tænker Brumado på? Det er ko hjernedødt

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Åh, nu bliver det op ad bakke. Stærkt mål af Junior ellers. Cools' skade også på et ret kritisk tidspunkt.
Hvad dælen gør vi nu?

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

- og hvad fanden laver Steinleim og Svend? - I kan sgu da vente med at sætte Nicolaisen på bænken til Høgh og Dalsgaard er tilbage?

Besvar