Ja, Lars. U13 ynglinge piger. Og råber helt vildt.UlveLars skrev: ↑3. aug 2021, 20:50Nuanceret analyse som altid. Jeg gætter på, du beskæftiger dig med fodbold på højt plan til dagligtJBT skrev: ↑3. aug 2021, 20:37Stort tilbageslag. Rangers kampen om igen. Pinligt. Få det nu lært - uanset hvem fanden man så stiller med af folk
Selvom EL er sikret, er dette ikke godt nok. Det er for nemt. og det bekræfter blot, at man aller højst tilhører EL - gruppespil
PS. jeg ved godt PSV har været effektive, men man behøver sgu ikke stå og kigge fodbold det halve af tiden
CL Q3/1: PSV - Midtjylland
Re: CL Q3/1: PSV - Midtjylland
Senest rettet af JBT 3. aug 2021, 20:52, rettet i alt 1 gang.
Lad os nu lige få lidt realisme ind i det her.
PSV har været PIV heldige og dygtige i den her kamp.
Langskuddet har en xG på 0,03. Det afrettede skud har på 0,06, imens Gakpos mål klart nok har på 0,84.
Herudover har PSV Zahavi på 0,61xG (som jeg er ret sikker på må være oplægget til målet).
PSV har samlet 0,04, + 0,04 + 0,03 + 0,06 + 0,3, altså 0,2 xG, udover deres mål til 3-0. Det er skarphed, kvalitet og marginaler. Det havde ikke været tyveri, hvis der havde stået 1-0 til PSV.
(Tal fra FCM appen).
Langskuddet har en xG på 0,03. Det afrettede skud har på 0,06, imens Gakpos mål klart nok har på 0,84.
Herudover har PSV Zahavi på 0,61xG (som jeg er ret sikker på må være oplægget til målet).
PSV har samlet 0,04, + 0,04 + 0,03 + 0,06 + 0,3, altså 0,2 xG, udover deres mål til 3-0. Det er skarphed, kvalitet og marginaler. Det havde ikke været tyveri, hvis der havde stået 1-0 til PSV.
(Tal fra FCM appen).
Fair nok, men er ikke enig. PSV har ikke været 3 mål bedre.Matjavsen skrev: ↑3. aug 2021, 20:50
Ligemeget hvordan vi ville gribe denne kamp ad ville vi blive slagtet.
Relationerne mangler i forsvaret, mål 2 og 3 var ikke slet med junhinho og Dalsgaard
Ejjj, Fakta!MFKM skrev: ↑3. aug 2021, 20:52Lad os nu lige få lidt realisme ind i det her.
(Tal fra FCM appen).
Jeg har bestemt ikke været imponeret af Løssl siden hans hjemkomst. Han skal til at tage sig sammen.
I forhold til kampen synes jeg vi har været udemærket med - dog ikke de 14 min hvor vi lukker 3 mål ind. Onyedika havde en stor chance lige inden deres første mål, havde han scoret der, havde kampen set anderledes ud.
Ind med de Mads og Lind - og se hvad de kan gøre.
I forhold til kampen synes jeg vi har været udemærket med - dog ikke de 14 min hvor vi lukker 3 mål ind. Onyedika havde en stor chance lige inden deres første mål, havde han scoret der, havde kampen set anderledes ud.
Vi kan jo ikke spille lige op med PSV med et totalt ombøbleret reservehold.
Ærlig talt, hold nu op!
Ærlig talt, hold nu op!
Bagud 3-0 men lidt uheldigt at det er 3 nede. Kan vi nu lige spille lidt over evne og få reduceret til 2 mål, Det er nok urealistisk, men nok nødvendigt hvis kamp 2 skal have en smule relevans. Ind med Isaksen og lad os se hvad der sker.
Synes det er tydeligt at Rasmus N ikke har niveauet. Han har simpelthen for langsomme vendinger.
Ved ikke hvilke forventninger I havde. Men man kan ikke forvente andet end en svær kamp med de ommøbleringer og en udebane mod et godt mandskab. Synes også at cifrene ikke afspejler spillet på banen. Men sådan er det bare nogen gange.
Jeg er noget mere bekymret for superligaen med alle de corona-ramte samt karantænen. Kommer der flere syge, og hvor lang tid går der, før de smittede må og kan spille igen? Følgevirkninger kan være langvarige. Krydser alt.
Jeg er noget mere bekymret for superligaen med alle de corona-ramte samt karantænen. Kommer der flere syge, og hvor lang tid går der, før de smittede må og kan spille igen? Følgevirkninger kan være langvarige. Krydser alt.
-
Steffen am
Der havde vel været straffe ved VAR?
Lössl er lige som jeg husker ham inden han tog afsted. Jeg tænker det her er hans niveau. Dårlig med fødderne og virker usikker i mange indgreb.Diebesten skrev: ↑3. aug 2021, 20:55Jeg har bestemt ikke været imponeret af Løssl siden hans hjemkomst. Han skal til at tage sig sammen.
Der var mange der var efter Jesper Hansen med hans højde og indgreb ved indlæg. Men jeg vil nu hellere have en Jesper Hansen som er reaktionsstærk og en af de bedste målemænd jeg kender til med fødderne.
Ærgerligt at Lössl ville hjem nu, for ellers havde Hansen stadig stået. Og efter min mening den bedste målmand vi nogensinde har haft.
Otte akademispillere anvendt i dag.
Er godt nok træt af at Dalsgaard, Sisto og Juninho ikke var til rådighed.
Vi overlevede og kom derfra med skindet på næsen, men at vi skulle kunne vinde 4-0 hjemme, virker som fuldstændig urealistisk. Lidt træt af deres to første mål, men omvendt sørger Lössl for at der ikke står 5-0 i anden halvleg.
Vi overlevede og kom derfra med skindet på næsen, men at vi skulle kunne vinde 4-0 hjemme, virker som fuldstændig urealistisk. Lidt træt af deres to første mål, men omvendt sørger Lössl for at der ikke står 5-0 i anden halvleg.