Er Erik´s stol varm?
-
YahooSeeker [Bot]
Er Erik´s stol varm?
- Jeg mener personligt ikke den er, men hvad synes i?
Der er mange af jer som snakker om krise osv. Skal han saa have lov til at blive eller hvordan ser i paa det?
/Damsgaard
Der er mange af jer som snakker om krise osv. Skal han saa have lov til at blive eller hvordan ser i paa det?
/Damsgaard
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. okt 2005, 12:57, rettet i alt 1 gang.
-
felisan
Re: Er Erik´s stol varm?
nej, det synes jeg er urimeligt.
man kan ikke fyre en træner fordi halvdelen af spillermaterialet hele tiden er skadet.... til gengæld savner jeg lidt, det at Erik skulle være fantastisk til at udvikle unge spillere.
hvem udover Leon er egentligt dukket op i Eriks tid?
-
YahooSeeker [Bot]
Marc Møller ?
Er i tvivl om Nick Ragus og Morten Pedersen?
Er i tvivl om Nick Ragus og Morten Pedersen?
-
bruno
Jeg kan godt lide den måde der skal spilles bold på under Erik når det funger men det er sjelen det sker. De andrer hold har luret os og skadern ja det er et problem og aldels overdreven i lang tid,mon det ikke det er træningen det er galt med. Gejsten er der ikke meget af kun få kæmper er det mon fordi der ingen konsekvenser er efter følgne ??
For mig at se forgår det for løst og uden diseplin men selvfølig skal det forgå med måde.
Erik Rasmusen og fri fingermaling det dur ikke !!
For mig at se forgår det for løst og uden diseplin men selvfølig skal det forgå med måde.
Erik Rasmusen og fri fingermaling det dur ikke !!
-
YahooSeeker [Bot]
Hallo Hallo er der pludselig andre end mig som tør tage denne tråd op ang Erik R.
rart at høre.
Kan en del af de mange skader måske skyldes forkert træning eller manglende opvarmning før kamp ??????????????????
rart at høre.
Kan en del af de mange skader måske skyldes forkert træning eller manglende opvarmning før kamp ??????????????????
-
Jesper BW1100
Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Hallo Hallo er der pludselig andre end mig som tør
> tage denne tråd op ang Erik R.
> rart at høre.
> Kan en del af de mange skader måske skyldes
> forkert træning eller manglende opvarmning før
> kamp ??????????????????
Ja de varmer aldrig op før en kamp.. Det har de lært af Allerøds Serie 6 hold.
> Hallo Hallo er der pludselig andre end mig som tør
> tage denne tråd op ang Erik R.
> rart at høre.
> Kan en del af de mange skader måske skyldes
> forkert træning eller manglende opvarmning før
> kamp ??????????????????
Ja de varmer aldrig op før en kamp.. Det har de lært af Allerøds Serie 6 hold.
-
Ravnen
Nej den er ikke!
Nej det bør den ihverfald ikke umiddelbart være. Vi har trods alt lige vundet bronce, kvalificeret os til UEFA og RL. Så tæt som Superligaen er vil alle hold få en dårlig periode før eller siden, og pt. er det så vores tur.
Alle spillerne virker glade for Erik, vi har ingen uro på nogen måde i truppen, tværtimod. Erik var også en forholdsvis uerfaren træner da han kom til os, og det er nu i krise han for alvor lærer og skaffer sig erfaring, når vi kommer ud af krisen vil jeg tro det er med en træner der har fået mere hår på brystet.
Erik er i mine øjne den træner med mest udviklingspotentiale i Danmark, er vi tålmodige skal belønningen nok komme!
Støt hele holdet, såvel trænere som spillere. Det er det bedste at gøre nu.
Eneste røffel skal gå til Ørgaard for en lidt naiv indkøbspolitik. Kig på holdet og se hvad vi mangler, i stedet for bare at tage store talenter ind.
Alle spillerne virker glade for Erik, vi har ingen uro på nogen måde i truppen, tværtimod. Erik var også en forholdsvis uerfaren træner da han kom til os, og det er nu i krise han for alvor lærer og skaffer sig erfaring, når vi kommer ud af krisen vil jeg tro det er med en træner der har fået mere hår på brystet.
Erik er i mine øjne den træner med mest udviklingspotentiale i Danmark, er vi tålmodige skal belønningen nok komme!
Støt hele holdet, såvel trænere som spillere. Det er det bedste at gøre nu.
Eneste røffel skal gå til Ørgaard for en lidt naiv indkøbspolitik. Kig på holdet og se hvad vi mangler, i stedet for bare at tage store talenter ind.
-
ulv865
Måske Dolph som hjælpetræner vil hjælpe???
Nej personligt mener jeg ikke ER's stol er varm, men noget skal der ske. Jeg er selvfølgelig fan af offensiv og positiv fodbold, men alt med måde. Jeg vil mene, at det er tid til virkelig at få styr på defensiven. Det er fundamentet, derfra kan der så bygges videre. Selvfølgelig skal chancen for offensive ting tages. Vi er ikke ude efter pindsvine-bold. Men den nok så kendte KOTROLLENDE offensiv, det er hvad der skal til. ER - ta på kursus og lær noget nyt. Det har både du og holdet brug for.
Man siger "never change a winning team", det mener jeg også gælder i dette tilfælde. Vi har de skader vi nu engang har, derfor kommer den næste i rækken ind i truppen og den næste og næste osv..... Dem der er fit skal have tid, ro og tillid, så skal resten nok komme.
FORZA FCM
ulv865
-
BW # 163
Q: Er Erik´s stol varm? A: Nej - der er mere i ham !
Selvom han måske har et vist ansvar for de mange skader, grundet den igennem 2 sæsoner manglende fokusering på den fysiske træning, mener jeg stadig der er mere i ham som træner, og at han stadig har sine bedste resultater med FCM til gode.
På spillet den seneste lange tid har det virket som om mange spillere er uinspirerede/ugidelige. Ansvaret herfor bør først og fremmest lægges på spillernes egne skuldre. Jeg savner en professionel stolthed og noget mere vilje/gejst.
Naturligvis vil det altid være træneres opgave at give spillerne de input de behøver, men de manglende resultater (bortset fra et par taktiske brølere af Erik) skyldes spillernes egen indsats.
Det jeg især har savnet er mål fra angriberne, og ansvar taget af de mere etablerede/rutinerede spillere. Naturligvis var UEFA-nederlaget en bitter pille at sluge, og spillerne fik over de 2 kampe vist at de kan spille rigtigt godt når det kører.
Såvel spillere SOM træneren bør nu gribe i egen barm, og analysere hvad der er gået galt, få tingene rettet hurtigst muligt (fx. med mindre selvtræning, og mere fælles fysisk træning). Så vil heldet i de afgørende situationer snart vende og krise vil være en by i Rusland.
Samtidig kan jeg kun opfordre fansene til at fortsætte med støtten, som der er vist den seneste tid, da man IKKE svigter et hold i modgang.
Man kan jo frygte at FCM ikke er gearet til at håndtere en nedryknings-risiko, fordi klubben har været en lang succeshistorie, siden stiftelsen.
BW # 163
På spillet den seneste lange tid har det virket som om mange spillere er uinspirerede/ugidelige. Ansvaret herfor bør først og fremmest lægges på spillernes egne skuldre. Jeg savner en professionel stolthed og noget mere vilje/gejst.
Naturligvis vil det altid være træneres opgave at give spillerne de input de behøver, men de manglende resultater (bortset fra et par taktiske brølere af Erik) skyldes spillernes egen indsats.
Det jeg især har savnet er mål fra angriberne, og ansvar taget af de mere etablerede/rutinerede spillere. Naturligvis var UEFA-nederlaget en bitter pille at sluge, og spillerne fik over de 2 kampe vist at de kan spille rigtigt godt når det kører.
Såvel spillere SOM træneren bør nu gribe i egen barm, og analysere hvad der er gået galt, få tingene rettet hurtigst muligt (fx. med mindre selvtræning, og mere fælles fysisk træning). Så vil heldet i de afgørende situationer snart vende og krise vil være en by i Rusland.
Samtidig kan jeg kun opfordre fansene til at fortsætte med støtten, som der er vist den seneste tid, da man IKKE svigter et hold i modgang.
Man kan jo frygte at FCM ikke er gearet til at håndtere en nedryknings-risiko, fordi klubben har været en lang succeshistorie, siden stiftelsen.
BW # 163
-
Ravnen
Re: Q: Er Erik´s stol varm? A: Nej - der er mere i ham !
BW # 163 skrev:
> På spillet den seneste lange tid har det virket
> som om mange spillere er uinspirerede/ugidelige.
> Ansvaret herfor bør først og fremmest lægges på
> spillernes egne skuldre. Jeg savner en
> professionel stolthed og noget mere vilje/gejst.
Det er faktisk et typisk dansk fænomen. De har de vundet bronce, kvalificeret sig til UEFA og RL, så opstår der en form for mæthedsfornemmelse sammen med en følelse af at tingene kommer af sig selv, fordi vi er gode.. Jeg ved ikke helt hvad Brøndby og FCK har gjort for at komme fri af dette, de er langt bedre til at holde fokus end de andre hold i DK.
Nu er vi så fanget i en krise stemning, alt bliver pludselig svært og negativt. Det eneste der gælder nu er rå fight og god stemning. Faktisk tror jeg Erik er rigtig god til at fastholde en god stemning til trods for resultaterne, i andre klubber med kriser kommer der hurtigt brok og sådan noget har vi absolut intet oplevet af, og det er et sundhedstegn.
> På spillet den seneste lange tid har det virket
> som om mange spillere er uinspirerede/ugidelige.
> Ansvaret herfor bør først og fremmest lægges på
> spillernes egne skuldre. Jeg savner en
> professionel stolthed og noget mere vilje/gejst.
Det er faktisk et typisk dansk fænomen. De har de vundet bronce, kvalificeret sig til UEFA og RL, så opstår der en form for mæthedsfornemmelse sammen med en følelse af at tingene kommer af sig selv, fordi vi er gode.. Jeg ved ikke helt hvad Brøndby og FCK har gjort for at komme fri af dette, de er langt bedre til at holde fokus end de andre hold i DK.
Nu er vi så fanget i en krise stemning, alt bliver pludselig svært og negativt. Det eneste der gælder nu er rå fight og god stemning. Faktisk tror jeg Erik er rigtig god til at fastholde en god stemning til trods for resultaterne, i andre klubber med kriser kommer der hurtigt brok og sådan noget har vi absolut intet oplevet af, og det er et sundhedstegn.
-
Peter Ross
Hans stol er, uheldigvis, ikke varm.
Det spil vi har leveret hele efteråret har været elendigt, med en enkelt undtagelse i CSKA-kampen. Ingen folk viser vilje, spillerne kan ikke lave 5 pasninger i træk uden fejl, bolden vil ikke ind, mildest har alt været lort.
Jeg ved ikke hvordan det kan blive løst, om Erik skal væk, eller om der bare skal prøves med nye spillere, der vil KÆMPE.
Det vil i hvertfald være en skam, at påstå holdet spillede godt i aften. Der var konstant 9 mand på egen halvdel, hvor kun Jungbloot og Frank pressede på AaBs bagerste kæde, når de havde bolden.
Og igen: Det virker ikke med lange bolde, når vi stiller med en angriber, der ikke har hovedstød som sin største force. Frank må også godt til at vise noget, for de 100.000 kr. han får hver måned. Hans mål i aften var ualmindelig heldigt, AaB mistede bolden i et opspil, hvorefter Frank så blev spillet i dybden, hvor han i kamp med en AaB-forsvarer fik sat bolden op ad stolpen, hvor den så heldigvis hoppede ind.
Peter Ross
Det spil vi har leveret hele efteråret har været elendigt, med en enkelt undtagelse i CSKA-kampen. Ingen folk viser vilje, spillerne kan ikke lave 5 pasninger i træk uden fejl, bolden vil ikke ind, mildest har alt været lort.
Jeg ved ikke hvordan det kan blive løst, om Erik skal væk, eller om der bare skal prøves med nye spillere, der vil KÆMPE.
Det vil i hvertfald være en skam, at påstå holdet spillede godt i aften. Der var konstant 9 mand på egen halvdel, hvor kun Jungbloot og Frank pressede på AaBs bagerste kæde, når de havde bolden.
Og igen: Det virker ikke med lange bolde, når vi stiller med en angriber, der ikke har hovedstød som sin største force. Frank må også godt til at vise noget, for de 100.000 kr. han får hver måned. Hans mål i aften var ualmindelig heldigt, AaB mistede bolden i et opspil, hvorefter Frank så blev spillet i dybden, hvor han i kamp med en AaB-forsvarer fik sat bolden op ad stolpen, hvor den så heldigvis hoppede ind.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
enig Ørgaards indkøbspolitik
Jeg er enig i, ørgaards indkøbspolitik har slået fejl,
eller også har ER ikke udviklet de unge godt nok.
Nikolaj jørgensen kostede 5.000.000 kr.
Poku ?
Femi får aldrig chancen
Gosejvski ?
Rasmus Daugaard ?
FCK talentet ?
Viborg angriberen ?
eller også har ER ikke udviklet de unge godt nok.
Nikolaj jørgensen kostede 5.000.000 kr.
Poku ?
Femi får aldrig chancen
Gosejvski ?
Rasmus Daugaard ?
FCK talentet ?
Viborg angriberen ?
-
mich242
det eneste vi så kan håbe på nu FRANK fik scorret i aftes er at lidt af hans gamle selvtillid kommer tilbage og han har fået målnæsen pudset nu hvor han har set at han godt kan scorre.
-
Nielsen
Re: enig Ørgaards indkøbspolitik
Hvad er det lige den liste, skal forestille at indholde ?