CL Q3/1: PSV - Midtjylland
Re: CL Q3/1: PSV - Midtjylland
Så vidt jeg kan se er karantænen gældende i alle turneringer så han er vel næsten klar til gruppespillet.
Ender nok med nedslagtning. Men gør så heller intet
Hvem mon bærer “skylden” i truppen. Klubben ser ikke for godt ud lige på det punkt her, nu. Det kunne (og kan i liga regi hvis det bliver ved) koste meget dyrt. Desværre
Husker ikke mange stor tilfælde som dette, rundt omkring i udlandet. Men lidt har der da være i blandt nogle semi store klubber.
Hvem mon bærer “skylden” i truppen. Klubben ser ikke for godt ud lige på det punkt her, nu. Det kunne (og kan i liga regi hvis det bliver ved) koste meget dyrt. Desværre
Husker ikke mange stor tilfælde som dette, rundt omkring i udlandet. Men lidt har der da være i blandt nogle semi store klubber.
Det der er jo vanvittigt og utrolig uprofessionelt af Fifa. Det må og kan aldrig accepteres. Det her corona udbrud og Juninho karantæne kan koste os mange point i SL og 2 sikre nederlag mod PSV. Jeg forstår slet ikke det kan komme så få timer op til en kamp som denne.Treco skrev: ↑3. aug 2021, 18:54https://www.fcm.dk/nyheder/juninho-tild ... arantaene/
juninho Også ude... det er jo helt vildt
Vi må håbe de unge griber chancen, men jeg tænker det her er 95-5% i PSV favør med alt det her corona og karantæne forvirring.. godt vi har sikret os EL.
Det er jo lige før man bare skulle stille u19 spillere i næste kamp og så fokusere på SL.
Så må Nico jo smide lidt penge på Oddset og spille en god kamp, så kan det være at han får lov at blive. Det er nu det gælder for ham i hvertfald.
Hvorfor smider man ikke Joel eller cools ned i forsvaret og så rafa op på midten? Fart eller højde og drøjde ? Lidt mærkeligt, siden de andre to har prøvet det før
-
Steffen am
Hvor er det vildt at der i sådan en afgørelse, at der ikke er en tidsfaktor i.Sahl skrev: ↑3. aug 2021, 19:01Det der er jo vanvittigt og utrolig uprofessionelt af Fifa. Det må og kan aldrig accepteres. Det her corona udbrud og Juninho karantæne kan koste os mange point i SL og 2 sikre nederlag mod PSV. Jeg forstår slet ikke det kan komme så få timer op til en kamp som denne.Treco skrev: ↑3. aug 2021, 18:54https://www.fcm.dk/nyheder/juninho-tild ... arantaene/
Vi må håbe de unge griber chancen, men jeg tænker det her er 95-5% i PSV favør med alt det her corona og karantæne forvirring.. godt vi har sikret os EL.
At den gælder fra om 2 dage og 6 kampe frem eller sådan noget. Et par få timer kampstart, til en SUPER vigtigt kamp, det er jo vanvittigt.
Der er godt nok dømt overlevelse. Men hvis nogen kan, må det være Bo.
Jeg forstår ikke at der ikke er flere udskiftere?
Kun 9, 3 pladser mere? Og Elias er ikke med?
Ikke en eneste forsvar fra akademiet, eller Reese med, bare for at have en ekstra forsvar?
Kan være man ikke vil have akademispillere med, inden man har mere styr på smitte situationen?
Start formationen er vel ok, men er godt nok en tynd bænk.
Steffen am skrev: ↑3. aug 2021, 19:08Hvor er det vildt at der i sådan en afgørelse, at der ikke er en tidsfaktor i.Sahl skrev: ↑3. aug 2021, 19:01Det der er jo vanvittigt og utrolig uprofessionelt af Fifa. Det må og kan aldrig accepteres. Det her corona udbrud og Juninho karantæne kan koste os mange point i SL og 2 sikre nederlag mod PSV. Jeg forstår slet ikke det kan komme så få timer op til en kamp som denne.Treco skrev: ↑3. aug 2021, 18:54https://www.fcm.dk/nyheder/juninho-tild ... arantaene/
At den gælder fra om 2 dage og 6 kampe frem eller sådan noget. Et par få timer kampstart, til en SUPER vigtigt kamp, det er jo vanvittigt.
Der er godt nok dømt overlevelse. Men hvis nogen kan, må det være Bo.
Jeg forstår ikke at der ikke er flere udskiftere?
Kun 9, 3 pladser mere? Og Elias er ikke med?
Ikke en eneste forsvar fra akademiet, eller Reese med, bare for at have en ekstra forsvar?
Kan være man ikke vil have akademispillere med, inden man har mere styr på smitte situationen?
Start formationen er vel ok, men er godt nok en tynd bænk.
Man havde jo regnet med Juninho, den her afgørelse smadrer jo bare endnu mere vores forberedelse, det er uprofessionelt så det basker. Jeg er enig i man burde have lavet en tidshorisont f.eks. efter denne kamp og igen med corona i mente, så er det her bare et frygtelig situation. Det kommer til at koste meget i den nærmeste tid. Taber vi kun med et par mål, er jeg næsten tilfreds, jeg har ingen forventning til i aften after alt den her uro.
SL bekymre mig mest, det kan jo endnu ud i en del point tab og det er få point der kan ende med at afgøre mesterskabet. Super træls, men også bare mega uheldigt. Synes man skal nedprioriterer kampene mod PSV og satse på så stærk en opstilling som mulig i SL
Der er nok ikke registreret flere, der var jo nok i truppen inden dette mareridt.
Hvis vi får et resultat med fra denne kamp er det en sensation, det er så svære betingelser. Men hvis der arbejdes stenhårdt... Krydser fingre
Hvis vi får et resultat med fra denne kamp er det en sensation, det er så svære betingelser. Men hvis der arbejdes stenhårdt... Krydser fingre
Er det kun spillertruppen der er blevet ramt af corona? Eller er der også nogle i staben?
Kan det få indflydelse på resultaterne fra kampene mod AaB, Viborg og Celtic, hvor han deltog?
Kan der komme en ny betragtning i forhold til Celtic kampen fordi vi brugte Juninho?
-
Steffen am
At Juninho får straffen i flyet, kan man jo selvfølgelig ikke gøre noget ved, det har du ret i.
FCM har også registeret Bility, Jensen, Bonnen, Fischer, Kristiansen, Larsen og Texel, der står som forsvare. Altså unge akademister.
Men nej, Reese er ikke regristeret, så det var ikke en mulighed. De unge er nok også lige så gode.
Men ved ikke om logikken er at man holde førsteholdstruppen samlet, uden at blande for meget med akademiet, og selvfølgelig hvis man havde forventet at have en forsvar med på bænken. Men mon ikke til retur kampen, man tager nogle akademister med på bænken.
-
Steffen am
Det er det. Tak for svar!Steffen am skrev: ↑3. aug 2021, 19:42Altså det er en ny karantæne, så den kan ikke få afgørende betydning tilbage i tiden, hvis det er det du tænker på.