Håber godt nok ikke på det, men det forklarer en del.
Puha, vi er ved at være over smertegrænsen nu. Det er hele vores centrale akse, minus Evander, som forsvinder i et vindue (JH, Erik,AS, Cajuste, Frank - og vel også Kaba).
Godt EL er hjemme
Kunne man forestille sig Evander får bindet, hvis Erik er fortid som rygtet? Som bindeled mellem brasilianerne og resten samt den eneste tilbageværende fra CHL-aksen ville det være et reelt bud, og særligt med tanke på nødvendigheden af at beholde ham samt hans relation til Bo.
Kunne man forestille sig Evander får bindet, hvis Erik er fortid som rygtet? Som bindeled mellem brasilianerne og resten samt den eneste tilbageværende fra CHL-aksen ville det være et reelt bud, og særligt med tanke på nødvendigheden af at beholde ham samt hans relation til Bo.
Hvem er egentlig Vice nu?
Jeg kan se tre muligheder i prioriteret rækkefølge
Løssl
Evander
Dalsgaard
Dalsgaard har spillet for kort tid i klubben. Jeg er dog ret sikker på, at det bliver Løssl der tager bindet.
Lund7400 skrev:Kunne man forestille sig Evander får bindet, hvis Erik er fortid som rygtet? Som bindeled mellem brasilianerne og resten samt den eneste tilbageværende fra CHL-aksen ville det være et reelt bud, og særligt med tanke på nødvendigheden af at beholde ham samt hans relation til Bo.
Den værste afgang der kunne komme, han er jo rygraden på holdet. Der røg mesterskabet..
Det er jeg enig i også med tanke på alle de andre vi har mistet. Men hvis han vil væk, så kan vi nok ikke holde på ham pga klausuler og gentleman aftaler, men det ville være uansvarlig at sende ham afsted inden en kompetent afløser og det er nok derfor vi kigger efter den anden Brasilianer.
Det kan også være det bare er Tyrkisk rygter som ikke har noget hold på sig. Tror man vil gøre alt hvad man kan for at holde på Erik og mon ikke der er andre klubber og ligaer han hellere ville til.
Man kan bestemt ikke stole på de fleste tyrkiske medier, MEN..
Nu var det altså B.T., der var de første til at melde om interesse fra Gala og et kontraktudspil. Derfor tror jeg helt sikkert, der er noget om snakken..
B.T. har jo åbenbart nogle kilder i form af spillere. Det hørte vi jo sidst i transferpodcasten med Greves transfer til bif, hvor det var Vito, man havde fat i. Hvem er Eriks bedste ven?
Hvaa. Hvorfor kommer der ikke snart en afklaring på et salg af Kaba? Utroligt at han endnu ikke er meldt solgt og tilsyneladende ikke træner med truppen, eller hvad?
Bo i nedtakten: Som jeg sagde til Steinlein og drengene. Hvis I sælger ham hopper jeg ud fra Lillebæltsbroen.
Fantastiske udtalelser
Så mon ikke, at FCM har lukket døren i sidste øjeblik, hvor de diskuterede om det var ja eller nej til handlen.
Spørgsmålet er så om han ikke har fortjent det. En utilfreds Erik er ingen tjent med, og han er da før blevet i holdets tjeneste. Kan man blive ved med at holde ham?
Men rigtig nok, at han vil godt nok efterlade et stort rum, både i startopstillingen og kulturelt i klubben.