CL Q3/2: Midtjylland - PSV

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: CL Q3/2: Midtjylland - PSV

Indlæg af Ravnen »

Tror ikke på at Erik skulle skifte nu, efter alt det som Steinlein og Bo har sagt. Vil nødigt have Bo skal hoppe ud fra Lillebæltsbroen (som han sagde han ville gøre hvis Claus solgte Erik) :-D

Der skal et mirakel til hvis vi skal vinde i aften. Og vi kan sgu godt leve med at tabe, vi er sikret Europa League, ved snart ikke om jeg har lyst til miraklet for så får vi bare to kampe mere i et tæt program, og mod en modstander vi formentlig vil have endnu sværere ved at slå - uden overhovedet at være sikret mere end vi allerede har på hånden.. Vi er kvalificeret til EL, her kan vi sikkert hente flere point til DK end i CL.

Men det bliver fedt at se PSV på MCH Arena, endnu et specielt og stort hold som gæster vores bane og endda med en tysk verdensmester på holdet. Helt klart en oplevelse uanset hvad :-)

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg tror heller ikke på et Erik salg pt. Som andre nævner er han nok lidt små skadet og sidder over til de meget mere vigtige kampe i SL og så han er klar senere til gruppespillet.

Jeg har ingen forventninger til i aften udover, at de spillere der har fået chancen kæmper alt det de kan, så går det nok med et nederlag eller en heldig sejr, der er ikke ret stor sandsynlighed for en 3 eller 4-0 sejr til os! det er næsten utopi, men det ville da være velkommen.
Kan vi slippe afsted med en heldig etmåls sejr eller uafgjort, vil jeg kalde det en stor bedrift.

Håber snart vi har vores corona ramte spillere tilbage, dem får vi behov for i SL regi, hvor det går super godt pt. Gruppespillet er sikret i EL og det var vel det man håbede på inden sæsonen gik i gang. Bliver spændende at se hvordan i sær Nicolaisen spiller, har altid synes han mangler lidt for at blive helt god, men med alt den spilletid han får lige pt. kan det jo være han griber chancen.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

ABT skrev:
10. aug 2021, 13:45
Jeg er ret spændt på, hvem der kommer til at bære anførerbindet i aften. Vi ved vel reelt ikke hvem viceanføreren i truppen er?

Vi kan jo næsten snævre det ind til to mand - Løssl eller Evander? Jeg håber et eller andet sted at det bliver Evander, da han fortjener det samt jeg tror, at det vil kunne løfte ham yderligere.
Det blev så Lössl der fik anførerbindet. Det "kedelige" valg, omend det i sidste ende snildt kan forsvares.
/ ABT

Billede

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg forstår ikke hvorfor Isaksen ikke får flere starter end han gør.
Han udmærker sig som en af de bedste, nærmest hver gang han er med.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan det ikke også for at passe på ham.

Lige kommet tilbage fra skade, og havde første start og 63 min fredag?

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Uha dyhr er startet skidt

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Hvor er det ærgerligt, at vi ikke lige får prikket det mål ind, der kunne give det lille håb.

SimonH

Indlæg af SimonH »

ÆV. Vi er med.

Christian

Indlæg af Christian »

Steffen am skrev:
10. aug 2021, 20:06
Kan det ikke også for at passe på ham.

Lige kommet tilbage fra skade, og havde første start og 63 min fredag?
Det kunne være derfor.

Fin første halvleg men meget ærgerligt Brumado ikke får scoret.
Jeg har absolut ingen forventninger om at vi går videre i CL, men fedt at se at vi spiller vores chance.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Mht. Brumado, det kan jo heller ikke blive ved med at gå. Hvor mange kampe skal manden have, før han lægger de der ind i kassen? Uden tvivl en fantastisk fyr, men Mads Hansen burde snart få chancen.
I øvrigt ser Nicolaisen ganske fin ud på Eriks position som midten i 3-mandskæden. Det klæder ham, selvom PSV også har pisset en del væk.

Og Rapha, kæft mand.. Knægten ender med at blive solgt i dette vindue med de præstationer, han leverer kamp efter kamp. Charles har ikke en chance på den position pt.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Er der en, der snart giver Dreyer et spark over knæet og fortæller ham, at han skal stoppe med det klamme vamle skuespil. Føj!
/ ABT

Billede

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Super præstation. Ærgerligt vi ikke får den fortjente uafgjorte, men det er trods alt ikke en katastrofe. Meget imponeret af bagkæden og Cools seneste to kampe som HCB. Knapt så imponeret af løssl, han virker tung og dårlig på de længere spark. Han skal også have den sidste.

Vi får skabt fine chancer, men jeg synes, det er en tendens, at Dreyer skal bruge mange chancer for at få dem ind - nogle med statistik på det?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:
10. aug 2021, 21:53
Super præstation. Ærgerligt vi ikke får den fortjente uafgjorte, men det er trods alt ikke en katastrofe. Meget imponeret af bagkæden og Cools seneste to kampe som HCB. Knapt så imponeret af løssl, han virker tung og dårlig på de længere spark. Han skal også have den sidste.

Vi får skabt fine chancer, men jeg synes, det er en tendens, at Dreyer skal bruge mange chancer for at få dem ind - nogle med statistik på det?
jeg ganske enig hvad angår løssl, han skal tage sig sammen, at de scorer et halvt minut før lukketid er under al kritik

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Nogen der ved hvor mange koefficientpoint vi misser med nederlaget i stedet for et X, nu hvor anføreren ville forære en pind?

Solid kamp, mod et hold på halv kraft.

Dreyer skal bruge uhørt mange forsøg på at putte den ind - hvert fald bedømt på øjetesten. Mener han havde xG på 1,36 mod Vejle, hvor det heldigvis lykkedes ham af få scoret efter en million forsøg.
/ ABT

Billede

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ABT skrev:
10. aug 2021, 21:58
Nogen der ved hvor mange koefficientpoint vi misser med nederlaget i stedet for et X, nu hvor anføreren ville forære en pind?

Solid kamp, mod et hold på halv kraft.

Dreyer skal bruge uhørt mange forsøg på at putte den ind - hvert fald bedømt på øjetesten. Mener han havde xG på 1,36 mod Vejle, hvor det heldigvis lykkedes ham af få scoret efter en million forsøg.
Ingen.

Land mistede 0.1

Besvar