Saemala skrev: ↑31. jul 2021, 13:35
Lössl
Dalle-Skvat-Juninho
Cools-Evander-Onydieka-Paulinho
Dreyer-Junior-Mabil
Tæt nok på. Jeg er overrasket over at Juninho starter, men håber til gengæld at Høegh får en god kamp i dag.
Det er også fair Mabil starter, så kan Isaksen komme ind senere, han er sikkert ikke 100% endnu.
Havde gerne set Evander fik en pause, men sådan bliver det ikke.
Saemala skrev: ↑31. jul 2021, 14:53
SimonH skrev: ↑31. jul 2021, 13:52
Saemala skrev: ↑31. jul 2021, 13:35
Lössl
Dalle-Skvat-Juninho
Cools-Evander-Onydieka-Paulinho
Dreyer-Junior-Mabil
Hvorfor hader du egentligt sviatchenko? Jeg er nysgerrig?
Det stammer fra hans første tid i klubben, hvor han inviterede flere på tribunen ud for at bokse på parkeringspladsen, efter en skuffende kamp i Aarhus. Der har været flere episoder siden, men der startede det. At han er så falsk og overfladisk i interviews, hjælper heller ingen ting. Det er blevet bedre de senere år, men jeg brækker mig stadig hver gang han står og ævler i en mikrofon.
Han får aldrig nogen stjerne i min bog, men man behøves heller ikke at være vilde med alle spillere i klubben.
Jeg synes han virker fornuftig i de fleste af hans udtalelser. Men kan sagtens forstå hvorfor du har din tanke du har, det jeg ikke forstår er hvorfor det er nødvendigt at skrive "Skvat" og andre ting på forummet eller stadigvæk holde gang i det negative. Mennesker er forskellige og vi ændre os allesammen, så hvorfor ikke fokusere på det positive og bidrage til noget bedre! f.eks. ved at skrive hans navn rigtigt eller i det mindste på en ordenlig måde.
God kamp til alle. Vi skal have de 3 point i dag.