Bo skal en tur i æ vandSteffen am skrev: ↑10. aug 2021, 12:07En tur til Lillebælt?
CL Q3/2: Midtjylland - PSV
Re: CL Q3/2: Midtjylland - PSV
Et salg! Bo ville hoppe ud fra Lillebæltsbroen, hvis Erik blev solgt. Og jeg er enig - man kan godt mistænke, at et salg er lige oppe over. Det er simpelthen skidtSteffen am skrev: ↑10. aug 2021, 12:07En tur til Lillebælt?
Er ikke så nervøs, kampen er lidt ligegyldig så er det klart han ikke spiller
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... aeltsbroenSteffen am skrev: ↑10. aug 2021, 12:07En tur til Lillebælt?
Der kan være alle mulige grunde til Erik ikke er med
1. Småskadet
2. Isoleret pga. nærkontakt til smittet
3. Udviser symptomer og afventer svar
4. Testet positiv
5. Salg
6. Gider ikke spille i regnvejr igen
Det spændende i det her må være, hvordan fans reagerer, hvis det er pga. salg, når Steinlein i sidste uge var ude og afvise så kraftigt. Jeg tror og håber ikke, at det er pga. salg. Klubben har tidligere ikke været bange for, at sige når noget var på vej. Hvorfor så skjule det denne gang?
1. Småskadet
2. Isoleret pga. nærkontakt til smittet
3. Udviser symptomer og afventer svar
4. Testet positiv
5. Salg
6. Gider ikke spille i regnvejr igen
Det spændende i det her må være, hvordan fans reagerer, hvis det er pga. salg, når Steinlein i sidste uge var ude og afvise så kraftigt. Jeg tror og håber ikke, at det er pga. salg. Klubben har tidligere ikke været bange for, at sige når noget var på vej. Hvorfor så skjule det denne gang?
-
Steffen am
Det var det, så er jeg med igen.
Ja, hvis det 'bare' er for at spare, er det godt nok en underlig timing.
Så må vi se om det er salg, covid eller hvad det er. Og gad vide om vi hører det i aften, eller der kommer til at gå et par dage.
Det kunne være en 3 back kæde, med 2 backs og Nico,
men jeg kunne også godt se en 4 back kæde
Löosl
Joel, Cools, Nico, Paulinho
Rafa, Evander
Isaksen, Torp, Dreyer
Brumado
Men er der ikke lige en der skriver til FCM, at der altså godt må være flere spillere på bænken, end i superligaen?
Og hvem tager anføre bindet i aften?
Löosl, Nico eller Evander?
Det bliver da ikke regnvejr i aften?
I et af interviewene efter VB-kampen blev det sagt, at Erik havde haft nogle problemer med baglåret i pausen af kampen, men spillede videre. Det gør da historien om, at han spares grundet skadesrisiko plausibelt.
- bobthebuilder_dk
Så også han sidst i kampen var nede at side og strække ud. Så på den måde giver det god mening. Men jeg føler slet ikke, det er sikkert.
Corona tror jeg er udelukket, da man i så fald ville melde anderledes ud. Lad os håbe at kæden endegyldigt er brudt.
Jeg er ret spændt på, hvem der kommer til at bære anførerbindet i aften. Vi ved vel reelt ikke hvem viceanføreren i truppen er?
Vi kan jo næsten snævre det ind til to mand - Løssl eller Evander? Jeg håber et eller andet sted at det bliver Evander, da han fortjener det samt jeg tror, at det vil kunne løfte ham yderligere.
Vi kan jo næsten snævre det ind til to mand - Løssl eller Evander? Jeg håber et eller andet sted at det bliver Evander, da han fortjener det samt jeg tror, at det vil kunne løfte ham yderligere.
/ ABT

-
Steffen am
Tror også du har ret.ABT skrev: ↑10. aug 2021, 13:45Jeg er ret spændt på, hvem der kommer til at bære anførerbindet i aften. Vi ved vel reelt ikke hvem viceanføreren i truppen er?
Men vil åbne lidt op for Nico. Der er nogen trænere der gerne vil have det er en dansker/skandinavier, og nogen ønsker det skal være en markspiller.
Har også lidt en ide om at Nico kunne være typen der voksede med tilliden og ansvaret.
Men enig i at det er oplagt med Evander og Lössl. Tror i øvrigt også Dalsgaard er med i "anførergruppen", eller kommer det. Men til denne kamp kan det jo være ligegyldigt.
Nico er fortid så snart det er muligt - enig i løssel eller Evander - også fremadrettet, udover i aften.Steffen am skrev: ↑10. aug 2021, 13:52Tror også du har ret.ABT skrev: ↑10. aug 2021, 13:45Jeg er ret spændt på, hvem der kommer til at bære anførerbindet i aften. Vi ved vel reelt ikke hvem viceanføreren i truppen er?
Men vil åbne lidt op for Nico. Der er nogen trænere der gerne vil have det er en dansker/skandinavier, og nogen ønsker det skal være en markspiller.
Har også lidt en ide om at Nico kunne være typen der voksede med tilliden og ansvaret.
Men enig i at det er oplagt med Evander og Lössl. Tror i øvrigt også Dalsgaard er med i "anførergruppen", eller kommer det. Men til denne kamp kan det jo være ligegyldigt.
Jeg håber klart at det bliver Evander, men jeg tror bestemt at det bliver Løssl.ABT skrev: ↑10. aug 2021, 13:45Jeg er ret spændt på, hvem der kommer til at bære anførerbindet i aften. Vi ved vel reelt ikke hvem viceanføreren i truppen er?
Jeg tror ikke evander har de sociale kompetencer der skal til at være anfører - der er ikke tvivl om de fodboldmæssigt tekniske kompetencer.
Det må være Løssl der er anfører i aften - og måske fremadrettet.
Det må være Løssl der er anfører i aften - og måske fremadrettet.
-
mousebreaker
Erik har fortjent en sidste stor kontrakt i udlandet, men det bliver ikke nu, det ville være fuldstændig uansvarligt. Fornuftigt at spare ham til denne kamp, især hvis han har småskavanker. Husker stadig da man ikke gjorde det med Tim Sparv og det kostede en lang skadespause. Det må ikke ske igen på den måde.
Dette er en kamp det skal overstås uden alt for mange skrammer. Håber BH ser fremad og begynder sparerunden kort inde i anden halvleg.
Dette er en kamp det skal overstås uden alt for mange skrammer. Håber BH ser fremad og begynder sparerunden kort inde i anden halvleg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -