CL Q3/1: PSV - Midtjylland
-
Steffen am
CL Q3/1: PSV - Midtjylland
Første opgør tirsdag d. 03/08
og retur opgør i Herning tirsdag d. 10/08
Dagen inden det første opgør (D. 02/08), er der lodtrækning til runde 4. (play-off)
Hvor det bliver afgjort den samlede vinder i CL Q3 skal i CL Q4 møde enten:
KRC Genk (BEL) / FC Shakhtar Donetsk (UKR)
FC Spartak Moskva (RUS) / SL Benfica (POR)
Taberen kommer til at sidde over i EL Q4, og ryger direkte i EL gruppespil.
Det Praktiske:
Tid: Tirsdag 03/08 kl. 20.00
Sted: Philips Stadion (Eindhoven)
Dommer: Karasev S. (Rus)
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P3
Karantæner:
PSV: Boscagli O
Midtjylland: Ingen
Skader:
PSV: Pas
Midtjylland: Torp skadet? Anderson syg, Dalsgaard tvivlsom
Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Rafa, Evander, Paulinho
Dreyer, Brumado, Sisto
Bænk: Elias, Thompson, Høegh, Nicolaisen, Cools, Dyhr, Madsen, Charles, Mabil, Isaksen, Lind, Hansen
Seneste opgør:
Ingen tidligere opgør
Hvordan tror i vi stiller op?
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
og retur opgør i Herning tirsdag d. 10/08
Dagen inden det første opgør (D. 02/08), er der lodtrækning til runde 4. (play-off)
Hvor det bliver afgjort den samlede vinder i CL Q3 skal i CL Q4 møde enten:
KRC Genk (BEL) / FC Shakhtar Donetsk (UKR)
FC Spartak Moskva (RUS) / SL Benfica (POR)
Taberen kommer til at sidde over i EL Q4, og ryger direkte i EL gruppespil.
Det Praktiske:
Tid: Tirsdag 03/08 kl. 20.00
Sted: Philips Stadion (Eindhoven)
Dommer: Karasev S. (Rus)
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P3
Karantæner:
PSV: Boscagli O
Midtjylland: Ingen
Skader:
PSV: Pas
Midtjylland: Torp skadet? Anderson syg, Dalsgaard tvivlsom
Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Rafa, Evander, Paulinho
Dreyer, Brumado, Sisto
Bænk: Elias, Thompson, Høegh, Nicolaisen, Cools, Dyhr, Madsen, Charles, Mabil, Isaksen, Lind, Hansen
Seneste opgør:
Ingen tidligere opgør
Hvordan tror i vi stiller op?
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
Re: CL Q3/1: PSV - Midtjylland
Tak for optakten, det bliver knageme en spændende kamp! Tror vi spiller i opstillingen fra weekenden med Joel, Dalsgaard og Sisto tilbage. Tror ikke Karliis (som det vist udtales har jeg læst
) starter.
Vi er inde i en virkelig god periode, vi er skarpe og har spilleglæde.
Særligt vores offensive folk er tilbage, hvilket er en fryd at se. Man kan undre sig over hvad Priske dog gjorde ved dem, de var jo helt væk i slutspillet, men nu sprudler Evander, Sisto, Mabil og Dreyer igen, sikke en lettelse for det er vi dybt afhængige af. Samtidig er Brumado begyndt at se stærkere ud.
Jeg er faktisk så positiv at jeg tror vi kan tage en uafgjort mod hjem fra Holland. Det siger jeg uden at vide noget som helst om PSVs øjeblikkelige styrke. Men okay et hold med Mario Götze og Denzel Dumfries er en alvorlig affære.
Drømmen er at kampen er åben i returen. Så vi skal ned og udfordre.
Vi er inde i en virkelig god periode, vi er skarpe og har spilleglæde.
Særligt vores offensive folk er tilbage, hvilket er en fryd at se. Man kan undre sig over hvad Priske dog gjorde ved dem, de var jo helt væk i slutspillet, men nu sprudler Evander, Sisto, Mabil og Dreyer igen, sikke en lettelse for det er vi dybt afhængige af. Samtidig er Brumado begyndt at se stærkere ud.
Jeg er faktisk så positiv at jeg tror vi kan tage en uafgjort mod hjem fra Holland. Det siger jeg uden at vide noget som helst om PSVs øjeblikkelige styrke. Men okay et hold med Mario Götze og Denzel Dumfries er en alvorlig affære.
Drømmen er at kampen er åben i returen. Så vi skal ned og udfordre.
https://www.fcm.dk/nyheder/yderligere-s ... dtjylland/
Nicolas Madsen, Henrik Dalsgaard og Pione Sisto er testet positiv.
Nicolas Madsen, Henrik Dalsgaard og Pione Sisto er testet positiv.
Så må vi bruge Ajax finten, hvis de på kampdagen skulle få en negativ test.
Gad vide hvor udbredt vaccinationen er hos vores trup..
Gad vide hvor udbredt vaccinationen er hos vores trup..
-
Steffen am
De er ikke før. Så mon ikke bare det er som befolkningen.
Men kan måske være ekstra udfordret af at en vaccine før en kamp er en stor risiko at løbe. Og med kampe hele tiden, kan det være svært med kalenderen.
Var der ikke lidt forskelligt forlydender omkring Anderson, da han var ude af Celtic kampen? Jeg håber da godt nok klubben har håndteret smitte/nærkontakt/isolation korrekt og at smittekæden bliver brudt snarest muligt.
Truppen får svar på deres PCR test kl. 18:00 i dag ca, og svarerne er selvfølgelig afgørende for, hvem der kan spille.
Bo Henriksen frygter resultatet, men mener samtidig at de ikke kunne have gjort mere for at inddæmme.
Truppen kan se meget anderledes i morgen.

Bo Henriksen frygter resultatet, men mener samtidig at de ikke kunne have gjort mere for at inddæmme.
Truppen kan se meget anderledes i morgen.
-
Steffen am
Her er det altså bare nemt at være imponeret og vild med Bo Henriksen.
Ingen tid eller brok på ulemperne, bare guddommelige betingelser og klar til kamp
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bo- ... tingelser/
Må håbe at kæden er brudt og der ikke komme flere her kl. 18.
Men vi bliver vel først klogere, når de går på flyet.
Men med 3 mere ude, så bliver da nemmere at komme med.
Tænker hvis Torp stadig ikke er med, må det være fordi han er skadet.
Fraulo i stedet for Madsen, og Simsir i stedet for Sisto? Hvem er oplagt til at erstatte Dalsgaard? Høegh starter selvfølgelig og Nicolaisen er med på bænken som venstrebenet. En der er oplagt til højre?
Ingen tid eller brok på ulemperne, bare guddommelige betingelser og klar til kamp
Fraulo i stedet for Madsen, og Simsir i stedet for Sisto? Hvem er oplagt til at erstatte Dalsgaard? Høegh starter selvfølgelig og Nicolaisen er med på bænken som venstrebenet. En der er oplagt til højre?
Den artikel med ikke flere tilfælde må meget snart gerne komme.
Så er du da lidt bagud på egnen. Man kan også nappe sig en Johnson
Tænker, fodboldspillere indgår i samme rul som alle andre borgere
Uanset hvad, får Sisto og dalle sig et ekstra hvil - hellere nu, hvor EL er sikret og man er underdog så det brager, end at det havde været mod Celtic. Så kunne man ihvertfald lige strege de to assists i hjemmekampen.
Anderson er vel iøvrigt med i returopgøret.
De andre kan også være med i returen, hvis de er symptom fri 48 timer efter en positiv test? Eller er jeg forkert på den her?
Er det 6. dagen?
Er det 6. dagen?
-
Steffen am
Altså... under normale omstændigheder er det jo rigtig nok.
Dvs. mener at hvis man oplever symtomer, så er det efter 48 timer efter symptomerne har forladt kroppen,
og hvis man er symptom fri, så er det en uge efter man har fået det konstateret.
Men tænker i high performance miljø, og at sygdommen specielt rammer luftvejene, tænker jeg at det varer lidt længere.
Både i forhold til form og blive genintregeret på holdet, men også noget med spillerens helbred, at man ser der går lidt længere, før man er sikker på at lungerne kan følge med. Mener jeg, er ikke helt sikker. Og selvfølgelig hvis man har været i symptomfrit forløb og har en stor have, kan det måske godt være anderledes.
Dvs. mener at hvis man oplever symtomer, så er det efter 48 timer efter symptomerne har forladt kroppen,
og hvis man er symptom fri, så er det en uge efter man har fået det konstateret.
Men tænker i high performance miljø, og at sygdommen specielt rammer luftvejene, tænker jeg at det varer lidt længere.
Både i forhold til form og blive genintregeret på holdet, men også noget med spillerens helbred, at man ser der går lidt længere, før man er sikker på at lungerne kan følge med. Mener jeg, er ikke helt sikker. Og selvfølgelig hvis man har været i symptomfrit forløb og har en stor have, kan det måske godt være anderledes.
Ifht eftervirkninger så nævnte kommentatorerne til viborg-kampen også, at Paulinho har været ramt i ferien i Brasilien. Det skulle have betydet, at han ikke har lige så meget luft som før. Derfor han er blevet skiftet i hver kamp og kun var kalkuleret med 60 minutter mod viborg.
Der kan Sisto og Dalsgaard jo sagtens blive ramt af det samme.
Der kan Sisto og Dalsgaard jo sagtens blive ramt af det samme.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Enig han imponere også mig.Steffen am skrev: ↑2. aug 2021, 18:33Her er det altså bare nemt at være imponeret og vild med Bo Henriksen.
Det er stadigvæk super ærgerligt at vi bliver ramt af corona og det gør ikke noget nemmere. Håber de kommer hurtigt tilbage uden nogle symptomer og at kæden er brudt.